Tuleeko don Heinäluomasta pääministeri?
Toivottavasti tulee niin saadaan maan johtoon oikein tehokaksikko: Halonen ja Heinäluoma.
Kunnon kauhu-skenaario....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleeko don Heinäluomasta pääministeri?
Vai saisko tutkimuksesta "70% korkeakouluopiskelijoista saa isiltä paalua" hyvää pohjaa lisäkatkeruudelle/whinelle?
Ja muuten: tuo 70 % on kyllä reilusti alakanttiin.
Ja mihin ihmeeseen sä nyt perustat tänkin väitteen?
Tätä en joudu omassa konsultoinnissani miettimään, koska en tunne ketään maalaisia.
Kävin sunnuntaina ensimmäistä kertaa tänä vuonna porukoilla syömässä.
Laiska paska, menisit töihin (ai niin, sähän menit jo. hyvä hyvä)
Niin, jos olisin ahkera, hommaisin kolmannen jobin ja tekisin töitä 100 tuntia viikossa (mikä ei ehkä olisi pidemmän päälle terveellistä). Sitä en tosin ymmärrä, että jos minä saan 2500 kuussa käteen, normaalista perheestä oleva kaverini 1200, ja hän on minua varakkaampi, ja tämä vituttaa minua, niin miten tämä tekee minusta laiskan?
Minä en ainakaan väittäisi sinua laiskaksi näiden keskustelupalstan viestien perusteella saamani kuvan perusteella, vaan enemmänkin kärsimättömäksi.
Loistopostaus. Pelasti päivänKoko stoori...
Niin, minulla on varmaan ADHD. Ja kouluhommissa olen aina ollut vitun laiska, koska huomasin että saan muita vähemmällä lukemisella näitä parempia numeroita, ja lisäksi huomasin että hyvätkään arvosanat eivät paranna elämänlaatuani mihinkään suuntaan.
Töitä tehdessä sen sijaan olen kärsimätön ja haluan että hommat tehdään nopeasti, koska tällaisen vaikutelman antamalla saan parempaa liksaa.
Joku voi tehdä siitä vaikka oman ketjun jos siitä täytyy vielä vääntää, mutta yritetään nyt pitää tämä ketju enemmän noissa tulevissa vaaleissa. Jookos?
Ja sen verran voin sanoa, että demarit on kyllä seuraavassakin hallituksessa.
Ja sen verran voin sanoa, että demarit on kyllä seuraavassakin hallituksessa. Sillä vaikka te älykkäät ja fiksut ihmiset haluattekin tehokkuutta, niin fakta on että suurin osa suomalaisista menee työpaikalleen vain tappamaan aikaa (eikä tekemään tulosta tai kehittämään itseään), ja sitä ette pysty muuttamaan.