Eduskuntavaalit 2019

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en vois sille mitään mutta ku toi Andersson heiluttelee noita käsiään sormet haarallaan ni mulle tulee mieleen Klonkku.

Olisin samaa mieltä, jos tää olis minkä tahansa muun puolueen video. Mitä visioita? Mä kommentoin populistista vaalivideota, joka ei onneks iske valtaosaan väestöstä.

Niin visioit tuossa pakolaisaallon tulleen ja menneen. Kuvittelet ilmeisesti, että se oli sitten siinä. Väitit myös, ettei polttomoottorikielloista pätetä kansallisella tasolla, vaikka todellisuus on ihan muuta. Päätöksiä tehdään jopa kaupunkitasolla.

Härskiksi menee. Taas hyvä argumentti siitä, kuinka mielipidevapaudesta puhuminen ei ole mitään foliohattuilua, vaan ihan relevantti uhka.
Eikä EU:n vertaaminen Neuvostoliittoon ole foliohatuilua vaan aito analogia. Sen takia eu-hihhulit yrittävät leimata kritisoijat venäjämielisiksi, koska ihminen projisoi ulkopuolellen sen minkä sisältään löytää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joku voisi listata Hakkaraisen poliittiset saavutukset. Kännissä töissä sekoilu ja useampi rikostuomio. Eihän se ressukka osaa edes englantia. Siinähän vaikutatte asioista sisältäpäin.

"Pimeyden ytimeen" lähtevä Teuvo Hakkarainen ei yllättynyt euroedustajan paikasta - kielitaito kysymysmerkki: "Savon murretta olen opetellut" | Seiska

Teuvo lähtee pimeyden ytimeen, opetellut savoa hieman alle.
Joku karisma tossa Hakkaraisessa kuitenkin on. Faija sano että aina äänestäny demareita kun on työläinen. Sanoin että noinkohan on enää työväenpuolue, kun niillä on kaikenlaista vaaleanpunaruskeaa agendaa. Tainneet persut syödä asemaa työväenpuolueena. Faija totes siihen, että niin, voishan sitä Hakkaraista kyllä äänestää. :ROFLMAO:

Sitä itsekin mietin, että mitenköhän mahtaa englanti taittua Teuvolta. Luulisi, että jopa persuilta olisi löytynyt joku pätevämpi tuohon tehtävään.

Edit. Mutta hyvää aihealuetta Teuvo meinasi alkaa ajamaan (metsäsektori). Eli toivottavasti osaa englantia!

Sitä itsekin mietin, että mitenköhän mahtaa englanti taittua Teuvolta. Luulisi, että jopa persuilta olisi löytynyt joku pätevämpi tuohon tehtävään.

Edit. Mutta hyvää aihealuetta Teuvo meinasi alkaa ajamaan (metsäsektori). Eli toivottavasti osaa englantia!
Ei vitsi, oikeesti?
Mitä kieliä parlamentissa käytetään? | Ajankohtaista | Euroopan parlamentti

Yksi Euroopan parlamentin olennaisista demokraattisista periaatteista on, että jokainen EU-kansalainen voi toimia parlamentin jäsenenä, vaikka ei puhuisi mitään vierasta kieltä. Kansalaiset valitsevat parlamentin jäsenet vaaleilla edustamaan etujaan, eikä valintaperusteena ole vieraiden kielten taito

Ei vitsi, oikeesti?
Mitä kieliä parlamentissa käytetään? | Ajankohtaista | Euroopan parlamentti

Yksi Euroopan parlamentin olennaisista demokraattisista periaatteista on, että jokainen EU-kansalainen voi toimia parlamentin jäsenenä, vaikka ei puhuisi mitään vierasta kieltä. Kansalaiset valitsevat parlamentin jäsenet vaaleilla edustamaan etujaan, eikä valintaperusteena ole vieraiden kielten taito

Olisipa se noin simppeliä. Luuletko, että siellä on simultaanitulkki peesissä kaikissa käytäväkeskusteluissa, epävirallisissa verkostoitumiskuvioissa yms. olennaisissa tilaisuuksissa.

Itse kyllä aidosti toivon, että Teuvo onnistuu hommassa. Se olisi Suomen etu.

Eikös sisällissotapuolueesta mennyt läpi myös se kissojen kiduttaja psykopaatti? Taitaa negatiivisestakin julkisuudesta olla vain hyötyä näissä hommissa. Ja kun ottaa huomioon, että Euroopan komission puheenjohtaja His Excellency Jean-Claude Juncker on ihan rapajuoppo, niin kyllähän sinne yksi Hakkarainen sekaan mahtuu hämmentämään, no problem. Ties vaikka tästä alkaisi kaunis alkoholinhuuruinen ystävyys.

Back
Ylös Bottom