Ehrmann-maitorahkan koostumus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joppewo
  • Aloitettu Aloitettu
Dear Eki,
Mikään aloituspostauksessa mainituista rahkatyypeistä ei kuulosta tutulta ja minusta kaikki ehrmannit ovat lähes samanlaisia. Olenko normaali?

Putosin :D

Mä taas olen huomannut eroavaisuuksia, mutta epäilen sen johtuvan siitä miten kauan ne seisoo jääkaapissa syöjäänsä (minua) odottamassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kukaan huomannu ehrmanneissa viimeaikoina suoranaista PASKAN makua? Jos on joskus vieraillut navetassa niin tietää, miltä maistuu ehrmann + navetan "aromi". Kamalaa.

Ostin kesäkuussa lavallisen 28.6-ehruja, piti kaikki heittää menemään. Maku oli järkyttävä.

Nykyään pitää käydä 2x kaupassa, eka ostamassa testi ehrmann ja sitten jos hyvää niin äkkiä hamstraan koko lava.

Juuri kauppaan tulleet tuoreet yksilöt on kyllä hyviä, tosi kuohkeita. Mutta aina pelkälteen olen noita syönyt (ehkä joku 1200 kpl) ja voittaa Valion vastaavat sata nolla. Valion koostumus on semmosta että pelkälteen melkein vaikeaa syödä ja maku hirveä. Tosin sitä ei olekkaan tarkoitettu raakana syötäväksi, toisin kuin Ehrmann jossa lukee "Snack Ready".

Mä söin kuukaus sitten savuhermannin. Maistui siis savu siinä. Ei ollut mikään nautinto. Tänään söin 2 jugurttia. Tohon hiekkalaatikkoon en oo vielä törmänny ja toivottavasti en törmääkään.

Jooh olen itsekin havainnut tämän valitettavan muutoksen ehrmannin ennen niin maistuvissa rahkoissa. Tästä syystä olen siirtynyt kokonaan lidlin milbona rahkoihin. Valitettavasti sitä saa vain 500g purkeissa jonka syöminen onkin sitten jo isompi urakka kuin sopivat 250g pikkupurkki

hitto mikä tredi... luulin alotuspostia vitsiksi mutta kun lukasin loputkin niin tajusin että taidatte olla tosissanne...

IMO kun kaataa nesteet pois päältä ja vatkaa hetken lusikalla, maistuu ehramit aina yhtä pahalta.

Mä vetelin erkkuja paljaaltaan 3-4 prk / pv , en edes huomannu mitään makueroja, nyt oon syöny prisman 500 g purkissa jotain rainbowta vai mitä lienee, varmaan joku vika kun sekin menee
kakomatta alas vaikka koko pönttö. Oon syöny pari vuotta samalla tavalla tota prisman kamaa,musta lidl on vähän liian liisteriä.

Sokeriahan noissa on jonkin verra (maito sokru ), eli 500 g purkista sitä tulee about 25 g ja se kertaa 30 = 750 g / kk, eli ainakin dietatessa kannattaa ottaa huomioon tai sitten ei ;)

Vähän offtopic, mutta montako purkkia porukka täällä syö päiväs? Itse syön sen yhden silloin illalla juuri ennen nukkumaanmenoa, niinä päivinä kun oon käyny salil.

:david: koostumus!!! voe vittu sanon minä!!!
samanlaista kait se on aina, ku vähä ravistaa ennen aukasua ja naamaa.
ja edellä kysyneelle: tulee iha bäst föörepäivänäki vedettyä ja monesti parikin päivässä. :)

Ehrmannin rahkat on aina maistunut ihan samanlaisilta. Koostumuksessa en silmämääräisesti ole huomannut mitään muuta eroa kuin, että toisessa purkissa on enemmän nestettä pinnassa kuin toisessa. Nesteen vaan kaataa pois niin yhtä hyvältä maistuu. Eikä niitä tarvitse maustaa millään.

Tässä nyt juuri Ehrmannia syön, todeten tämän jukurtiksi! 8.8 siis jugurtti, nyt kaikki äkkiä ostamaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom