Eduskuntavaalit 2011

Mitä puoluetta äänestät?

  • Kokoomus

    Votes: 0 0,0%
  • Keskusta

    Votes: 0 0,0%
  • SDP

    Votes: 0 0,0%
  • Vihreät

    Votes: 0 0,0%
  • Vasemmistoliitto

    Votes: 0 0,0%
  • Perussuomalaiset

    Votes: 0 0,0%
  • RKP

    Votes: 0 0,0%
  • Muutos 2011

    Votes: 0 0,0%
  • Kristillisdemokraatit

    Votes: 0 0,0%
  • Vapauspuolue

    Votes: 0 0,0%
  • SKP

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jännittää kovasti tulokset. Oma veikkaus on, että persut saa 14,6 prossaa äänistä.

Varmasti vanha hallituspohja haluaisi jatkaa, mutta kun sen edustajamäärä tulee jonkin verran putoamaan, niin mahtaako olla tarpeeksi edustajia riittävän vahvaksi hallitukseksi? Persuja puolestaan voi olla turha houkutella euro-myönteisen Kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen. Näin ollen demarit noussevat ratkaisevaan asemaan. Saattaa olla, että tulee Kokoomuksen, Kepun ja Demareiden yhteishallitus.
 
Itsekin äänestin Halla-ahoa. Talouden suhteen olisin mieluusti äänestänyt fiskaalista konservatiivia, mutta toisaalta ajattelin, että talouden vahingot on paljon helpompi korjata loppujen lopuksi kuin väärän maahanmuuttopolitiikan.
 
Jytky on tulossa!

img-1288381291277.jpeg
 
Itsekin äänestin Halla-ahoa. Talouden suhteen olisin mieluusti äänestänyt fiskaalista konservatiivia, mutta toisaalta ajattelin, että talouden vahingot on paljon helpompi korjata loppujen lopuksi kuin väärän maahanmuuttopolitiikan.

Sanoisin että löperön mamupolitiikan tuloksia on jälkeenpäin täysin mahdotonta korjata. Ääneni meni 100% sen puolesta ettei myöhempien sukupolvien (toivottavasti) tarvitsisi nähdä esim. irakilaisghettoja Suomessa.
 
Sanoisin että löperön mamupolitiikan tuloksia on jälkeenpäin täysin mahdotonta korjata. Ääneni meni 100% sen puolesta ettei myöhempien sukupolvien (toivottavasti) tarvitsisi nähdä esim. irakilaisghettoja Suomessa.

Olen kyllä täysin samaa mieltä. Paras olisi kuin astrid thors putoisi eduskunnasta, vois kyseinen Suomalaisuuden vihaaja jäädä eläkkeelle ja muuttaa ruotsiin ihanoimaan maahanmuuton ihanuutta.
 
Itse en usko mitenkään mahdottomaksi etteikö kokoomus ja persut ole samassa hallituksessa. Hallitusneuvotteluissa menee niin pitkään että portugali paketti saadaan pois alta ennen uuden hallituksen muodostumista ja sittenpä persuilla ei ole mitään kynnyskysymyksiä etteivätkö osallistuisi hallitukseen.... Henk kohtainen toiveeni on että RKP jäisi hallituksen ulkopuolelle. Ajatelkaa nyt, 30 vuotta ovat istuneet hallituksessa mokomilla pikkuprosenteilla. Jotain rotia...
 
Nyt äänestämään Aku Ankkaa, vittu että lapsettaa:D
Mutta eikös se ole pääasia että osallistuu.
 
Rankkuri on bannattu. Varmaan pääsee taas takas foorumille kun vaalit on käyty, eli huomenna. :D

Rankkuri: Viimeksi aktiivinen 14.04.2011 11:36
Vai onko vain viestien lähettäminen kielletty?

Ääni lähtee Johannes Niemiselle. Tosin Teemu Lahtinenkin olisi ollut hyvä valinta. Olen ulkoistanut ääneni annon valinnan Halla-Aholle, vaikka vaalikoneetkin kyllä ehdottivat ko. ehdokkaita.
 
Ei kauaa aikaa enää niin ennakkojen tulos tulee. :)
Saas nähä miten persujen kannatus on laskenut "uskottavista" nettiäänestyksistä yms.
 
Itse en usko mitenkään mahdottomaksi etteikö kokoomus ja persut ole samassa hallituksessa. Hallitusneuvotteluissa menee niin pitkään että portugali paketti saadaan pois alta ennen uuden hallituksen muodostumista ja sittenpä persuilla ei ole mitään kynnyskysymyksiä etteivätkö osallistuisi hallitukseen.... Henk kohtainen toiveeni on että RKP jäisi hallituksen ulkopuolelle. Ajatelkaa nyt, 30 vuotta ovat istuneet hallituksessa mokomilla pikkuprosenteilla. Jotain rotia...

