Eduskuntavaalit - Ketä äänestäisin? Mainosta ehdokastasi.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun tuo tyyppi jolle vastasin sanoi äänestävänsä Rydmania joka sivuillaan antaa ymmärtää olevansa mamu kriittinen joka on hieno asia mutta epäilen että kokoomuksen puoluekuri estää tehokkaasti tyypin toimintaa.

Ei tuossa Kokoomuksen sivuilta lainaamassasi tekstissä mielestäni mitenkään annettu ymmärtää, että monikulttuurisuus olisi automaattisesti sama kuin kaikkien apinoiden päästäminen tänne. Lisäksi yeah_buddy jo lainasikin sen tärkeimmän lauseen, mikä käytännössä tarkoittaa "maassa maan tavalla".

Kokoomus kannustaa tekemään töitä ja se pätee niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiinkin. En usko, että sielläkään kukaan haluaa siipeilijöitä tänne, vaan rehelliset, duunia tekevät ja paikallista kulttuuria kunnioittavat maahanmuuttajat ovat tervetulleita. En ainakaan itse näe tässä mitään pahaa.
 
Ootko täysin varma että media ei ole tehnyt päätöstä sun puolesta?

Eiköhän medialla ole jonkinlainen vaikutus lähes jokaisen äänestyskäyttäytymiseen,koska sillä on vaikutusta ihmisen kognitiivisiin toimintoihin. Halusi sitä tai ei. Mutta sen puolesta voit olla huoleti, että sulattaisin kaikki uutiset kritiikittä. Olen internet sukupolvea, joten tiedonlähteiden kyseinalaistaminen tulee automaattisesti melkeinpä sinne foliohattuun asti.

Vaikka itse allekirjoitan PS:sten nuivan vaalimanifestin (http://www.vaalimanifesti.fi/) ja mamupolitiikka on tärkeä aihe itselleni niin ei se silti ole riittävä syy äänestää PS:sia, koska on monta muuta tärkeää linjausta missä olen PS kanssa eri mieltä. Minun mielestä on paskapuhetta sekin, että äänestämällä PS:sen ehdokasta ääni ei voisi mennä nykyistä mamupolitiikkaa kannattavalle. Koska ainoastaan pieni osa PS:sten ehdokkaista on edes allekirjoittanut tuon kyseisen manifestin ja Soinikin piti eilen nykylinjaa erittäin hyvänä, eikä hän ole edes tuota manifestia allekirjoittanut. Mikäli hesari valehteli eilen Soinin sanomisista niin luulis, että Soinilta olisi jo korjaus asiaan tullut.

Minun mielestäni on tärkeää, että nykyisen mamupolitiikan kritisoijia löytyisi tulevaisuudessa muistakin puolueista. Harmi ettei nykyisestä puoluekentästä löydy yhtään oikeistoliberalistista puoluetta. Piraattipuolueelta löytyy monia hyviä seikkoja lähinnä sananvapautta ja ymmärrystä tietoyhteiskunnan pelisäännöistä, mutta kokonaisuutena politiikka on rajoittunutta ja esim. verotusta kannanotot taitavat olla aika hajaantuneina puolueen sisällä. Toivottavasti saisivat edes pari paikkaa eduskuntaan niin voisivat jarrutella uusien järjenvastaisten internettiä koskevien lakien kehittelyä.

Kysymys:
Saako oman äänensä myydä ja saako ääniä ostaa? Mietin tuossa sellaista, et miksei kukaan ole laittanut pystyyn internet "portaalia", joka tarjoaisi mahdollisuuden myydä oman äänensä. Eli sivustolta saisi 5€ tai 10€ siitä, että myy oman äänensä sivuston välittämälle ehdokkaalle. Äänestys todennettaisiin sivuston antamalla viitenumerolla ja valokuvalla omasta äänestyslipusta. Uskoisin, että jopa tuhannet ihmiset olisivat valmiit myymään oman äänensä mikäli se olisi mahdollista.
 
Ei tuossa Kokoomuksen sivuilta lainaamassasi tekstissä mielestäni mitenkään annettu ymmärtää, että monikulttuurisuus olisi automaattisesti sama kuin kaikkien apinoiden päästäminen tänne. Lisäksi yeah_buddy jo lainasikin sen tärkeimmän lauseen, mikä käytännössä tarkoittaa "maassa maan tavalla".

Kokoomus kannustaa tekemään töitä ja se pätee niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiinkin. En usko, että sielläkään kukaan haluaa siipeilijöitä tänne, vaan rehelliset, duunia tekevät ja paikallista kulttuuria kunnioittavat maahanmuuttajat ovat tervetulleita. En ainakaan itse näe tässä mitään pahaa.

Mä nään ongelman siinä että kokoomuksella olisi ollut jo aikoinaan ja nykyäänkin kyllä valtaa puuttua mamu ongelmiin räväkämmin mutta tahtoa ei oikein näytä olevan.Mä toivon että nyt kun PS saa kannatusta niin hommaan tulee edes vähän yritystä.Politiikka jonka ansiosta tänne tulee paljon huonosti sopeutuvaa rikollista ainesta tekee varmasti monesta ihmisestä rasistin.
 
Mä nään ongelman siinä että kokoomuksella olisi ollut jo aikoinaan ja nykyäänkin kyllä valtaa puuttua mamu ongelmiin räväkämmin mutta tahtoa ei oikein näytä olevan.Mä toivon että nyt kun PS saa kannatusta niin hommaan tulee edes vähän yritystä.Politiikka jonka ansiosta tänne tulee paljon huonosti sopeutuvaa rikollista ainesta tekee varmasti monesta ihmisestä rasistin.

Mutta Soinihan sanoi että on tyytyväinen nykyhallituksen maahanmuuttopolitiikkaan, eikä edes pidä maahanmuuttoa minään isona juttuna. Miksi ihmeessä luulet että PS:n äänestäminen toisi jonkun muutoksen, jos sen puheenjohtaja ei muutosta halua?
 
Vaikka itse allekirjoitan PS:sten nuivan vaalimanifestin (http://www.vaalimanifesti.fi/) ja mamupolitiikka on tärkeä aihe itselleni niin ei se silti ole riittävä syy äänestää PS:sia, koska on monta muuta tärkeää linjausta missä olen PS kanssa eri mieltä. Minun mielestä on paskapuhetta sekin, että äänestämällä PS:sen ehdokasta ääni ei voisi mennä nykyistä mamupolitiikkaa kannattavalle. Koska ainoastaan pieni osa PS:sten ehdokkaista on edes allekirjoittanut tuon kyseisen manifestin ja Soinikin piti eilen nykylinjaa erittäin hyvänä, eikä hän ole edes tuota manifestia allekirjoittanut. Mikäli hesari valehteli eilen Soinin sanomisista niin luulis, että Soinilta olisi jo korjaus asiaan tullut.

Helsinginsanomat on vahvasti poliittinen lehti ja sen voin sanoa eetä ne tekee kaiken minkä ne nyt vaan suinkin pystyy laskeakseen PS kannatusta.Ketä ikinä päätätkin äänestää niin älä anna minkään jutun hesarissa vaikuttaa sun päätökseen.
 
Äänestitkö kokoomuslaista? Sinähän olet hippi?

Minähän olen ollut kokoomusnuori jo ties kuinka monta vuotta :) Olisiko mun pitänyt äänestää Vihreitä?
Teen paljon muitakin asioita, mitä hippien ei varmaan kuuluisi tehdä.
 
Mutta Soinihan sanoi että on tyytyväinen nykyhallituksen maahanmuuttopolitiikkaan, eikä edes pidä maahanmuuttoa minään isona juttuna. Miksi ihmeessä luulet että PS:n äänestäminen toisi jonkun muutoksen, jos sen puheenjohtaja ei muutosta halua?

Perussuomalaiset on ainoa puolue joka on profiloitunut mamu kriittiseksi puolueeksi.Joten vaikka kävisi niin että koko puolue olisi yhtä kusetusta niin sen kannatus jo itsessään kuvastaisi mielipidettäni.
 
Ei tuossa Kokoomuksen sivuilta lainaamassasi tekstissä mielestäni mitenkään annettu ymmärtää, että monikulttuurisuus olisi automaattisesti sama kuin kaikkien apinoiden päästäminen tänne. Lisäksi yeah_buddy jo lainasikin sen tärkeimmän lauseen, mikä käytännössä tarkoittaa "maassa maan tavalla".

Kokoomus kannustaa tekemään töitä ja se pätee niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiinkin. En usko, että sielläkään kukaan haluaa siipeilijöitä tänne, vaan rehelliset, duunia tekevät ja paikallista kulttuuria kunnioittavat maahanmuuttajat ovat tervetulleita. En ainakaan itse näe tässä mitään pahaa.

Millos näitä alkaa sitten tulemaan?

Tuolla http://pxweb2.stat.fi/Dialog/varval...abase/StatFin/vrm/tyokay/&lang=3&multilang=fi voi käydä leikkimässä ja vertailla ajankulukseen mahdollisia tulijoita ja heidän todennäköisiä vaikutuksiaan esim. huoltosuhteeseen.

Toivottavasti Rydman hengenheimolaisineen korvaisi mahdollisimman nopeasti tämän matemaattisesti vähälahjaisen vänrikki nappulan ja hänen aisaparinsa, fantastisen legomainoksen, niin voisi taas harkita kokoomuksen äänestäjäksi siirtymistä.
 
Onko toi Wille Rydman ihan tarkoituksella yrittänyt photoshopata itsestään Obamaa vai mitä ihmettä tossa oikein on takana?

24dfd2ecb2e411dfba4cf52562a954695469.jpg


Wille_Rydman_vaalikuva2.jpg


No, ei sillä sinänsä väliä ole. Täysi vitsi koko tyyppi.
 
Mielipide ilman perusteluita on aina niin antoisaa. En tunne Rydmania tai edes puoluekantaa. Mutta kiva tietää että on vitsi.
 
Tänne kun on nyt copy pastettu tuota pätkää Kokoomuksen sivuilta (mikä tuskin kenellekään meille Kokoomuslaiselle tulee yllätyksenä ja ainakaan mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa), niin mites te PerSu äänestäjät (varsinkin ne jotka vain mamu asioiden takia persuilette), haluatteko esim. että Suomi eriytyy kaikesta, kääntyy sisäänpäin, menettää kilpailukykynsä ja lopuksi romahtaa kuin Peronin Argentiina?
 
Tänne kun on nyt copy pastettu tuota pätkää Kokoomuksen sivuilta (mikä tuskin kenellekään meille Kokoomuslaiselle tulee yllätyksenä ja ainakaan mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa), niin mites te PerSu äänestäjät (varsinkin ne jotka vain mamu asioiden takia persuilette), haluatteko esim. että Suomi eriytyy kaikesta, kääntyy sisäänpäin, menettää kilpailukykynsä ja lopuksi romahtaa kuin Peronin Argentiina?

Minä en ainakaan halua. Toisaalta en kyllä pysty näkemään mitään yhteyttä humanitaarisen/sosiaalisen maahanmuuton ehkäisemisellä ja kaikesta eriytymisellä/kilpailukyvyn menettämisellä.
 
Ainoa yhteys noissa taitaakin olla Perussuomalaiset ja heidän vaaliohjelmansa, sekä olemanton, linjaton talouspolitiikka


Edit:
Kuutelin/kuuntelen tässä Bassoa. Sekin hieman ihmetyttää, miten joihinkin ihmisiin voi vedota nuo vasemmistoliiton "Enemmän veroja rikkaille!" sloganit. Kuinka helvetin köyhä ja epätoivoinen sitä pitää olla, ettei ikänä toivoisi/olettaisi itse olevansa tuossa ryhmässä? Meillä on jo nyt ihan tarpeeksi progressiota. Erilaisten kateusverojen säätäminen kaikkeen mahdolliseen ei ole tie onneen.
 
Perussuomalaisten äänestäminen toivottavasti sisältää vahvasti sen, että puoluetta muutetaan sisältä päin vahvasti yleispuolueen suuntaan ja karsitaan tämän populistipelleilyn merkitystä ala Oinonen, Soini ja Virtanen kun kerran nyt saavat yrittää vähän suuremmalla squadilla todennäköisesti oppositiosta käsin.

Talousosaamista ja oikeasti päteviä sinne saadaan nyt noin 10 edustajan edestä ja loput sitten näitä kansanmiehiä, nykymaailman vaatimuksien osalta itseoppineita, enemmän pelkällä vasemmistopopulismilla ratsastavia.
 
Back
Ylös Bottom