Ehrmannin laadunvalvonta?

pakkohan tuota ehrmannia on ollut kokeilla alhaisen hinnan takia. Mutta kun se maku on tunkkanen... muutamaa purkkia ei oo voinut edes syyä kun on maistunu pilaantuneelta vaikka päiväystä pari viikkoa jäljellä.

Nyttemmin olen ruvennut perustamaan pirkkarahkaan, siinä on arvot kohillaan, ja kun purkin avaa siellä ei oo inhaa nestettä juuri yhtään. Joukkoon laittaa vähän maitoa niin saa mukavan notkeaa kamaa. Ainut miinus jonkun verran korkeampi hinta güntherin rahkaan verrattuna :down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen syönyt nyt aika monta purkkia tuota satsia jossa päiväys on 6.4. En ole huomannut yhtään mitään valitettavaa.

Kai sitten seuraava purkki on homepurkki kun suunsa avasi. :D

Tuli vaan mieleen että jos osa Ehrmannin rahkoista on menossa pilalle tai voivat ollakkin homeessa niin ei varmaankaan ole kovin terveellistä jos niitä epähuomiossa syö. Käsittääkseni home voi olla jopa vaarallista elimistölle. Ehrmannia tulee syötyä kuitenkin useampi purkki päivässä, näinköhän sitä kannattaisi lopettaa koko tuotteen ostaminen kun alkaa arveluttamaan sen laatu.

VZ58 sanoi:
Tuli vaan mieleen että jos osa Ehrmannin rahkoista on menossa pilalle tai voivat ollakkin homeessa niin ei varmaankaan ole kovin terveellistä jos niitä epähuomiossa syö. Käsittääkseni home voi olla jopa vaarallista elimistölle. Ehrmannia tulee syötyä kuitenkin useampi purkki päivässä, näinköhän sitä kannattaisi lopettaa koko tuotteen ostaminen kun alkaa arveluttamaan sen laatu.

Tuskinpa se nyt niin huonolaatuista on. Kyllä niitä mielestäni voi ihan hyvillämielin vetää kurkusta alas, PAITSI jos siellä sitä hometta ym. näkyy.

No nyt alko jännittään....minuutin päästä selviää mitä mun 30.3 purkin sisältä löytyy...pitäkää peukkuja! :D

Hittolainen, vasta tänään tan topicin huomasin, ei olis pitänu lukea ollenkaan...olisin vaan autuaan tietämätön koko homejutusta.

edit. Huh, kunnossa on! ja hyvältä maistuu. Ei siis syytä vaihtaa vielä merkkiä.

Joo on tullu tosiaan parit kerrat vedettyä epähuomiossa ehrmannin vitun hyvän makunen vihree klöntti.... :urjo: veitukou eerman :worship:

No niin, sattuhan se vihdoin meikäläisenkin kohdalle...eli homepilkkuhan se siellä loisti kun Ehrmannin kannen avasin... :urjo: päiväys näytti olevan 13.4, eli ei nyt ihan heti pitäny vanhaks mennä... :curs: todella ärsyttävää heittää ruokaa (ja rahaa) roskiin.

Avasin aamulla purkin ja homepilkku kannessa. Avasin seuraavan ja sama juttu. Avasin kolmannen enkä huomannut/haistanut mitään mutta syödessä huomasi homeen aromin. Avasin neljännen ja söin sen huomaamatta mitään. Viides oli myös ok. Kaikki olivat 13.4. Kyllä sitä näin saa 5prk/vrk menemään :curs:

Liitteet

• ehrmann.jpg
    ehrmann.jpg
    84,6 KB · Katsottu: 395
haha mistä helvetistä te ostatte ehrmanninne? :D
oon syöny sitä sotkua nyt enemmän ku ikinä, eikä oo yhtää homeista mälliä tullu vastaan

Kyllä mä ainakin ennemmin maksan vähän enemmän kunnon tuotteesta jonka tuoreus on itsestään selvyys eikä poikkeus niinkun tossa.

osku sanoi:
Kyllä mä ainakin ennemmin maksan vähän enemmän kunnon tuotteesta jonka tuoreus on itsestään selvyys eikä poikkeus niinkun tossa.

Just näin. Ihmettelenkin miksi kukaan ostaa enään uutta saman firman tuotetta jos edes yhdessä on ollut tuollainen ylläri mukana.

Kaikilla ei ole rahaa pistää Valion ylihintaiseen rahkaa. Eikä ole itsellekään tähän asti yhtään homepurkkia vastaan tullut.

Näin on..Ite oon ostanu jo about 100 purkkia ehrmania eikä yhtään ylläriä ole tullut. Halvinta rahkaa ja mansikan kanssa myös eerittäin hyvää. :kuola:

Timba79 sanoi:
Kaikilla ei ole rahaa pistää Valion ylihintaiseen rahkaa. Eikä ole itsellekään tähän asti yhtään homepurkkia vastaan tullut.

Miten iso hinta ero noissa on?

Eilen söin yhden ehrmannin ja ihmeellinen homeenmaku tuli suuhun vaikka rahka näytti muuten normaalilta. Luulin ettö kuvittelin vaan mutta homeessa se taisi sitten olla kun muillakin ollut homerahkaa.
No samapa tuo on enää tässä vaiheessa.

osku sanoi:

Ainakin meillpäin saa 2 ehrmannia yhden valion hinnalla.
Ja yksi valio on 2 kertaa pahemman makuinen kuin yksi ehrmann.

blackie sanoi:
Eilen söin yhden ehrmannin ja ihmeellinen homeenmaku tuli suuhun vaikka rahka näytti muuten normaalilta. Luulin ettö kuvittelin vaan mutta homeessa se taisi sitten olla kun muillakin ollut homerahkaa.
No samapa tuo on enää tässä vaiheessa.

Ainakin meillpäin saa 2 ehrmannia yhden valion hinnalla.
Ja yksi valio on 2 kertaa pahemman makuinen kuin yksi ehrmann.

Miten homeinen rahka voi olla paremman makuista kuin homeeton?

osku sanoi:

Tuplahinta tuossa Valion rahkassa. Jos siis vetää pari purkkia rahkaa päivässä, mikä ei edes ole todellakaan paljon, tekee pelkästään tämä vaatimattomat n. 365 euroa vuodessa. Eli ei ihan pikkurahoista puhuta. Tolla saa jo ison määrän vaikkapa heraproteiinia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom