Eduskuntavaalit 2019

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mutta hei, avataan rajoja lisää, sitähän tämä hallitus haluaa. Tällä hetkellä pelkästään maahanmuuttajien työttömyysmenot ja sossun kulut äkkiä laskien 500 miljoonaa vuodessa: Maahanmuuttajien osuus reilu viidennes Kelan työttömyysturvasta

Otettiin aktiivimallilla -5% ja se kosketti ulkomuistista 60% työttömistä, niin mutkat oikoen tällä pikku kikalla kahden miljardin potista säästettiin 60 miljoonaa.

Oisko tää se sivistyneet ihmiset ei äänestä persuja eikä leiki niiden kanssa juttu, mitä myös eduskunnassa osa tuntuu harrastavan? Ja joo, löytyyhän siellä täysiä perseilijöitä niin kuin joka puolueesta. Mun tän hetken suosikki on se SDP:n kolmannen kauden nainen, jolla ei meinää se +6000e palkka riittää, vaan elämää paikkaillaan pikavipeillä, jotka on nyt ulosotossa.

Sopii hyvin linjaan, missä puheenjohtajalla ja entisellä vvm:llä, Antti Rinteellä, on tuomio, kun luottamustehtävässä ikävästi sekoitti vähän omia ja järjestön rahoja keskenään. Antin onneksi kuitenkin sillä kertaa niin, että järjestön rahoja päätyi omiin taskuihin, eikä omia järjestölle.

Suna Kymäläinen

Voi vittu! Kuvitelkaa kun tuo ei osaa hoitaa tolla palkalla edes omia asioitaan ja se on tuolla muokkaamassa koko valtion politiikkaa! Ei vittu saatana!

Varmaan elvyttänyt velalla. Eihän velka haittaa, jos vaan talous kasvaa. Elää, kuten opettaa.

Näetkö kaiken yhtä puusilmäisesti vai onko tuo vain puolueriipuvaista ja tilapäistä? Eikö sua yhtään hävetä päästää suustasi tuollaisia visioita? Kuvitteletko tosiaan, että Lähi-idän ja Afrikan liikakansoitus tuli nyt sitten kerralla korjattua, eivätkä hiekka- ja perusneekerit enää yritä tulla nauttimaan lähtömaihinsa verrattuna ylivertaista yhteiskunnan tarjoamaa toimeentuloa? Meillä on poliitikkoja, jotka ovat ihan vakavissaan ajaneet suurmoskeijaa Helsinkiin. Meillä on entinen pääministeri, jonka ainoa suoritus oli joku homoliittolaki. Meillä on politiikkoja, jotka ihan tarjoilevat polttomoottorien myynnin kieltoja. Meillä on pääministeri, joka haluaa sitouttaa hallituksen pysäyttämään ilmastonmuutoksen.

Oletteko siellä virastossa jo päättäneet olla valvomatta kiuaskuviota?

Olisin samaa mieltä, jos tää olis minkä tahansa muun puolueen video. Mitä visioita? Mä kommentoin populistista vaalivideota, joka ei onneks iske valtaosaan väestöstä. En muista, kuka kommentoi tota kiuaskuviota, mut joku suomalainen viranomainen se oli.

@kukkovesa muutama foorumiviesti, vau.

@Powerhousu Ei tietenkään pidä yhen videon perusteella tehä päätöstä. Moni varmaan tekee kuitenkin niin ja se tässä onki surullista.

Olisin samaa mieltä, jos tää olis minkä tahansa muun puolueen video. Mitä visioita? Mä kommentoin populistista vaalivideota, joka ei onneks iske valtaosaan väestöstä. En muista, kuka kommentoi tota kiuaskuviota, mut joku suomalainen viranomainen se oli.

@kukkovesa muutama foorumiviesti, vau.

@Powerhousu Ei tietenkään pidä yhen videon perusteella tehä päätöstä. Moni varmaan tekee kuitenkin niin ja se tässä onki surullista.

Mikä on miehellä nyt ongelma?
Pitsassa ollut liian vähän oreganoa?
Ilmaisten ämpäreiden jakopaikassa ämpärit loppuneet liian aikaisin ja jäänyt saamati?

Joko mulla tai Benillä alkaa muisti heittää kun ihan kuin muistelisin että Kokoomuksesta karkasi useita poliitikkoja terveystalojen ja mehiläisten ja milloin minkäkin firman johtoon kun olivat itse säätämässä SoTea niin että pystyivät jo haistamaan ulkomaille piilotettavat miljardinsa... He olivat nimenomaan hallituksessa vain ja ainoastaan lobbaamassa tätä asiaa. Harmi ettei se sitten mennytkään maaliin. :kyynel

EDIT

Silti mun mielestä perseestä että joutuu edes miettimään onko OK ottaa lobbari tai joku jolla eturistiriitaa, mukaan noihin hommiin. En voi käsittää sitä maalaisjärjen ja pelisilmän puutosta. Tietty jos on kuten Sipilä että ei vaan ole firmoja Suomessa, joita voisi ulkomaille lobbailla, mistä ei löytyisi vähintään serkkua toimitusjohtajana niin onhan se kurjaa.

Toi kiuaskuvio on kieltämättä huvittava, kun sitä ei tulla mitenkään valvomaan.

