Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rankkuri on bannattu. Varmaan pääsee taas takas foorumille kun vaalit on käyty, eli huomenna. :D
Itsekin äänestin Halla-ahoa. Talouden suhteen olisin mieluusti äänestänyt fiskaalista konservatiivia, mutta toisaalta ajattelin, että talouden vahingot on paljon helpompi korjata loppujen lopuksi kuin väärän maahanmuuttopolitiikan.
Sanoisin että löperön mamupolitiikan tuloksia on jälkeenpäin täysin mahdotonta korjata. Ääneni meni 100% sen puolesta ettei myöhempien sukupolvien (toivottavasti) tarvitsisi nähdä esim. irakilaisghettoja Suomessa.
Rankkuri on bannattu. Varmaan pääsee taas takas foorumille kun vaalit on käyty, eli huomenna. :D
Itse en usko mitenkään mahdottomaksi etteikö kokoomus ja persut ole samassa hallituksessa. Hallitusneuvotteluissa menee niin pitkään että portugali paketti saadaan pois alta ennen uuden hallituksen muodostumista ja sittenpä persuilla ei ole mitään kynnyskysymyksiä etteivätkö osallistuisi hallitukseen.... Henk kohtainen toiveeni on että RKP jäisi hallituksen ulkopuolelle. Ajatelkaa nyt, 30 vuotta ovat istuneet hallituksessa mokomilla pikkuprosenteilla. Jotain rotia...
Itse en usko mitenkään mahdottomaksi etteikö kokoomus ja persut ole samassa hallituksessa. Hallitusneuvotteluissa menee niin pitkään että portugali paketti saadaan pois alta ennen uuden hallituksen muodostumista ja sittenpä persuilla ei ole mitään kynnyskysymyksiä etteivätkö osallistuisi hallitukseen.... Henk kohtainen toiveeni on että RKP jäisi hallituksen ulkopuolelle. Ajatelkaa nyt, 30 vuotta ovat istuneet hallituksessa mokomilla pikkuprosenteilla. Jotain rotia...
Minä luulen, että RKP on mukana hallituksessa edustamassa suomenruotsalaista rahaa, onhan tuolla rahalla mm. eri säätiöiden omistusten kautta erittäin suuri asema Suomessa.
Ehkä tuo oli vähän pikaistuksissa heitetty posti.
Tätä komppaan täysillä!.
Ja jos hallitus muodostetaan pohjalle kokoomus-persut-keskusta ja viskataan vihreät ja rkp pihalle niin hienosti on persut hommansa hoitanut. Persuille suon välittömästi opetusministerin (pakkoruotsi) ja mamuministerin paikat