Et sä nyt voi olla tosissasi, että ilmeisesti tarkoittamasi maahanmuuton vastalause olisikin suomalaisten lasten ulospukkaaminen? Olisko ennemmin joku muu ratkaisu kuitenkin asiaan? Ei kukaan ole kieltämässä lasten tekemistä, vaan rajoittamista. Ei ole mitään ideaa tehdä niitä jossain 16-vuoden iässä, jolloin et pysty tulemaan mitenkään toimeen ja kasvattamaan sitä lasta kun olet vielä itekin lapsi. Totuus on, ettei jokaikinen mukula Suomessa ole siinä ihanassa romanttisessa kuvassa, jossa on iski ja äiskä ja sisaruksia puolen tusinaa onnellisessa joukossa. Helvetin väärin lapsiakin kohtaan kasvattaa yksin ja ilman isää. Ei se äiti ja mummu hirveesti piisaa. Ja voi kyllä, isi tekee muutakin kuin maksaa elatusmaksut.
Miksi se aiheuttaa niin helvetisti närää. Pitäisi hiukan miettimään, onko koko lapsen hommaamisessa ideaa, ja kannattaako käyttää totakin kulunutta ja käytettyä reikästä kortsua?
Tottakai, jos olisi varaa niin lapsiperheitä pitäis tukea enemmän. Nyt EI OLE. Siihen ei nyt oteta mun puolestani kantaa. Mä en ylipäätään ymmärrä, minkä helvetin takia sulle tai kellekään muullekaan on tärkeämpää turvata tulevaisuuden äpäriä, kuin TÄMÄ HETKI. Miksi nämä ihmiset, esim. vanhukset ei olisi yhtä tärkeä asia? Miksi niistä esimerkiksi pitäis säästää, mistä ite säästäisit? Okei, en ole ite mikään vanhustenystävä taikka muutenkaan asioiden niiden puolestapuhuja, mutta mun mielestä prioriteetti pitää ehdottomasti olla tällä hetkellä elävien puolella.
Joka paikasta tullaan säästämään, tästäkin ja syystä. Syö aivan perkeleesti rahaa tuottaa tätä oravanpyörää jossa ei ole mitään muuta kuin yh-sankareita lypsäämässä rahaa. Työtätekevät maksaa, antakaa mennä ja nussikaa itsenne paksuksi. Hivenen järkeäkin kun näille lissuille saisi päähän.