Alarik
Banned
Fakta on, että Suomen järjestelmässä ei perheen varallisuus vaikuta opiskelumahdollisuuksiin.
Missä tuo fakta on todistettu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fakta on, että Suomen järjestelmässä ei perheen varallisuus vaikuta opiskelumahdollisuuksiin.
Kanssani samassa peruskoulussa oli kokoomusnuorten nykyinen piirijohtaja. Kaveri oli tyhmä kuin saapas. Harrastuksena hänellä oli epämiellyttävien ihmisten heitteleminen 5 markan kolikoilla ja suolalihalla.
Niin, lapsethan ovat muutenkin siitä vekkuleita että heidän suustaan kuulee totuuden, koska heidän ei ole vielä tarvinnut opetella tarpomaan poliittisen korrektiuden suossa.
On se teoriassa mahdollista mutta niin ei kuitenkaan keskimäärin tapahdu. Miksi näin on onkin sitten toinen kysymys. Millaisista olosuhteista olet muuten kotoisin, jos saa tiedustella?
Myöntäisit suoraan että kohdallasi syy äänestää vasemmistoa on katkeruus ja kateus jotain mahd. kymmenien vuosien takaista koulutoveriasi kohtaan. Ei siinä mitään hävettävää ole, se on yksi pääsyistä äänestää vasemmistoa.
Tämä ko. jamppa vielä osoitti solidaarisuutta jo tuolloin suorittamalla tulonsiirtoja henkilökohtaisesta varainnoistaan.
Missä tuo fakta on todistettu?
Juu, lähempä hakemaan apua ala-alasteen oppilailta uusimpiin atomifysiikan läksyihin.
no toivottavasti ei, sillä tasa-arvo on mielestäni, että kaikilla samat lähtökohdat elämään ja vahvemmat pitää heikommista huolta ja takaa perustoimeentulon.Tulevaisuudessa ehkä Suomen kouluihin pääsee pelkällä rahallakin, Viroon voi lähteä jo nyt.
Niinku WTF? Tähänkin ketjuun on ilmottautunut kasa ihmisiä jotka on opiskelleet ylemmän korkeakoulututkinnon saamatta ropoakaan tukea vanhemmilta. On erittäin mahdollista, tosin ei välttämäti niin helvetin helppoa tai kivaa. Mutta jos tuohon selitykseen takertuminen palvelee sulle jotain tarkotusta niin have it your way. Selityksiähän riittää ja tärkeintä on että uskoo niihin itse. Vai onko se niin ettei sinne kouluun voi mennä ellei oo yhtä ihkut merkkifarkut kuin "kokoomuslaisilla" :lol2:Olen sen tietääkseni jo myöntänytkin. Kyllä minä olen avoimen kateellinen ihmisille, jotka olivat koulussa vitusti minua huonompia, mutta opiskelevat silti paljon minua pidemmälle vanhempien rahallisen tuen avulla.
Olen sen tietääkseni jo myöntänytkin. Kyllä minä olen avoimen kateellinen ihmisille, jotka olivat koulussa vitusti minua huonompia, mutta opiskelevat silti paljon minua pidemmälle vanhempien rahallisen tuen avulla.
Enkä minä enää edes vasemmistoa äänestäisi, koska pärjään nyt ihan OK.
Niinku WTF? Tähänkin ketjuun on ilmottautunut kasa ihmisiä jotka on opiskelleet ylemmän korkeakoulututkinnon saamatta ropoakaan tukea vanhemmilta. On erittäin mahdollista, tosin ei välttämäti niin helvetin helppoa tai kivaa. Mutta jos tuohon selitykseen takertuminen palvelee sulle jotain tarkotusta niin have it your way. Selityksiähän riittää ja tärkeintä on että uskoo niihin itse. Vai onko se niin ettei sinne kouluun voi mennä ellei oo yhtä ihkut merkkifarkut kuin "kokoomuslaisilla" :lol2:
Niinku WTF? Tähänkin ketjuun on ilmottautunut kasa ihmisiä jotka on opiskelleet ylemmän korkeakoulututkinnon saamatta ropoakaan tukea vanhemmilta.
Olisiko esittää joku tutkimus tästä 'kasasta ihmisiä' ja sen osuudesta koko väestöstä? Vai mennäänkö tässä taas tuttuun Pakkis-tyyliin ihan rennon rauhallisella mutu-pohjalla?
Meinaatko että minä + iso kasa opinkeluaikaisia frendejä ollaan jotain jotain uber-lahjakkaita luonnonoikkuja (ja sit mä heräsin) Kun nyt politiikka-ketjussa ollaan niin eiköhän sen pitäisi riittää että yhteiskunta tekee sen järkevin ponnistuksin mahdolliseksi. Helpottaisko se tuota tutkinnon suorittamista esim. sun kohdalla jos tästä ois jokin tutkimus? Vai saisko tutkimuksesta "70% korkeakouluopiskelijoista saa isiltä paalua" hyvää pohjaa lisäkatkeruudelle/whinelle?Olisiko esittää joku tutkimus tästä 'kasasta ihmisiä' ja sen osuudesta koko väestöstä? Vai mennäänkö tässä taas tuttuun Pakkis-tyyliin ihan rennon rauhallisella mutu-pohjalla?
Mitä korkeakouluopiskeluun jne. tulee niin perhetaustan vaikutusta henkiseen kasvuun tuskin voi tasapäistää missään muualla kuin utopiassa. Taloudelliset edellytykset korkeakouluopiskeluun tämä yhteiskunta tarjoaa kaikille. Taloudellisesti miltä perhetaustalta sen 0 Euron tuen saa on täysin yhdentekevää.Urski sanoi:Niin, köyhät duunarivanhemmat ja oma tilanteeni (olen äpärä) ovat kaksi eri asiaa. Googletin eräänä päivänä sanan "isättömät", ja huomasin että ihan tasa-arvoisessa Suomessakin äpärien elämä menee lähes aina päin helvettiä.
Olisiko esittää joku tutkimus tästä 'kasasta ihmisiä' ja sen osuudesta koko väestöstä? Vai mennäänkö tässä taas tuttuun Pakkis-tyyliin ihan rennon rauhallisella mutu-pohjalla?