Kokoomuksen ja Persujen yhteiseloa haittaa se, että näkemykset europolitiikasta menevät niin ristiin. Jos siitä päästään sopuun, niin ihme juttu.

RKP nyt menee mihin tahansa hallitukseen, kunhan pääsevät turvaamaan omaa ankkalammikkoaan. Pakkoruotsin lisäksi RKP:lle tärkeitä arvoja ovat mm. rannikon kalastajien aseman turvaaminen mm. vapaa-ajan kalastusta rajoittamalla, nuuskaamisen suojeleminen sekä monikulttuurisuus.
 
Itse en usko mitenkään mahdottomaksi etteikö kokoomus ja persut ole samassa hallituksessa. Hallitusneuvotteluissa menee niin pitkään että portugali paketti saadaan pois alta ennen uuden hallituksen muodostumista ja sittenpä persuilla ei ole mitään kynnyskysymyksiä etteivätkö osallistuisi hallitukseen.... Henk kohtainen toiveeni on että RKP jäisi hallituksen ulkopuolelle. Ajatelkaa nyt, 30 vuotta ovat istuneet hallituksessa mokomilla pikkuprosenteilla. Jotain rotia...

Minä luulen, että RKP on mukana hallituksessa edustamassa suomenruotsalaista rahaa, onhan tuolla rahalla mm. eri säätiöiden omistusten kautta erittäin suuri asema Suomessa.
 
Ehkä tuo oli vähän pikaistuksissa heitetty posti.

Toivottavasti.

Kyllä noita loisia on suomessa jo muutenkin aivan liikaa.

Aina valitetaan että pakolaiset tulee noukkimaan sosiaaliedut suomesta. Varmaan osaltaan näinkin, mutta kyllä näitä aitosuomalaisiakin loiseläjiä joukkoon mahtuu. Vittu, terveitä nuoria ihmisiä, mutta ei viitsitä töitä tehdä. Mitäs sitä turhia, kyllä yhteiskunta rahaa antaa (lue: ne jotka käyvät töissä)

Perkeleen paskahousut.
 
Ylen vaalikoneen mukaan mentiin ja ääni Kokoomukselle. Persujen tarjonta oli Vaasan vaalipiirissä sen verran kommunistisen oloista, ettei millään pystynyt heille ääntä antamaan vaikka pidänkin maahanmuuton järkeistämistä tärkeimpänä teemana. Onneksi Kokoomukselta löytyi (ainakin vaalikoneen ja omien sanojensa mukaan) sopivan mamu-kriittinen ja talouspolitiikassa samoilla linjoilla oleva ehdokas. Ei nuo vaalikoneet silti kovin häävejä tunnu olevan. MTV3:n vaalikoneella tuli ainakin ihan paskoja ehdokkaita kärkeen:D
 
No niin itsekin ekaa kertaa eläessäni tuli äänestettyä (ja suostuttelin emännänki mukaan :D)...persuille lähti äänet! Mä oon aina vihannut politiikkaa ja joskus "vahingos" seurannut esim. eduskunnan kyselytuntia jne. sekin on pistänyt veren kiehumaan oikein kunnolla :D Nyt kuiteski alannut kiinnostusta löytymään tän "persujen nousun" takia ja katsellut mielenkiinnolla noita väittelyitä ja lueskellut vaalitekstejä.

Tälläinen "aloittelija" ja asioista tietämätön nyt kysyykin että minkä ihmeen takia ihmiset oikeasti äänestävät noita isoja porvaripuolueita ? Eikö tämä nykyinen hallitus/eduskunta oo hoitanut asiat ihan päin peetä...raha ratkaisee ja se näkyy selvästi joka ikisessä asiassa ja mantrassa mitä Jyrki Käteinenki ym. kumppanit hokevat!? Eu on täyttä pelleilyä ja nää keskustan/kokoomuksen herrat&naiset on vain pässejä narun pääs jota isommat herrat taluttavat. (nämä tietty omia mielipiteitä jotka on nyt kehkeytynyt muutaman viikon politiikka seurannalla :D)

Oikeasti toivon että nyt ihmiset viimein heräis tähän saatais päättäjiin puolueita jotka ajaisivat ihmisten asiaa eikä jotain helvetin EU paskaa/rahaa!
 
Back
Ylös Bottom