Eduskuntavaalit 2011

Mitä puoluetta äänestät?

  • Kokoomus

    Votes: 0 0,0%
  • Keskusta

    Votes: 0 0,0%
  • SDP

    Votes: 0 0,0%
  • Vihreät

    Votes: 0 0,0%
  • Vasemmistoliitto

    Votes: 0 0,0%
  • Perussuomalaiset

    Votes: 0 0,0%
  • RKP

    Votes: 0 0,0%
  • Muutos 2011

    Votes: 0 0,0%
  • Kristillisdemokraatit

    Votes: 0 0,0%
  • Vapauspuolue

    Votes: 0 0,0%
  • SKP

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä löytyy maksuhalua kreikkalaisilta.

Hienoa kansaa.

Vähän oon ulkona kuvioista taas hetken ollut, mut missäs mennään lapsilisien verotusten kanssa? Puoli miljardia napattaisiin tyhjästä kassaan (kriisimaille, se ei pointtina kuitenkaan tällä kertaa). SDP:n "työpaikat kaikille" ei ehkä tältä planeetalta ole ideana, niin vedetään toisesta päästä sitten asiaa kotiinpäin ja kunnialla.

Eli melkoisen lapsiviidakon keskeltä kaupasta kotiin joskus selvittyäni keksin - jalat mustelmilla, perkeleitä kun lyö joka puolelta nilkoille vittumaisine pikkukärryineen - että hiljennetään lisääntymisvauhtia. Ja etenkin näitä lukuisia <20v- teiniäitejä, jotka siipeilee liiankin kanssa nykyään yhteiskunnan fyffeillä. Työpaikkoja ei saada lisää, niin miksi helvetissä pitää näitä em. tapauksia tukea niin järjettömällä määrällä, että niitä sikiää lisää. Ilmeisesti monen mielestä se eroaa sitten niin helvetisti normaalityöttömästä ihmisestä, saamattomasta ja paskalaiska nuoresta - joka ei tietenkään viitsi etsiä työpaikkaa! Eihän se muuten työtön ole! Mitä muuta mantraa olis heittää? Hienoja naisia nämä ehdottomasti, ylpeä täytyy olla juu ja mitä vielä kun jaksavat kasvattaa lasta siinä iässä.

Jos tällä hetkellä työpaikkoja ei etenkin vastavalmistuneille ole tulossa, miksi vitussa täytyy lykätä joka vitun teini-Maaritin ulos mukulaa ollessa hädintuskin 18v? Rahahanoja kiinni ja kondomit -50% halvemmiksi.
 
Samaa mieltä latelan kanssa. Lapsilisiä vois ihan hyvin verottaa. Jos ei ole varaa elättää muksuja ilman täysiä lapsilisiä, niin ei varmaan kannata niitä muksuja hommata. Liika väestönkasvu on muutenkin aika helvetin iso ongelma.
 
Vierailin viikonloppuna korkeasaaressa ja voi vittu sitä teiniäitien määrää. Niin tulevia pubiruusuja, naamasta näkee alkavan kehityksen. Ja montako isää näin näiden seurassa? Yhden, ja senkin pariskunnan penska oli jo sen verran iso, että varmaan putkahtanut ulos joskus vanhempien 16-vuoden iässä. Tyttöystävä sanoo, että nään asiat liian mustavalkoisena, että ehkä joku on oikeasti lapsen nuorena. Vitut. Sen verran pidän itseäni hyvänä ihmistentuntijana, että näkemistäni äideistä ei yksikään lapsi ole tarkotuksella suuniteltu, tai äitien naamasta paistaisi onnellisuus tilanteeseen. Mutta, pitäähän tulevaisuudessakin jonkun äänestää vihreitä ja vasemmistoliittoa ja valittaa köyhyyttä.

Toinen taas oli nämä läskit ihmiset läskine lapsineen. Voi jumalauta. Joskus varmaan pettää hillintä ja sanon jollekin mammalle, että mikäköhän meni vikaan.

Kun musta tulee Suomen Kuningas, niin pakkoabortti kaikille alle 18-w äidialuille ja 18-21-w saa perustella helvetin hyvin, miksi pitäis tulla äidiks.
 
Itse olen eri mieltä lapsilisistä kahdesta syystä: Ensinnäkin on mielestäni ihan kohtuullista että lapsiperheitä autetaan.

Toinen ja tärkeämpi pointti on se että lapset on sijoitus kansakunnan tulevaisuutta varten. Jos ei ole suomalaisia lapsia niin tulevaisuudessa ei ole suomalaisia. Ja yksi tapa parantaa tätä tilannetta on tukea vanhemmuutta rahallisesti.

Olen sitä mieltä että se olisi ihan positiivinen asia jos 500 vuoden kuluttua on sellaisia ihmisiä kuin suomalaiset.
 
Ehkäisypillerit pitäisi saada ilmaiseksi jokaiselle alle 20-vuotiaalle. Ei varmasti maksa enempää kuin noiden mukuloiden ja äitien rahoittaminen. Kortsujen kanssa ongelma on siinä, ettei nuo siiderinkittaajat ymmärrä käyttää kun amisviiksi heitä käy pusikossa laittamassa.
 
Toinen ja tärkeämpi pointti on se että lapset on sijoitus kansakunnan tulevaisuutta varten. Jos ei ole suomalaisia lapsia niin tulevaisuudessa ei ole suomalaisia. Ja yksi tapa parantaa tätä tilannetta on tukea vanhemmuutta rahallisesti.

Et sä nyt voi olla tosissasi, että ilmeisesti tarkoittamasi maahanmuuton vastalause olisikin suomalaisten lasten ulospukkaaminen? Olisko ennemmin joku muu ratkaisu kuitenkin asiaan? Ei kukaan ole kieltämässä lasten tekemistä, vaan rajoittamista. Ei ole mitään ideaa tehdä niitä jossain 16-vuoden iässä, jolloin et pysty tulemaan mitenkään toimeen ja kasvattamaan sitä lasta kun olet vielä itekin lapsi. Totuus on, ettei jokaikinen mukula Suomessa ole siinä ihanassa romanttisessa kuvassa, jossa on iski ja äiskä ja sisaruksia puolen tusinaa onnellisessa joukossa. Helvetin väärin lapsiakin kohtaan kasvattaa yksin ja ilman isää. Ei se äiti ja mummu hirveesti piisaa. Ja voi kyllä, isi tekee muutakin kuin maksaa elatusmaksut.

Miksi se aiheuttaa niin helvetisti närää. Pitäisi hiukan miettimään, onko koko lapsen hommaamisessa ideaa, ja kannattaako käyttää totakin kulunutta ja käytettyä reikästä kortsua?

Tottakai, jos olisi varaa niin lapsiperheitä pitäis tukea enemmän. Nyt EI OLE. Siihen ei nyt oteta mun puolestani kantaa. Mä en ylipäätään ymmärrä, minkä helvetin takia sulle tai kellekään muullekaan on tärkeämpää turvata tulevaisuuden äpäriä, kuin TÄMÄ HETKI. Miksi nämä ihmiset, esim. vanhukset ei olisi yhtä tärkeä asia? Miksi niistä esimerkiksi pitäis säästää, mistä ite säästäisit? Okei, en ole ite mikään vanhustenystävä taikka muutenkaan asioiden niiden puolestapuhuja, mutta mun mielestä prioriteetti pitää ehdottomasti olla tällä hetkellä elävien puolella.

Joka paikasta tullaan säästämään, tästäkin ja syystä. Syö aivan perkeleesti rahaa tuottaa tätä oravanpyörää jossa ei ole mitään muuta kuin yh-sankareita lypsäämässä rahaa. Työtätekevät maksaa, antakaa mennä ja nussikaa itsenne paksuksi. Hivenen järkeäkin kun näille lissuille saisi päähän.

Olen sitä mieltä että se olisi ihan positiivinen asia jos 500 vuoden kuluttua on sellaisia ihmisiä kuin suomalaiset.

No menipä tämä samantien viisaaksi keskusteluksi, hyvin haettu pointtini.
 
Ehkäisypillerit pitäisi saada ilmaiseksi jokaiselle alle 20-vuotiaalle. Ei varmasti maksa enempää kuin noiden mukuloiden ja äitien rahoittaminen. Kortsujen kanssa ongelma on siinä, ettei nuo siiderinkittaajat ymmärrä käyttää kun amisviiksi heitä käy pusikossa laittamassa.

Taysin samaa mielta. En muista tarkkaan paljonko pillerit maksavat Suomessa, se oli joko 30e/kk tai 30e/3kk. Lisaksi niiden saaminen on vaikeaa, pitaa menna erikseen gynelle (yksityisella muistaakseni 70e/kaynti). Taalla Englannissa pillerit ovat ilmaisia ja niihin saa reseptin ihan terkkarilta. Systeemi toimii loistavasti, haittapuolena ainoastaan sukupuolitautien leviaminen kun jengi harrastaa yhden yon juttuja pillereiden turvin eika kayta kortsua... Mutta parempi kai sekin kuin epatoivottu raskaus.

Kannatan lapsilisien verottamista, koska mielestani ei ole mitaan jarkea kannustaa syntyvyytta kannustamalla koyhia, nuoria ihmisia tekemaan lapsia. Toki naille 'vahingoille' pitaa antaa tarpeeksi tukea etta parjaavat normaalielamassa, mutta vanhempien vastuuta olisi ehdottomasti kasvatettava.

Edit.

Olen sitä mieltä että se olisi ihan positiivinen asia jos 500 vuoden kuluttua on sellaisia ihmisiä kuin suomalaiset.

En ole tasta aina ihan varma...
 
Itse olen kanssa huomannut ton lihavuus homman, eikö vanhemmilla ole mitään järkeä päässä? Okei ei kaikkien tarvitse olla urheilijoita mutta joku raja sentään mitä lapsi syö ja mitä tekee.
 
Et sä nyt voi olla tosissasi, että ilmeisesti tarkoittamasi maahanmuuton vastalause olisikin suomalaisten lasten ulospukkaaminen? Olisko ennemmin joku muu ratkaisu kuitenkin asiaan? Ei kukaan ole kieltämässä lasten tekemistä, vaan rajoittamista. Ei ole mitään ideaa tehdä niitä jossain 16-vuoden iässä, jolloin et pysty tulemaan mitenkään toimeen ja kasvattamaan sitä lasta kun olet vielä itekin lapsi. Totuus on, ettei jokaikinen mukula Suomessa ole siinä ihanassa romanttisessa kuvassa, jossa on iski ja äiskä ja sisaruksia puolen tusinaa onnellisessa joukossa. Helvetin väärin lapsiakin kohtaan kasvattaa yksin ja ilman isää. Ei se äiti ja mummu hirveesti piisaa. Ja voi kyllä, isi tekee muutakin kuin maksaa elatusmaksut.

Miksi se aiheuttaa niin helvetisti närää. Pitäisi hiukan miettimään, onko koko lapsen hommaamisessa ideaa, ja kannattaako käyttää totakin kulunutta ja käytettyä reikästä kortsua?

Tottakai, jos olisi varaa niin lapsiperheitä pitäis tukea enemmän. Nyt EI OLE. Siihen ei nyt oteta mun puolestani kantaa. Mä en ylipäätään ymmärrä, minkä helvetin takia sulle tai kellekään muullekaan on tärkeämpää turvata tulevaisuuden äpäriä, kuin TÄMÄ HETKI. Miksi nämä ihmiset, esim. vanhukset ei olisi yhtä tärkeä asia? Miksi niistä esimerkiksi pitäis säästää, mistä ite säästäisit? Okei, en ole ite mikään vanhustenystävä taikka muutenkaan asioiden niiden puolestapuhuja, mutta mun mielestä prioriteetti pitää ehdottomasti olla tällä hetkellä elävien puolella.

Joka paikasta tullaan säästämään, tästäkin ja syystä. Syö aivan perkeleesti rahaa tuottaa tätä oravanpyörää jossa ei ole mitään muuta kuin yh-sankareita lypsäämässä rahaa. Työtätekevät maksaa, antakaa mennä ja nussikaa itsenne paksuksi. Hivenen järkeäkin kun näille lissuille saisi päähän.

No ensinnäkin kukaan ei hanki lapsia 16 vuotiaana sen takia että pääsis käsiksi niihin lapsilisiin. Jos niitä tulee niin niitä tulee tuista riippumatta. Ja tässä tapauksessa on moraalisesti oikein että sitä tuetaan koska a) kukaan ei päätä vanhempiaan ja b) raskaaksi hankkiutuminen ei tee ihmisestä niin kamalaa etteikö hänellä olisi oikeutta apuun. Mielummin ottaisin ne työllisyystuet pois niiltä raiskaajilta ja murhaajilta jos jotain pitää lähteä rahan takia rankaisemaan. (En nyt siis sano että sekään olisi järkevä ajatus)

On totta että raha on vähän tiukassa, mutta itse keksin ainakin sata parempaa leikkauskohdetta kuin köyhien yh äitien lapsilisät. Ja olen sitä mieltä että heidän tukemisensa yhteiskunnan varoilla on tärkeämpää kuin vanhusten tukeminen koska vanhuksilla on ollut koko elämä aikaa valmistautua eläkkeen alkamiseen. Niillä yh äideillä, ja varsinkin heidän lapsillaan, niitä valmistautumismahdollisuuksia on huomattavasti vähemmän..

Ja vielä sen verran voisin sanoa että nuoret yh äidit ei nyt todellakaan ole se yhteiskunnan suurin ongelma. Nuoria suomalaisia ei saa kirveelläkään tekemään lapsia alle 25:sena. Jos ihmisten hankkiutuminen raskaaksi ois jonkinlainen ongelma ei suomen huoltosuhde olis näin huono.
 
On se kyllä hämmästyttävää miten paljon suomalainen yhteiskunta on muuttunut viimesen parin vuoden aikana. Ei siitä ollu kauaakaan kun tällasia puheenvuoroja mitä tässäkin ketjussa on ei nähny yhtään missään. Mutta nykyään tuntuu siltä että mikään kommentti ei oo liian idioottimainen.
 
Mutta nykyään tuntuu siltä että mikään kommentti ei oo liian idioottimainen.

No se oli kaunista. Jostain säästetään, siitä lähdetään liikkeelle ettei nämä kommentit kenestäkään voi idioottia tehdä. Mikään ei ole turvassa. Odotan innolla sun leikkauslistaa edelleen. Jos luulet, että vankilat/rikolliset on leikkauslistalla niin mieti uusiksi missä maassa ollaan. Kaunis ajatus, muttei kuitenkaan täällä muuta kuin utopiaa. Jotain vähän realistisempaa kehiin. ;) Mäkin kannatan kuolemantuomiota, mut kaikki tietää ettei se ole hirveän realistista kun raiskaajien tuomiot on ehdollisia. Vankiloista telkkarit vittuun sun muut. Perusopiskelijalla ei ole edes pallia perseensä alla, mut nää mulkerot kattelee änäriä vankilassa.