Helppohan se on EU-direktiivillä kieltää tulipesien myynti ilman jotain elinkaaren kannalta vitun kallista suodatin härpäkettä ja pakottaa laittaamaan vanhoihin hormeihin jokin samanlainen härpäke. Uusia voi ohjata rakentamiseen liittyvällä säädännöllä, vanhat esim. nuohouksen ja kotivakuutusten kautta pystyy vaikuttamaan melko kattavasti.

Puun poltossa on oikeesti pelko, että keksivät vielä jotain ihan älytöntä ja kallista eikä silloin älyttömyys rajoitu vain puukiukaisiin. Eikö kukaan muista sitä kun EU:ssa miettivät puulauteiden kieltoa epähygienisenä?

Demokraattinuorten puheenjohtaja ja Eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärvi

Eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärvi tunnustaa nuoruuden rikokset: löi kissaa, sammui rattiin ja ajoi metsään

Nuorisojoukko tappoi raa asti kissoja Inarissa | Pohjois-Suomi | Kaleva.fi

bbb93a1b.png

Minkälainen vitun sairas ihminen murtautuu mökkiin tappamaan kissoja puuesineillä ja sen jälkeen polttamalla. Ja varmasti varmistivat, että kissat ovat kuolleet ennenku polttivat. Jumalauta.
"Tyhmyys tiivistyy porukassa". No ei tiivisty. Ja vuosina 2006 ja 2010? Tossa on neljä vuotta väliä? Onks se nyt enemmänkin kissoja tappanu.

Noin sairaalla ihmisellä voi napsahtaa päässä koska tahansa ja tehdä ihan mitä tahansa. Joku roti pitäis olla ja evätä pääsy ehdokkaaksi mihin tahansa luottamustoimeen jos on sairaita tuomioita alla.

Tämä ei liity tähän aiheeseen, mutta yleisesti mieleni oon pahoittanut siitä, että eläinsuojelurikoksista ei saa käytännössä mitään tuomiota. Perseaukiset saa päiväsakkoja mitä eivät maksa ja eläintenpitokieltoa mitä valvota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joko mulla tai Benillä alkaa muisti heittää kun ihan kuin muistelisin että Kokoomuksesta karkasi useita poliitikkoja terveystalojen ja mehiläisten ja milloin minkäkin firman johtoon kun olivat itse säätämässä SoTea niin että pystyivät jo haistamaan ulkomaille piilotettavat miljardinsa... He olivat nimenomaan hallituksessa vain ja ainoastaan lobbaamassa tätä asiaa. Harmi ettei se sitten mennytkään maaliin. :kyynel

EDIT

Silti mun mielestä perseestä että joutuu edes miettimään onko OK ottaa lobbari tai joku jolla eturistiriitaa, mukaan noihin hommiin. En voi käsittää sitä maalaisjärjen ja pelisilmän puutosta. Tietty jos on kuten Sipilä että ei vaan ole firmoja Suomessa, joita voisi ulkomaille lobbailla, mistä ei löytyisi vähintään serkkua toimitusjohtajana niin onhan se kurjaa.

Männistö, Räty, Turunen… Nyt meni hermo oppositiossa: ”Kokoomuksen tuolileikin loputtava” | Uusi Suomi

Ei noista yksikään ollu hallituksessa.Turunen oli Orpon avustaja,Räty oli Stubbin hallituksessa ministerinä mutta oli kaupungilla duunissa (apulaiskaupunginjohtaja) ku lähti Terveystaloon.

Minkälainen vitun sairas ihminen murtautuu mökkiin tappamaan kissoja puuesineillä ja sen jälkeen polttamalla. Ja varmasti varmistivat, että kissat ovat kuolleet ennenku polttivat. Jumalauta.
"Tyhmyys tiivistyy porukassa". No ei tiivisty. Ja vuosina 2006 ja 2010? Tossa on neljä vuotta väliä? Onks se nyt enemmänkin kissoja tappanu.

Noin sairaalla ihmisellä voi napsahtaa päässä koska tahansa ja tehdä ihan mitä tahansa. Joku roti pitäis olla ja evätä pääsy ehdokkaaksi mihin tahansa luottamustoimeen jos on sairaita tuomioita alla.

Tämä ei liity tähän aiheeseen, mutta yleisesti mieleni oon pahoittanut siitä, että eläinsuojelurikoksista ei saa käytännössä mitään tuomiota. Perseaukiset saa päiväsakkoja mitä eivät maksa ja eläintenpitokieltoa mitä valvota.
Niin kuin aiemmin totesin, niin näitä vatipäitä löytyy pitkin poikin, vaikka eniten rummutetaan sitä, kuinka joku persu sanoi netissä pahasti. Mulle kävis ihan hyvin se, että jokainen ehdokas sitoutuu siihen, että ei salaile taustojaan. Ja jos salailee ja tuomioita on saatu, niin puolueesta riippumatta ura loppuu suoraan siihen.

Ihan totta. Taitaa olla se klassinen resurssipula kun niitä elämenpitokieltoja voi kiertää vaikkapa muuttamalla naapurikuntaan. Ja eläimet katsotaan esineiksi kun mietitään niitä pahoinpitelyitä jne. Jos saisin itse päättää, ei villieläimiä pidettäisi häkeissä ja delfiinejä ahtaissa altaissa.

Back
Ylös Bottom