Ehdotuksia kaivataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville__
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
40
Pudotin tossa pari kesää sitten painon 92 kg --> 70 kg, mittaa oli lähtötilanteessa joku 170-175 cm hujakoilla. Nykyään mitat 70kg 180cm, muuten olen tyytyväinen nykytilanteeseen mutta vyötäröstä ei vaan ylimääräiset jenkkakahvat häviä. Ruokavalio on suht siisti ja liikuntaakin harrastan harvasa päivä (pyöräily, hölkkä), myös jotain vatsaja/punnerruksia oon välillä tehny.
Varmasti sali olisi oiva vaihtoehto tilanteeseen, mutta se ei tämän hetkisessä elämäntilanteessa ole mahdollista :) ehkä vuoden tai kahden päästä.

Kysymys kuuluukin onko ylipäätään mahdollista/järkevää saada tuota vatsan seutua miellyttävämmäksi ilman saliharrastuksen aloittamista tai jotain? Kun paino on 70kg niin ei tästä alemmas enään ole järkevä mennä.

Toivottavasti saatte selvää :P

Liikunnan lisäksi alat tehdä vatsoja kotona säännölisesti, ja jos ruokavalio on kunnossa niin jenkkakahvat kyllä häviää.

Eeep... Tuo siis ei todellakaan toivottavasti tarkoittanut tyyliin: "joka päivä 3x100 toistoa". Parempi olisi muutaman kerran viikkoon kovaa ulommat vatsalihat (siis vinot & "suorat), että kasvavat. Sisemmille vatsoille mielestäni pitäisi antaa ainakin yhtä suuri arvo, nehä sen paketin koossa pitävät.

Itse rupesin juuri tekemään paria liikettä syville vatsoille (on ollut tässä 10kk treenitauko olkapiän takia) ja jo parin viikon jälkeen tuntuu että vatsa pysyy paremmin sisässä.

Core Training For Smart Folks <- tuolta todella hyvä liike: "Dead Bug". Stomach Vacuum < tuosta toinen. Noita kahta olen syville vatsa/selkä lihaksille tehnyt.

Niinno, ehkä vähän ihme välissä meinasit tehdä :lol2:

Ei se mitään vaikuta missä välissä teet. Ei ne rasvat mitenkään paikallisesti siitä vatsan kohdalta pala jos ennen aamuapalaa niitä väännät. ;)

Ville__ sanoi:
Joo pitääkin alkaa säännöllisesti tekeen noita esim. aamuisin ennen aamupalaa. Kiitos vain vinkistä!

kyllä mä niitä ainakin ihan joskus päivällä tekisin. hyvin luonnollista että sillon jaksaa paremmin. ei mitään syytä tehä aamulla, kuten edellä sanottu, ei se rasva mistään tietystä kohti pala.

saat vatsanseudun kuntoon laiduttamalla, siksterin näkyvyyteen (oletan et sitä kaipaat) vaikuttaa kehon rasvaprosentti erittäin paljo!

fake edit:tietenki niitä vatsoi pitää reenatakki

oikee edit: ny ku luin tarkemmi ni sanoikki ettei painoo alemmas enää, no mutta sitte jää vaan treenaus ja jos oot aijemmin tehny vatsoi säännöllisesti ni blöb

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom