Mitä kauheaa tuossa monikulttuurisuus tekstissä on?
Sitä että tuo monikulttuurisuus tarkoittaa hyvin pitkälti käytännössä rikollisuutta ja slummeja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kauheaa tuossa monikulttuurisuus tekstissä on?
Kun tuo tyyppi jolle vastasin sanoi äänestävänsä Rydmania joka sivuillaan antaa ymmärtää olevansa mamu kriittinen joka on hieno asia mutta epäilen että kokoomuksen puoluekuri estää tehokkaasti tyypin toimintaa.
Ootko täysin varma että media ei ole tehnyt päätöstä sun puolesta?
Ei tuossa Kokoomuksen sivuilta lainaamassasi tekstissä mielestäni mitenkään annettu ymmärtää, että monikulttuurisuus olisi automaattisesti sama kuin kaikkien apinoiden päästäminen tänne. Lisäksi yeah_buddy jo lainasikin sen tärkeimmän lauseen, mikä käytännössä tarkoittaa "maassa maan tavalla".
Kokoomus kannustaa tekemään töitä ja se pätee niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiinkin. En usko, että sielläkään kukaan haluaa siipeilijöitä tänne, vaan rehelliset, duunia tekevät ja paikallista kulttuuria kunnioittavat maahanmuuttajat ovat tervetulleita. En ainakaan itse näe tässä mitään pahaa.
Kokoomus kannustaa tekemään töitä ja se pätee niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiinkin.
Mä nään ongelman siinä että kokoomuksella olisi ollut jo aikoinaan ja nykyäänkin kyllä valtaa puuttua mamu ongelmiin räväkämmin mutta tahtoa ei oikein näytä olevan.Mä toivon että nyt kun PS saa kannatusta niin hommaan tulee edes vähän yritystä.Politiikka jonka ansiosta tänne tulee paljon huonosti sopeutuvaa rikollista ainesta tekee varmasti monesta ihmisestä rasistin.
Vaikka itse allekirjoitan PS:sten nuivan vaalimanifestin (http://www.vaalimanifesti.fi/) ja mamupolitiikka on tärkeä aihe itselleni niin ei se silti ole riittävä syy äänestää PS:sia, koska on monta muuta tärkeää linjausta missä olen PS kanssa eri mieltä. Minun mielestä on paskapuhetta sekin, että äänestämällä PS:sen ehdokasta ääni ei voisi mennä nykyistä mamupolitiikkaa kannattavalle. Koska ainoastaan pieni osa PS:sten ehdokkaista on edes allekirjoittanut tuon kyseisen manifestin ja Soinikin piti eilen nykylinjaa erittäin hyvänä, eikä hän ole edes tuota manifestia allekirjoittanut. Mikäli hesari valehteli eilen Soinin sanomisista niin luulis, että Soinilta olisi jo korjaus asiaan tullut.
Äänestitkö kokoomuslaista? Sinähän olet hippi?
Mutta Soinihan sanoi että on tyytyväinen nykyhallituksen maahanmuuttopolitiikkaan, eikä edes pidä maahanmuuttoa minään isona juttuna. Miksi ihmeessä luulet että PS:n äänestäminen toisi jonkun muutoksen, jos sen puheenjohtaja ei muutosta halua?
Ei tuossa Kokoomuksen sivuilta lainaamassasi tekstissä mielestäni mitenkään annettu ymmärtää, että monikulttuurisuus olisi automaattisesti sama kuin kaikkien apinoiden päästäminen tänne. Lisäksi yeah_buddy jo lainasikin sen tärkeimmän lauseen, mikä käytännössä tarkoittaa "maassa maan tavalla".
Kokoomus kannustaa tekemään töitä ja se pätee niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiinkin. En usko, että sielläkään kukaan haluaa siipeilijöitä tänne, vaan rehelliset, duunia tekevät ja paikallista kulttuuria kunnioittavat maahanmuuttajat ovat tervetulleita. En ainakaan itse näe tässä mitään pahaa.
Tänne kun on nyt copy pastettu tuota pätkää Kokoomuksen sivuilta (mikä tuskin kenellekään meille Kokoomuslaiselle tulee yllätyksenä ja ainakaan mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa), niin mites te PerSu äänestäjät (varsinkin ne jotka vain mamu asioiden takia persuilette), haluatteko esim. että Suomi eriytyy kaikesta, kääntyy sisäänpäin, menettää kilpailukykynsä ja lopuksi romahtaa kuin Peronin Argentiina?
Ainoa yhteys noissa taitaakin olla Perussuomalaiset ja heidän vaaliohjelmansa, sekä olemanton, linjaton talouspolitiikka
haluatteko esim. että Suomi eriytyy kaikesta, kääntyy sisäänpäin, menettää kilpailukykynsä ja lopuksi romahtaa kuin Peronin Argentiina?
Media haluaa, että Persut puhuisi tästä puolueohjelmaansa liittyvästä detaljista enemmänkin.Mä en ainakaan halua.Mites muut?