Ehotuksia tatskatekstiks?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu
ironchef sanoi:
jospa et ottais ollenkaan kun ei kerta taida olla mitään todellakaan mielessä. Musta ainakin tatuointi on niin henkilökohtainen "juttu" ettei jonkun muun keksimä "juttu" voi tulla mieleenkään. Istu rauhassa alas ja mieti vähän aikaa...
Joillekin se sitten taas ei ole niin henkilökohtainen juttu että uskaltaa 50 vuotispäivänään hartaasti mietittyään ottaa tatuoinnin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sumu sanoi:
Sama vika. Tatuointi on niin henkilökohtainen juttu, että jokainen nahkaan piirrettävä millimetri pitää olla juuri sitä mitä minä haluan. Mahtaa vituttaa 40 vuoden päästä, kun ihossa on joku kerrassaan hauska juttu mikä nauratti teininä, ei enää keski-iässä tai vanhempana.
Tottahan tuo. Itsekään en kovin kevyin perustein tatskaa viittisi ottaa. Tosin ihmettelen suuresti, mikäli 40 vuoden päästä tatuointia ei saisi poistettua kohtuu halvalla siten ettei jää jälkeäkään.

Kylmäverisesti sinun -sarjassa yhden heebon niskaan oli tatuoitu vain yksi sana, VITTU

Minusta se oli hyvä tatuointi.

Mutta aika arveluttavaa kysellä kavereilta neuvoa, minkä sananparren hakkuuttaisi itselleen loppuiäksi. Joskus naurattaa, kun näkee kadulla jotain pissiliisoja, jotka astuvat tatskaliikkeeseen hetken mielijohteesta, katsovat katalogista jonkun kivan pikku väkkärän ja komentavat tatuoijan hommiin.

Spoonien ehdotelmia:

- Tosi on.
- Vedä narusta, nauti kesästä.
- Ardnt Pekurinen elää.
- Perkele, olen työtön.

Sumu sanoi:
Mahtaa vituttaa 40 vuoden päästä, kun ihossa on joku kerrassaan hauska juttu mikä nauratti teininä, ei enää keski-iässä tai vanhempana.
Nyt kaduttaa. Harmittaakohan minua 50-vuoden ikaisena tama otsassa oleva "Matti Nykanen Fan Clup". Kun siihen sattu viela toi kirjoitusvirhe.

Spoonie_Luv sanoi:
Mutta aika arveluttavaa kysellä kavereilta neuvoa, minkä sananparren hakkuuttaisi itselleen loppuiäksi. Joskus naurattaa, kun näkee kadulla jotain pissiliisoja, jotka astuvat tatskaliikkeeseen hetken mielijohteesta, katsovat katalogista jonkun kivan pikku väkkärän ja komentavat tatuoijan hommiin.
No mikäs vika siinä on? Jos se on nätti väkkärä ja pissaliisat siitä tykkää ni mikäs siinä? Onhan noita väkkyröitä isoilla miehilläkin

Tuli sellainen mieleen, että onko jotain teistä alkanut joskus "vituttamaan" joku teidän ottama tatuointi? Eli esim "et voi prkl olis toikin voinut olla vähän erilainen tai vähän eri kohdassa" tai jotain vastaavaa...?

Itse en tiedä kun en ole ainakaan vielä hankkinut tatuointia, vaikka jotenkin kiinnostais mut sit taas ei tiedä, että millainen ja mihin!?! No aika näyttää tuleeko sellainen joskus hommattua...

Mut tosiaan vielä ketjun aloittajalle, että mieti nyt oikeesti itse se, että mikä ja mihin, ku se tosiaan on sitten siinä ja pysyy, koska muuten voit kohta joutua vastaamaan tohon mun kysymykseen :D

Tatuointi on AINA hieno vaikka olisi kuinka ääliö rajoittuneiden mielestä. Tästä esimerkkinä eräs New Jerseyläinen tuttavani joka kolmetoistavuotiaana (siis 80-luv.) hakkasi vasempaan forkkuunsa Van Halenin logon. Jotenkin se peittoaa koko selän kokoiset parittelevat japanilaislohikäärmeet mennen tullen, hän kun ei koskaan peitä tai selittele sitä mitenkään.

Iättömiä viisauksia löytyy Raamatusta, ja oikea kieli on hebrea, aramea tai latina, asiaan kuuluvilla kirjasimilla.

Tämä on varattu mulle, älä laita tätä:

Statutum est hominibus semel mori

ja tuo teksti tietysti nauhan sisällä, Albrecht Durerin tyyliin.

Kaikki oikeudet pidätetään.

Puolituttu kaveri hakkasi ala-asteen lopulla itse käsivarteensa W.A.S.P-tekstin nuppineulalla ja ilmeisesti mustekynän musteella. On muuten perkeleen hieno, eikä varmasti ole tarvinnut katua :)

Ite oon kans miettiny kauan aikaa tota tatskan ottamista. Olen aatellut, että ootellaan tässä että lihakset eka kasvavat, mutta saisin odottaa hautaan asti. Tatuoinnin pitäisi myös olla kohtuullisen pieni ja ei ihan niin näkyvällä paikalla. Pienestä asti supermieslogo on oikeaan olkapäähän on ollu ihan MUST. Nyt tarkemmin ajateltuna ei se olisikaan niin hyvä idea.
Mikäään tribaalikaan ei oikein lämmitä. Mieleeni onkin tullut juuri joku teksti arabiksi,latinaksi tai hepreaksi esim. raamatusta tai sitten joku itse keksitty "lause", kuten "ole oma itsesi" tai jotaa vastaavaa. Mutta tässä tuleekin onkelma minne tuon tekstin laittaa. Yksi vaihtoehto olisi yläselkä, tai pohje. Jos fokkuun laittaisi niin se olisi ekä turhan näkyvällä paikalla. Missä porukalla on noita teksti tatskoja. ? :kuvia:

Niin, tai miten olis sellanen yläselkään, missä lukee: " OMANIMI menee!" ja sitten rintaan "OMANIMI tulee!"...Olis samalla lailla ku tääläpäin yhellä putkimiehellä autossa. Tai jos oot putkimies, niin aivan hyvin voisit laittaa selkääs "putkimies menee"........no juu, huh huh..väsyttäähän mua, mutta pääasia, että MULLA on hauskaa :zzzz:

Itse oon miettinyt vasempaan olkapäähän alfa-logoa, oikeeseen hakkaisin omegan.

You got it baby.
Otsa on varattu Ladalle.

Jos/kun teen virallisen päätöksen tatskasta, on se yksinkertaisesti sana rakkaus kiinalaisittain. Rakkaus hallitsee. Usko olisi myös hyvä vaihtoehto, mutta jos pitäisi valita elämä ilman uskoa tai rakkautta, päätyisin uskoon. Rakkaus on siis vastaukseni, nyt ja aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom