- Ikä
- 47
T-Magissa kymmenen kyssäriä ja vastausta täälläkin paljon kysellystä Charles Staleyn EDT-menetelmästä: http://www.t-nation.com/readTopic.do;jsessionid=2DAAE3F284DF199F8738E4ABA5CE08E1.hydra?id=1484197
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paska kun näitä hyviä treeniohjelmia meinaa pukata vähän joka suunnalta . Ei tiedä missä välissä mitäkin koittas, kun jokaista ohjelmaa kannattaisi käyttää useampi kuukausi ennen seuraavaan siirtymistä. Ois kiva saada kommentteja tuota ohjelmaa testanneilta pakkislaisiltakin, jos niitä löytyy.
Yhden kerran olen vääntänyt EDT-vessarääkin käsille ja kyllä kätöset halleluujaa huutivat. Tosin tämä tulee olemaan vasta tulevaisuudessa mun ykkös ase noiden kätösten kehittämistä varten. Reisille saataisi olla aika hapoksta, tosin onneksi ei mun tarvii reisille moisia tehdä.Ois kiva saada kommentteja tuota ohjelmaa testanneilta pakkislaisiltakin, jos niitä löytyy.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1378452&postcount=664Onkohan tosta missään suomenkielisellä sivulla tai jos joku vois selventää tota vähän, ei toi englanti taivu niin hyvin että kaikkee tosta ymmärtäisin.
Lueskelin tossa Charles Staley kirjaa EDT treenauksesta käsille. Siinä liikepareja vaihdetaan joka treenipäivänä ? Onko jollain kokemusta ? Onko parempi pitää vain sama liikepari koko ajan vai vahdella sitä joka treenikerta ? PS. Ei toi englanti oikeen taivu niin hyvin ni ei saa siitäkään opuksesta kaikkea irti :S
Charles Staley kehottaa tekemään ensimmäisessä syklissä (ts. Aloittelijoille) 1. liikeparin 15 minuutin aika-alueella (time zone) ja toisen liikeparin 10 minuutin aika-alueella. Onkohan Hulkki tai Rautateme käyttänyt samaa tekniikkaa vai onko se 15min ollut aina aika-alueena treeneissä ?
Sitten toisessa syklissä aika-alueena oli molemmissa liikepareissa 15 minuuttia.
Lisäksi Staley kehottaa juomaan proteiini-hiilihydraatti drinkin ensimmäisen liikeparin jälkeen.
Toisen liikeparin jälkeen Hän neuvoo tekemään Post-Workout Cryotherapy, onkohan jollain tietoa mitä tuo tarkoittaa ??