Ei se Näkkäläjärvi näköjään mennytkään läpi. MM-kisahuumassa jäi Eurovaalien tuloslähetyksen seuraaminen vähemmälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli kyllä iso virhearvio Persuilta laittaa Hakkarainen ehdolle Eurovaaleihin. Eivät varmaan ajatelleet että menisi läpi, vaan tarkoitus oli vaan kerätä Hakkaraisella ääniä puolueelle. Tällä moukalla ei ole mitään annettavaa Brysselissä, enkä kyllä oikein näe että olisi eduskunnassakaan.
Hakkaraisen tempauksiin ja junttiuteen en ota kantaa.Muuten perussuomalaiset on hyvä puolue, mutta tämä siinä on huonoa, että siellä on muutamia täys juntteja joukossa. Hakkarainen ehkä juntein kansanedustaja kenet tiedän.
Siihen nyt ei paljoa vaadita että on enemmän käsitystä asioista kun vihervasemmiston kansanedustajilla.Hakkaraisen tempauksiin ja junttiuteen en ota kantaa.
Sen sijaan vilkaisin Teuvon sahan (Haka Wood) tunnuslukuja nopeasti.
Näyttää vaihtavan 5 ja 7 M euron väliin vuosittain ja työllistävän vajaat 20 henkeä. Tuosta voisi hätäisempi päätellä, että jotain käsitystä esim. yrittämisestä, työllistämisestä ja lisäarvon tuottamisesta yhteiskunnalle yleensä saattaisi olla. Ehkä jopa enemmän kuin kohtalaisen monella vihervasemmiston kansanedustajalla/Brusseliin lähtijällä.
Se on juuri näin. Tosi monet poliitikot ovat kunnostautuneet lähinnä Teuvon luomien verotuottojen kuluttamisessa, eikä tämä koske ainoastaan vasemmistoa - ikävä kyllä. Teuvon kielitaidosta vittuilu kuvastaa lähinnä jäkättäjän omia rajoitteita. Jos arvostelemaan pitää alkaa, niin kyllä listalla ensinmäisenä pitäisi olla Kataisen ja Stubbin kaltaiset EU-pyrkyrit, jotka uhraavat Suomen edun milloin vain oman EU-suuntautuneen uransa edessä. Nämä niljakkeet puhuvat nollatyökokemuksella kirkkain silmin ja puoluekoneiston luomalla auktoriteetilla puhdasta paskaa kansalle, jotta vain hankkivat itselleen pisteitä EU-koneiston huipulla. Mutta hienoa, että Suomella ei ole mitään hätää, kun Kreikan lainat ja elintasomatuvyöry tuovat maahan valtavasti vaurautta. Mitä turhia työtä tekemään. Annetaan vain lisää huipputuottavaa lainaa Kreikalle ja haalitaan lisää matuja turvaverkkoon köllimään.Hakkaraisen tempauksiin ja junttiuteen en ota kantaa.
Näyttää vaihtavan 5 ja 7 M euron väliin vuosittain ja työllistävän vajaat 20 henkeä. Tuosta voisi hätäisempi päätellä, että jotain käsitystä esim. yrittämisestä, työllistämisestä ja lisäarvon tuottamisesta yhteiskunnalle yleensä saattaisi olla. Ehkä jopa enemmän kuin kohtalaisen monella vihervasemmiston kansanedustajalla/Brusseliin lähtijällä.
Itse en kyllä näe mitään pahaa siinä, että EU-parlamenttiin saadaan vähän maanläheisempääkin edustustajaa. Esimerkiksi asedirektiivi osoittaa, että maalaisjärjelle on huutava pula tuossa hallintoelimessä.
Hakkaraisen tempauksiin ja junttiuteen en ota kantaa.
Kyllähän se on taivaan tosi että Hakkarainen olisi suomen kansantaloudelle huomattavasti parempi siellä sahalla kuin eduskunnassa. Miehen edesottamukset eivät ainakaan nosta arvostusta eduskuntaa kohtaan ja mitä olen haastatteluita nähnyt niin myötähäpeä on aika vahvana. Protestipuolueen "ongelmana" on kannatuksen tuleminen monesta eri suunnasta ja fiksujen ehdokkaiden mukana läpi menee niitä selviä trolliehdokkaita. Sama näkyy isommassa kuvassa mm. eurovaaleissa.
En mä ole käsittääkseni sanonut että se olisi sahurin vika jos saa ääniä. Itse en vaan ymmärrä miksi häntä ihmiset äänestää kun pätevämpiäkin ehdokkaita olisi ollut, varsinkin eurovaaleissa. Hakkarainen saa varmasti pelkkiä protestiääniä suhteessa paljon enemmän kuin moni muu. Sama efekti kuin Halmeella aikoinaan. Sanoo asioita suoraan välittämättä mistään säännöistä.
En mä ole käsittääkseni sanonut että se olisi sahurin vika jos saa ääniä. Itse en vaan ymmärrä miksi häntä ihmiset äänestää kun pätevämpiäkin ehdokkaita olisi ollut, varsinkin eurovaaleissa. Hakkarainen saa varmasti pelkkiä protestiääniä suhteessa paljon enemmän kuin moni muu. Sama efekti kuin Halmeella aikoinaan. Sanoo asioita suoraan välittämättä mistään säännöistä.