Eduskuntavaalit 2011

Mitä puoluetta äänestät?

  • Kokoomus

    Votes: 0 0,0%
  • Keskusta

    Votes: 0 0,0%
  • SDP

    Votes: 0 0,0%
  • Vihreät

    Votes: 0 0,0%
  • Vasemmistoliitto

    Votes: 0 0,0%
  • Perussuomalaiset

    Votes: 0 0,0%
  • RKP

    Votes: 0 0,0%
  • Muutos 2011

    Votes: 0 0,0%
  • Kristillisdemokraatit

    Votes: 0 0,0%
  • Vapauspuolue

    Votes: 0 0,0%
  • SKP

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Tälläinen "aloittelija" ja asioista tietämätön nyt kysyykin että minkä ihmeen takia ihmiset oikeasti äänestävät noita isoja porvaripuolueita ? Eikö tämä nykyinen hallitus/eduskunta oo hoitanut asiat ihan päin peetä...raha ratkaisee ja se näkyy selvästi joka ikisessä asiassa ja mantrassa mitä Jyrki Käteinenki ym. kumppanit hokevat!? Eu on täyttä pelleilyä ja nää keskustan/kokoomuksen herrat&naiset on vain pässejä narun pääs jota isommat herrat taluttavat. (nämä tietty omia mielipiteitä jotka on nyt kehkeytynyt muutaman viikon politiikka seurannalla :D)

Oikeasti toivon että nyt ihmiset viimein heräis tähän saatais päättäjiin puolueita jotka ajaisivat ihmisten asiaa eikä jotain helvetin EU paskaa/rahaa!

Olet minun ikäiseni eli lähes kolmekymppinen ja äänestit nyt ensimmäistä kertaa eläissäsi? No parempi kai nyt aloittaa sekin kuin ei koskaan.

Nimenomaan raha ja talous on yksi tärkeimpiä syitä äänestää porvaripuolueita.
Mitä moni vasemmiston kannattaja ei tunnu aina ymmärtävän on, että mikään ei pyöri ilman sitä "vihattua" rahaa. Rahan määrä on suoraan yhteydessä koko hyvinvointiimme, koska siitä seuraa verotuloja, työllisyyttä ja vaurautta hyödyntämään koko yhteiskuntaa.
Miksi ihmeessä emme siis pyrkisi maksimoimaan sitä rahaa?

Rajusti yksinkertaistettuna vasemmisto on paras jakamaan toisten rahoja pois, mutta oikeisto on paras luomaan uutta rahaa. Jälkimmäisessä tapauksessa on myös enemmän sitä jaettavaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olet minun ikäiseni eli lähes kolmekymppinen ja äänestit nyt ensimmäistä kertaa eläissäsi? No parempi kai nyt aloittaa sekin kuin ei koskaan.

Nimenomaan raha ja talous on yksi tärkeimpiä syitä äänestää porvaripuolueita.
Mitä moni vasemmiston kannattaja ei tunnu aina ymmärtävän on, että mikään ei pyöri ilman sitä "vihattua" rahaa. Rahan määrä on suoraan yhteydessä koko hyvinvointiimme, koska siitä seuraa verotuloja, työllisyyttä ja vaurautta hyödyntämään koko yhteiskuntaa.
Miksi ihmeessä emme siis pyrkisi maksimoimaan sitä rahaa?

Rajusti yksinkertaistettuna vasemmisto on paras jakamaan toisten rahoja pois, mutta oikeisto on paras luomaan uutta rahaa. Jälkimmäisessä tapauksessa on myös enemmän sitä jaettavaa.

Kyllä se on vain näinkin ikävä tosiasia että ei oo tullu äänestettyä ja useimmissa kavereissa/tutuissa on sama tilanne. Mutta joo parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D

Pitää nyt alkaa tutkimaan näitä politiikka asioita enemmän, mutta kyllä mä todennäköisesti aina oon ennemmin sen vasemmiston (työläiset?) kuin oikeisto (porvarit?) puolella. Jotenkin saa vain sen kuvan että tällä rahan ahneudella ei mitään voiteta ja saada ihmisiä voimaan paremmin. Viimeisinki "hieno" uutinen tästä oikeisto eduskunnasta http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Kelan%20tyly%20p%C3%A4%C3%A4t%C3%B6s%20100-vuotiaita%20liikaa%20-%20ei%20villapeittoja!/art-1288383123725.html ...
 
Persujen toivoisin nyt ohittavan demarit ja kokoomuksen pitävän isoimman puolueen paikan. Kaikkein tärkeintä olisi kuitenkin varmistaa ettei pikavippi-Kaikkoinen pääsisi läpi.
 
Persujen toivoitsin nyt ohittavan demarit ja kokoomuksen pitävän isoimman puolueen paikan. Kaikkein tärkeintä olisi kuitenkin varmistaa ettei pikavippi-Kaikkoinen pääsisi läpi.

Itse toivon melkein samaa, persuille suon suurimman puolueen paikan! Pääasia on jo se, että persut on saanu jo 2xkertaa ennakkoon enemmän ääniä kuin vuonna 2007 kaikkineen. :D
 
Katainen ei vaikuttanut olevan kovin innoissaan persujen mahdollisesta pääsemisestä hallitukseen. Aika kreisi nousu persuilla kyllä!
 
Kokoomus ottaa isoimman paikan mutta sanookaa mun sanoneen niin keskusta tuolta vielä nousee.... Ei, en ole keskusta fani mutta se on juuri se puolue jota maaseudulla äänestetään sunnuntaina ja saa suhteessa eniten ääniä lopussa....
 
Kokoomus ottaa isoimman paikan mutta sanookaa mun sanoneen niin keskusta tuolta vielä nousee.... Ei, en ole keskusta fani mutta se on juuri se puolue jota maaseudulla äänestetään sunnuntaina ja saa suhteessa eniten ääniä lopussa....

En oikein usko. Yleensähän Keskustan kannatus tipahtaa, kun vaalipäivän äänet on laskettu.
 
Itse en ymmärrä miten tuo Urpilaisen joukkio on noussut toiseksi. Jungner ja Urpilainen, voi luoja mikä pariskunta. Urpilaisellahan ei tunnu koskaan olevan mitään järkevää sanottavaa, aina vain yleisenä syyttäjänä arvostelemassa muita.

Kokoomus ja persu kärkeen. Kiviniemestä päästää tod. näk. ainakin eroon mikä on hieno juttu.
 
Noniin, hyvältä näyttää. Vielä kun SDP kiilaisi Kokoomuksen ohi niin ottaisin pari olutta näin sunnuntai-illan kunniaksi.
 
Harmittaa, että Elina Lepomäen läpimeno jää sitten ilmeisesti vain paristakymmenestä äänestä roikkumaan.

Mutta Kokoomus on kuitenkin selvä vaalivoittaja vielä toistaiseksi suurimpana puolueena, vaikka paikat tasoissa demareiden kanssa.
 
Back
Ylös Bottom