Älä ota niin pirun vastakantaa asiasta. Mun mielestä vaan pitäisi olla itsestäänselvää, ettei ketään voi olla siinä tilanteessa että on mahdollista kasvattaa lapsi yksin, varsinkaan nuoressa iässä. Ihan lasten omaksi parhaaksi pelkästään. Mun mielestä pitäisi ehkäisyn olla näiden pässien (molempien osapuolten) käden ulottuvilla, ja myös hiukan älliä että osaa rullia sen lerssin päälle sen kortsun. Ja pieni valistuskaan ei olis pahitteeksi. Se vaan kun äidit kannustaa siihen että saavat lapsenlapsia, ni ei nekään oikein ole asian tasalla järkevästi ajatellen. Sitten mummit hoiteleekin puolet ajasta mamitsun puolesta kun se on dokaamassa.

Ja kyllä taatusti vähentyisi nämä tapaukset, jos pitäisi miettiä et perkele, onkohan tää sittenkään varsinkaan taloudellisesti viisasta - tai mitenkään muuten?

E:
Nuoria suomalaisia ei saa kirveelläkään tekemään lapsia alle 25:sena.

Tsaih. Se on aivan toisarvoista onko tarkoitus se vai ei tehdä niitä. Mitä todennäköisimmin ei alunperin, mut onhan siinä monta kohtaa miettiä asiaa. Miksi sitten päätyä pitämään. Jaa-a.
 
Luuletko tosiaan että mahdollinen lapsilisien menetys on se mikä pistää suomalaiset nuoret huolehtimaan kortsun käytöstä?

Kun sait viimeksi pillua niin jätitkö kortsun tarkotuksella pois sen takia että saat ainakin lapsilisät jos sieltä se muksu sattuu tulemaan?

Oon ihan samoilla linjoilla mitä tulee ehkäsyyn, mutta ajatus siitä että teiniraskauksilla olis jotain tekemistä sen seurauksien rahalliseen tukemiseen on täysin absurdi.
 
Luuletko tosiaan että mahdollinen lapsilisien menetys on se mikä pistää suomalaiset nuoret huolehtimaan kortsun käytöstä?

Huoh oikeesti. Mun mielestä nyt yleismaailmallisesti voisi miettiä onko se viisasta muutenkaan. Onko se raha se ainut asia kuitenkaan sopassa sille äidille(/isille), vaikkakin tärkeimpiä. Koitan vain selittää sulle, että nämä teinit voisi miettiä näitä itselleen realistisia syitä paremmin. Tuskin se raha tosiaan on niille. Mutta täysin mahdollista se on nyt mennä ajattelematta missään vaiheessa mistään mitään, ja siinä pilataan samalla parin nuoren ihmisen tulevaisuus, ja sen pienimmänkin.

Jos oikeesti ei käytä ehkäisyä, niin on mun mielestä melko outoa, ettei jälkiehkäisyäkään, ellei millään tasolla ole ikinä edes salaisissa haaveissaan/unissaan siitä skidistä haaveillut. Vai mitä sanot tähän?

E: Toki oot oikeessa, että me nuoret ollaan ihan pässejä pääosin, ja missään kännissä varsinkaan mikään lapsilisä tuskin muuta tekee kuin naurattaa. Kännissä sattuu ja tapahtuu, ja morkkis yleensä voittaa sen jälkipilsunkin. Se inhottavinta on, että oikeesti näitä "teiniäidiksi" haluavia on. Ihan ilman siideriäkin nusvastaan. Surullista, kun ei muuta tulevaisuudensuunnitelmia oikeesti ole.
 
Tohon lapsilisään pitäis saada kanssa joku katto lapsien määrälle. Somppu, joka ei pystyisi elättämään edes yhtä lasta omalla rahalla (tai edes itseään), hankkii kuusi penskaa ja raha virtaa. Ennen kuin rasisti-kortti pöydässä, niin tietysti sama kaikille. Näillä kulttuurinrikastuttajilla tuppaa vaan tulemaan sitä penskaa enemmän.
 
Back
Ylös Bottom