Ehotuksia tatskatekstiks?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu
Joku tuossa kysyi että onko ikinä harmittanut joku tatuoinneista...
On se että eka kuva jonka otin on nyt omasta mielestäni ehdottomasti liian pieni. Tosin olin 15 vuotias kun sen otin ja eipä siinä äidin valvovan silmän alla kovin suurta saanut ottaa. :) On muuten samantyyppinen kun tuo metalmanin laittama kuva.

Joskus on joku kysäissyt että miten naisella on noin isoja kuvia (isoja?), tuohon olen vaan todennut, että kun näkisit äippäni käsivarret.. :D

Kaikki kuvat tuota ensimmäistä lukuunottamatta on piirretty itse ja sitten tatskaajan kanssa viimeistelty vielä yhdessä.
Seuraavaksi tehdään yläselkä ja oikea käsivarsi valmiiksi, sitten nämä alkaakin riittämään.

Tänne asti olen selvinnyt ilman niitä perhos/kukka/delfiini söpöilyjä. ;)

Niitä tekstejä:

I don`t disgriminate, I hate everyone

Järjestyshäiriö (otsaan tietysti :D )

Ja ehdottomasti: Vitutus Keiju :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
metalman sanoi:
Tämmösen ajattelin joku päivä ottaa olkapäähän..
Tylsä, jos sulla on joku kaveri joka osaa piirtää niin käske sen tehdä jokin tribali omasta päästään niin ei tuu ainakaan samanlaista niin helpolla vastaan.

PS viivakoodi on niskassa siistin näköinen valitettavan yleinen vaan nykyään(tää oli tarkoitettu tredin aloittajalle).

Eiköhän lähdetä siitä kuitenkin, että jos lähtee täältä kyselemään, niin on omaperäisyys kaukana. Toisaalta en käy kieltämään, ettetkö saisi rispektiä tietynlaisilta ihmisiltä jos tatuoit tribaalin habaan ja "Cave canem!" (varokaa koiraa) yläselkään.

Näin töissä kerran yhden jätkän, jolla oli Liisa Ihmemaan (tai jonkun muun härön sadun) punainen kissa tatuoituna olkapäähän, se oli siisti.

Aika surkuhupaista tuo valitus..ei tarvi niin tosissaan ottaa tätä threadia ku jostakin se idea sit perkele kuitenkin tulee vaikka tällä ei ois hevonpaskaa tekemistä sen tatuoinnin kans. poistakaa vaan jos tämä turha on, en tiiä mutta hauskahan näitä on lukee ku joku jaksaa oikeestikin vastata. :zzzz:

Maddoxx sanoi:
Korjattu!

t. opettaja :)

Sen siitä saa kun yrittää tehdä töitä ja kirjottaa pakkikselle samalla.. :nolo:

T: Blondi :D

Sitä ei näköjään vielä tähänikään mennessä ole tuota lontoota oppinut, vaikka sitä kotona puhutaan.. :nolo: :nolo:

Blues brother´s hengessa nimi rystysiin. Eli yksi kirjain per rystynen. Toi on hauska jos nimessa on enemman kuin nelja kirjainta ja ei toimi jos on yli kahdeksan (peukalo on vaaraan suuntaan).

Ja kieleksi ehdottamasti suomi jos jotakin tekstia hakkaa. Meillakin on tarpeeksi (sota-) kulttuuria josta saa tekstia aikaan.

Älkää oikeesti luottako noihin nettisanakirjoihin ja -kääntäjiin, ne toimii vähän miten sattuu. Kannattaa soittaa kielenkääntäjälle, maksaa tietysti hieman, mutta ainakin teksti on sitten oikein.

joyjoy sanoi:
Älkää oikeesti luottako noihin nettisanakirjoihin ja -kääntäjiin, ne toimii vähän miten sattuu. Kannattaa soittaa kielenkääntäjälle, maksaa tietysti hieman, mutta ainakin teksti on sitten oikein.

Joo, en mä ainakaan ala hakkaan mitään latinan tekstiä ihooni ennen kuin latinankielen professori on sen todennut oikeaksi.

metalman sanoi:
Tämmösen ajattelin joku päivä ottaa olkapäähän..

Tatuointikaupan setä sanoi, että noi ja tribaalit on loppu :hyper:

Kannattaa oikeasti käyttää sitä omaa mielikuvitusta niiden tatuointien kanssa, joku piikkilanka haukkarin ympärillä alkaa olla näyttävyydessään Mikko Alatalon silmälasien kanssa samaa luokkaa.

Oli kuva,tai teksti mikä tahansa,niin kannattaa siihen kuvanlaatuun satsata.Omat kuvat on laittanut Duck's Tattoon Diego.Jälki on erittäin hyvää.Ainakin pääkaupunkiseudulla on muutama mesta,missä vielä puuhastellaan.Mikäs tämä Hantta Krausen uus sukunimi olikaan??No anyway en menis sinne ottamaan yhtään mitään,kun niitä töherryksiä muutaman nähnyt.Tribaalit on jonkinlaisia,mutta kuvat ihan paskoja tämän neitosen käden jälkien myötä

Aloin miettimään yleisimpiä kuvia mitä olen nähny ja tällasta listaa tuli:

1. piikkilanka käsivarressa/nilkassa
2. teräsmies-logo olkapäässä
3. kiinalaiset merkit, yleensä pieniä ja vain yksi tai pari
4. perhoset (mahassa ja nilkassa)
5. delfiinit (olkapäässä ja mahassa)
6. tribaalit jotka on valittu suoraan kansiosta (sen huomaa)
7. erinäiset lohikäärmeet, bulldogit, karhut, sudet yms.

Zappo sanoi:
Eks tatskat oo jo aika passé?

Mitä vitun väliä. Jos mä joskus otan tatuoinnin, niin mua ei ainakaan vähempää voisi kiinnostaa, onko ne muodissa vai ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom