Ehotuksia tatskatekstiks?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tatuointi = Ruma

Melkein kaikki tatuoinnit näyttävät hienoilta kuvissa (siis kuva tatuoidusta ihmisestä, ei pelkästä tatuoinnista), mutta en ikinä ole elävässä elämässä nähnyt hienoa tatuointia. Niinpä olenkin päättänyt sijoittaa kaikki keksimäni hassunhauskat tekstit nahkani sijasta T-paitoihin. Toisin kuin nahkaa, niitä voi vaihdella tai ottaa kokonaan pois.

Jos nyt on kuitenkin pakko ottaa joku tatuointi, niin alla muutama ehdotus.

Kakkapää (Naurattaa varmasti vielä eläkeiässäkin)
Antti Tuisku Forever (Tämäkin naurattaa)
Kikkelis Kokkelis (Hahhaa jatkuu...)
Kynäniska (Pakkiksen hengessä)
Kaappi (Jälleen Pakkiksen hengessä)
Isi (Vallu Valpion jalanjäljillä)
Tre Kronor (Kuvana)

Tekstinä:

TATUOINTI

Tai sitten rupeat tikkaamaan tyttö-/poika-ystäviä listaksi vaikkapa pohkeeseen ja vedät aina vanhat yli.

ANNA
PIRJO
JASKA
SUSANNA
.
.
.

taisto sanoi:
Nyt kaduttaa. Harmittaakohan minua 50-vuoden ikaisena tama otsassa oleva "Matti Nykanen Fan Clup". Kun siihen sattu viela toi kirjoitusvirhe.
Niin just. Miten sä voit kirjottaa klupin väärin?!11!

;)

Juo kyrpää!
(yks kaveri melkein tatuoi tuon festareilla rintaansa...rahat ei riittäny)

neutraali sanoi:
Älä ota liian pientä ne on rumia ja jälkeenpäin harmittaa että ois pitänyt ottaa isompi.

Enemmän murehdin sitä, etten ota liian suurta joka kaduttaisi vielä enemmän kuin pieni tatuointi. Mutta ei tietenkään mitään pientä töherrystäkään.

Oiskohan kellää mitää linkkii mistä löytyis suomi-latina-suomi , suomi-heprea-suomi sanakirja? Vois itse kehitellä noita lauseita. Joku roomalainen teksti ois myös ihan hineo kuten jotaa " maximus..."

Pentele sanoi:
Juo kyrpää!
(yks kaveri melkein tatuoi tuon festareilla rintaansa...rahat ei riittäny)
Niin rahat ei riittänyt tatuoida kuin "kyrpä"? :hyper:

Lisää latinaa:

Fac si facis ~ tee se mitä aiot

Jos noita haluaa suomennettuna löytää niin varmaan paras mennä kirjastoon. Iteltä löytyy kyllä hyllystäkin. :rock:

Ota tribaali olkapäähän. Piikkilanka haban ympäri. Sitten joku kuul teksti latinaks käsivarteen. Ne on omaperäisiä.

Eikö tämä aihe ole jo läpikäyty.
Tatuoinnit ovat niin väsynyt juttu nykyään ettei kukaan täysijärkinen niitä enää ota.

Joka jampalla on joku vitun tribaali köynnös kädessä ja naisilla perhonen perseessä. Ei niistä jaksa enää kiinnostua.
Kirjoittakaa mielenkiintoisempia viestiketjuja.

Miksi kaikki pitää olla latinaksi? Ulkomailla suomenkieli toisi paljon enemmän katu-uskottavuutta.

- Cool man!! What that text mean?
- It's language from a small country up north. You know, polar bears and stuff...

:rock: HEVI-musiikki pelasti minut Jeesukselta :rock:

:nolo:

Muhun teki vaikutuksen Lords of Chaos -kirjassa ollut "A furore Normannorum libera nos Domine". Vapaasti käännettynä tarkoittaa suurin piirtein "Pohjoisen miesten raivolta pelasta meidät, oi Jumala".

Tai jos on oikein leveä selkä niin voisi kokeilla pidempää muotoa "Summa pia gratia nostra conservando corpora et cutodita, de gente fera Normannica nos libera, quae nostra vastat, Deus, regna " eli vapaasti suomennettuna "oi suuri ja pyhä Jumalamme, joka suojelet meitä ja omaisuuttamme, pelasta meidät, Luoja, Pohjoisen miesten villiltä rodulta, joka tuhoaa valtakuntamme".

Molemmat siis ovat kirkonmiesten ja uskovien tyypillisiä rukouksia keskiajalla, ilmeisesti näitä löytyy myös hakattuina vanhoihin keskiajalta säilyneisiin kirkkoihin. Siis niihin, joita nämä Pohjoisen hurjat miehet eivät polttaneet. :D

Lisäksi keskiajalla perimätiedon mukaan kirkot suuniteltiin siten, että pääovi osoitti poispäin pohjoisesta, sillä paha tulee pohjoisesta.

Mä oon ajatellu pitemmän aikaa selkään sellasta "perkele" tekstiä. Se pitäs tehdä suht isolla fontilla ja sellasilla vanhoilla suomalaisilla kirjaimilla. En kyllä tiedä olisko se sitten 50-60 vuotiaana enää niin hieno.

Tämmösen ajattelin joku päivä ottaa olkapäähän..

Liitteet

• S3S9D7LG.jpg
    S3S9D7LG.jpg
    77,6 KB · Katsottu: 1 944
Hehe...mulle toi "Memento mori" kyl passaisi loistavasti. Johonkin mistä sen itsekin näkisi...aina kun on lähössä ns. mopo käsistä ja rupee tekee jotain missä on hengenlähtö lähellä (yllättävän usein) voisi vilkaista tuota tekstiä.

metalman sanoi:
Tämmösen ajattelin joku päivä ottaa olkapäähän..
W00t? Juuri samanlainen on mulla ollut suunnitelmissa.Tosin olkapäissä ei enää tilaa ole,pitää ottaa yläselkään.

Oon tollasta miettiny jo pitkään, idean sain godsmackin logosta jossa on juuri tuollainen tribaaliaurinko. Jos haluais niin tohon sais keskelle jonkun tekstin tai kuvion. mutta taidan ottaa ton ihan blancona.
www.godsmack.com

Implant sanoi:
Hehe...mulle toi "Memento mori" kyl passaisi loistavasti. Johonkin mistä sen itsekin näkisi...aina kun on lähössä ns. mopo käsistä ja rupee tekee jotain missä on hengenlähtö lähellä (yllättävän usein) voisi vilkaista tuota tekstiä.

Eikä ikinä vituttais esim. se, että Mariskan uusi albumi on samanniminen? :D

Pari vuotta sitten bussissa näin kaikkien tatskojen äidin.

Jätkä istui bussin penkillä hihaton paita yllään. Oikeassa käsivarressa komeili teksti " I LIKE FUCING ", juuri tohon muotoon kirjoitettuna. Sähän voisit laittaa tosta oman version, " PIDÄN NUSIMISESTA ".

Aika surkeeta, jos pitää täältä kysellä neuvoja tatskan valintaan. Tosi wannabe meininki. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom