Eduskuntavaalit - Ketä äänestäisin? Mainosta ehdokastasi.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Mikko Rauhala http://rauhala.org/ Jos vielä kannattaisi siirtymistä siirtoäänivaalitapaan ja vain yhtä vaalipiirtä eduskuntavaaleihin, niin olisi aika täydellinen ehdokas tällä kertaa.

Mikä siinä muuten on, että piraattipuolueen kaikki jäsenet haluavat ilotaloja? tai huoria suoraan sanottua.

Itsekin kannatan ilotaloja, mutta en nyt sitä kokoajan mainosta. Kyllä sitä pillu pitää viimeistään 20-vuotiaana saada ja jos ei saa niin sitten ihan hyvä syy mennä huoriin.


Suosittelen muuten kaikkia, että tulee tutustumaan rautatieasemaan lauantai iltana klo 22.00 aikoihin, niin näkee mitä maahanmuutto on. Kieltämättä noin 400 somaalia/afrikkalaista on valloittanut kyseisen paikan. Avaa kummasti silmiä maahanmuuton ihanuudesta samoin avaa se kun tulee jostain pieneltä paikkakunnalta kuten lappeenranta/varkaus tutustumaan helsinkiin, voi kummasti muuttua kanta maahanmuutosta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suosittelen muuten kaikkia, että tulee tutustumaan rautatieasemaan lauantai iltana klo 22.00 aikoihin, niin näkee mitä maahanmuutto on. Kieltämättä noin 400 somaalia/afrikkalaista on valloittanut kyseisen paikan. Avaa kummasti silmiä maahanmuuton ihanuudesta samoin avaa se kun tulee jostain pieneltä paikkakunnalta kuten lappeenranta/varkaus tutustumaan helsinkiin, voi kummasti muuttua kanta maahanmuutosta.

Pieni maksu siitä että Lappeenranta/Varkaus pysyy poissa.
 
Hesarin keskustelupalstalla taas hyvää settiä tästäkin uutisesta. "Salaliitto!" :D.
 
Jos asuisin Pirkanmaalla, toki Jari Leinoa äänestäisin numerolla 2. Myös siksi, kun hänellä on sama nimi kuin bodilegendalla, ja tällä hetkellä myös kovempi kunto :D

216648_156962307697912_100001524325928_348751_5063788_n.jpg
 
Voihan sitä olla maahanmuuttokriittinen vaikkei persuja kannattaisikaan. Reaktiostasi päätellen persut ovat yhden asian puolue - jos et ole puolella niin olet automaattisesti vastaan kaikessa ;D
 
Eli Cooper olet sitä mieltä että esim. Lappeenrantalaiset hyvät työmiehet ei voi tulla töihin Helsinkiin? Joku ammattikirvesmies mikä korjaa virolaisten tekemiä mokia on huonompi ku ammattiraiskaaja mikä elää sossunrahoilla? Te Helsinkiläiset olette elänyt ongelman keskellä liian kauan että näette enää ongelmaa, olette liian turtuneita.
 
Mä olen sitä mieltä, että maahanmuutosta puhuminen on mahdotonta kun toinen puoli puhuu ammattiraiskaajista ja toinen kieltää koko keskustelun. Koko "keskustelu" on ällöttävää ja siihen on mahdoton osallistua jos ei halua valita puolta.

Ei mua ainakaan kukaan ole raiskannut tai mukiloinut, elämäni olen helsingissä asunut ja pyörinyt joka nurkalla kaikkina vuorokauden aikoina.

Jos diggaa jostain uskovaisista äärikonservatiiveista jotka haaveilee jostakin rajat kiinni meiningistä niin persut on varmaan tosi hyvä juttu. Noilla asenteilla lähtee suomi nousuun, jep jep, muistakaa talvisota!

e. Mä en tajua miksi jengi aina syyttää maan ongelmista aina muita köyhiä, samalla kun pukumiehet kavaltaa miljoonia ja esim. johonkin valtion epäonnistuneisiin IT-projekteihin uppoaa miljardeja. No mutta, neekerit tulloo, ei muusta väliä! Vaalirahakohut unohtuu kätevästi kerjäläiskeskustelun alle.
 
Eli Cooper olet sitä mieltä että esim. Lappeenrantalaiset hyvät työmiehet ei voi tulla töihin Helsinkiin? Joku ammattikirvesmies mikä korjaa virolaisten tekemiä mokia on huonompi ku ammattiraiskaaja mikä elää sossunrahoilla? Te Helsinkiläiset olette elänyt ongelman keskellä liian kauan että näette enää ongelmaa, olette liian turtuneita.

Ja te landet olette nähny niin vähän suomessa eläviä mamuja, että teillä on niistä vain ja ainoastaan se yksi mielikuva niistä.
 
Mä olen sitä mieltä, että maahanmuutosta puhuminen on mahdotonta kun toinen puoli puhuu ammattiraiskaajista ja toinen kieltää koko keskustelun. Koko "keskustelu" on ällöttävää ja siihen on mahdoton osallistua jos ei halua valita puolta.

Ei mua ainakaan kukaan ole raiskannut tai mukiloinut, elämäni olen helsingissä asunut ja pyörinyt joka nurkalla kaikkina vuorokauden aikoina.

Jos diggaa jostain uskovaisista äärikonservatiiveista jotka haaveilee jostakin rajat kiinni meiningistä niin persut on varmaan tosi hyvä juttu. Noilla asenteilla lähtee suomi nousuun, jep jep, muistakaa talvisota!

e. Mä en tajua miksi jengi aina syyttää maan ongelmista aina muita köyhiä, samalla kun pukumiehet kavaltaa miljoonia ja esim. johonkin valtion epäonnistuneisiin IT-projekteihin uppoaa miljardeja. No mutta, neekerit tulloo, ei muusta väliä! Vaalirahakohut unohtuu kätevästi kerjäläiskeskustelun alle.

Doublelike!

Älä edes yritä puhua SirMaxin kanssa rationaalisesti. Henkilö, joka käyttää maahanmuuttajasta sanaa "ammattiraiskaaja, joka elää sossun rahoilla", ei voi olla läänin fiksuin kaveri.
 
Doublelike!

Älä edes yritä puhua SirMaxin kanssa rationaalisesti. Henkilö, joka käyttää maahanmuuttajasta sanaa "ammattiraiskaaja, joka elää sossun rahoilla", ei voi olla läänin fiksuin kaveri.

Mitäs termiä sinä käyttäisit tästä samasta esimerkkimaahanmuuttajasta? Moniosaaja? Kultamuna? Väriläiskä katukuvassa? "Seuraava Karl Fazer" -palkinnon voittaja luku- ja kirjoitustaidottomien sarjassa?
 
Mitäs termiä sinä käyttäisit tästä samasta esimerkkimaahanmuuttajasta? Moniosaaja? Kultamuna? Väriläiskä katukuvassa? "Seuraava Karl Fazer" -palkinnon voittaja luku- ja kirjoitustaidottomien sarjassa?

Toi onkin just tota, että kun puhutaan maahanmuuttajasta esimerkkinä, puhutaan aina vaan raiskaamisesta. Kun puhutaan suomalaisesta, puhutaan ahkerasta työmiehestä. Vittu puhukaa joskus niistä töitä tekevistä mamuista JOTKA MYÖS MAKSAVAT VEROA ja dokuista vaimonhakkaajasuomalaisista, jotka ei muuta ole saanut aikaan kun harmia tälle yhteiskunnalle.
 
Itse olen tehnyt paljon töitä, IT-projekteissa lähinnä, maahanmuuttajien kanssa. Onneksi en tullut raiskatuksi, huih.
 
Mitäs termiä sinä käyttäisit tästä samasta esimerkkimaahanmuuttajasta? Moniosaaja? Kultamuna? Väriläiskä katukuvassa? "Seuraava Karl Fazer" -palkinnon voittaja luku- ja kirjoitustaidottomien sarjassa?

Eli jokainen maahanmuuttaja on ammattiraiskaaja, joka elää sossurahoilla?

ps. kaikki nämä kolme ylintä threadia "talous, politiikka ja uskonta" -osiossa ilmeisesti ovat helvetin isoja maahanmuuttoketjuja.
 
Ajattelin äänestää Keski-Suomen vaalipiirissä numeroa 60, Anne Kalmari (Kesk). Päätös perustui yleiseen ennakkomielikuvaan, tutustumiseen muutamiin puheenvuoroihin eduskunnassa, ennen kaikkea vaalikonevastauksiin ja jutteluun vaaliteltalla. Vaikutti positiiviselta ja fiksulta, sekä ehdotti (ehkä aika ehdokasmaisesti?) myös yhteydenottoa, jahka eduskuntaan valitaan, eräästä mieltäni painaneesta aiheesta, ja jossa olisi mielestäni korjattavaa. Aion lunastaa tämän lupauksen. Kuunteli toivomukseni ja jutteli hyvässä hengessä. Mainostanpa siis tällä kirjoituksella häntä.

Täytyy tunnustaa, että vaalikone on vain aika tärkeä vempele. Saa kokonaiskuvan ehdokkaista ja jota sitten voi syventää vaaliteltalla. Yksi vaalikone ei kyllä oikein riitä, itse tein kaksi (Yle ja Hesari) enkä kadu.
 
Itse olen tehnyt paljon töitä, IT-projekteissa lähinnä, maahanmuuttajien kanssa. Onneksi en tullut raiskatuksi, huih.

Joo mullakin on paljon maahanmuuttajia työkavereina ja muutenkin kaveripiiristä löytyy paljon mamuja. On se ihme, ettei mua olla vieläkään raiskattu! :D
 
Toi onkin just tota, että kun puhutaan maahanmuuttajasta esimerkkinä, puhutaan aina vaan raiskaamisesta. Kun puhutaan suomalaisesta, puhutaan ahkerasta työmiehestä. Vittu puhukaa joskus niistä töitä tekevistä mamuista JOTKA MYÖS MAKSAVAT VEROA ja dokuista vaimonhakkaajasuomalaisista, jotka ei muuta ole saanut aikaan kun harmia tälle yhteiskunnalle.

Miksi ihmeessä heistä pitäisi puhua? Töitä tekevä, veroja maksava maahanmuuttaja, joka noudattaa Suomen lakeja eikä vaadi erikoiskohtelua (huuda rasismia), miksi hänestä pitäisi puhua? Hänhän on se, millaisia maahanmuuttajien pitäisi olla. Ongelmaton.
 
Eli jokainen maahanmuuttaja on ammattiraiskaaja, joka elää sossurahoilla?

Kysymykseen vastaaminen kysymyksellä on kuulemma rumaa.
Humanitaarisista maahanmuuttajista onneksi varsin harva raiskaa, sossun rahoilla elää huomattavasti suurempi joukko. Kumpaakaan käytöstä en katso hyvällä ihmisiltä joita tänne raahataan meidän tulevaisuuttamme muka turvaamaan, työvoiman muodossa tai muuten.
Sun vuoro.
 
Miksi ihmeessä heistä pitäisi puhua? Töitä tekevä, veroja maksava maahanmuuttaja, joka noudattaa Suomen lakeja eikä vaadi erikoiskohtelua (huuda rasismia), miksi hänestä pitäisi puhua? Hänhän on se, millaisia maahanmuuttajien pitäisi olla. Ongelmaton.

Koska aina puhutaan vaan näistä, jotka nostavat sossusta rahaa ja valitetaan kun joudutaan elättämään pakolaisia yms yms. Mutta ketään ei koskaan tunnu kiinnostavan, kuinka paljon myös maahanmuuttajat ovat tuoneet veroeuroja tähän valtioon. Joku vitun halla-ahon toivoma "totuuskomissio"kin haluaa tietää tarkalleen, paljon maahanmuuttajiin menee rahaa muttei heitä voisi vähempää kiinnostaa paljon niiltä on tullut rahaa. Sen takia.
 
Voidaan kai todeta, että täällä on karannut mopo tumpusta. :rock:


Joku vitun halla-ahon toivoma "totuuskomissio"kin haluaa tietää tarkalleen, paljon maahanmuuttajiin menee rahaa muttei heitä voisi vähempää kiinnostaa paljon niiltä on tullut rahaa. Sen takia.

Nuiva vaalimanifesti sanoi:
Maahanmuuton kustannukset selvitettävä

Istuvan hallituksen maahanmuuttoministeri on kieltäytynyt teettämästä selvitystä maahanmuuton kustannuksista. Katsomme, että sitten, kun maahanmuutto-ongelman paisuminen on tiukentuneen lainsäädännön ja käytännön avulla saatu pysähtymään, on aika katsoa taaksepäin. Ehdotamme riippumattoman "totuuskomission" luomista selvittämään, mitä humanitaarinen maahanmuutto on tosiasiallisesti tullut maksamaan suomalaisille viimeisten 20 vuoden aikana.

”Totuuskomission” tehtävänä on selvittää myös maahanmuuttoasioista vastaavien virkamiesten ja poliitikkojen toimintaa samalta ajanjaksolta. Mikäli taustalta paljastuu taloudellisen edun tavoittelua, virka-aseman väärinkäyttöä, virkavelvollisuuksien rikkomista tahi lain kirjaimen tai hengen vastaisia kirjoittamattomia sääntöjä tai ohjeistuksia, asianosaiset henkilöt on saatettava oikeudelliseen vastuuseen.

-----------------------------------------------------------------------

Ei maahanmuuttoa vastaan vaan paremman maahanmuuton puolesta

Emme hyväksy yksinkertaistavaa vastakkainasettelua "tiukan" ja "löysän" maahanmuuttopolitiikan välillä. Politiikan on oltava tiukkaa sellaisen maahanmuuton osalta, jonka vaikutukset suomalaiselle yhteiskunnalle ovat kielteiset. Suomella ei ole varaa eikä velvollisuutta toimia maailmanlaajuisena sosiaalivirastona.

Sen sijaan katsomme, että Suomen on oltava avoin sellaiselle maahanmuutolle, jonka vaikutukset ovat neutraalit tai myönteiset. Tämä merkitsee sitä, että maahanmuuttaja, joka sopeuttaa ja elättää itse itsensä, on tervetullut.

Tavalliset maahanmuuttajat arvostavat samoja asioita kuin tavalliset suomalaisetkin: kohtuullisia veroja, hyvää koulutusjärjestelmää, yhteiskuntarauhaa, turvallisuutta. Huono maahanmuutto nakertaa pohjaa näiltä vetovoimatekijöiltä. Mitä avokätisemmin Suomi kohtelee sosiaalisia maahanmuuttajia, sitä vähemmän Suomi pystyy kilpailemaan hyvistä ja osaavista maahanmuuttajista.
www.vaalimanifesti.fi
 
Back
Ylös Bottom