Ds triatzole

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuntsa
  • Aloitettu Aloitettu
Oliko täällä joku kokeillut DAA.ta triazolen kanssa? millasia kokemuksia jos noita stakkaa?

Eikös se krocco just tässä threadissa kertoilut kokemuksiaan. Vai oliko se joku muu threadi....

Itselläni nyt d11 menossa ja samoilla fiiliksillä mennään kuin aikaisemmin. Hieman ehkä oli taas kevyempää rautaa kuin edellisellä kerralla. Odotellaan viellä että milloin alkaa vaikutus....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enemmän luulisi sitten olevan vaikutusta fiilikseen ja uskoon omiin voimiin, jos saa boostattua ne tasonsa sinne normaalin puolelle, jos vajetta on. Sitten jos kaveri jonka arvot ovat jo normaalit, saisikin ne nostettua sinne suositus maksimeihin niin ok, kyllähän sitä varmaan panettaa ja kyky uusia suoritus daamin kanssa palautuu lähemmäs teinivuosien tasoa. Mutta lisääkö se itsessään voimaa tai lihasten kasvunopeutta? Luulen että ei välttämättä.

Näinhän se taitaa mennä. Ei itselläkään ollut kovin hirveät odotukset salitulosten suhteen, vaan lähinnä ihan yleisfiiliksen nostoon tuli noita hankittua. Oli sitten lumetta tai ei, niin Triazole-kuurin aikana tuntu olevan kovempi libido ja ehkä vähän parempi fiiliskin. Ei siis mitään mullistavaa, mutta jotain kuitenkin.

Triazole + AX tuntu taas laskevan libidoa. Jätin AX:n veke, niin libido nousi. Muilla vastaavaa?

Itellä on vissii estrotasot jonkun verran korkealla, kun rasvaa kerääntyy rintaan ja ojentajiin (ja jalkoihin). Vähän tämänkin takia tuli taas tilattua pari purkkia Triazolea. Onko muut löllötissit saanu apua Triazolesta?

Luonnollisilla tuotannoilla se kai on että jos sitä on tietty määrä=tarpeeksi niin voima&lihas- puoli kehittyy ravinnon+reenin+levon mukaan. Sitten kun vedetään roinalla 10-38 asteikon tasot sinne 90-100 niin alkaa tapahtua tälläkin osastolla. Alkaa tietysti monella muullakin osastolla, eikä aina välttämättä toivotulla tavalla..

pelkkä tria+ax ei itellä skulannu.. Tuli kuivuuden tunnetta, päänsärkyä ja nivel jäykkyyttä jo muutamassa päivässä.. Sitten kun vedin kaikki kurat samaan kuppiin eli, ax+tria+tf2+powefull niin alkoi tapahtua ainakin vyön alapuolella ;)

Nyt pelkkää triaa kymmenkunta päivää takana.. Otin just pelkän estrobloggerin käyttöön kun miullakin rasva kertyy aikalailla reisiin ja hanuriin.. Vatsapalat näkyvissä vaikka rosentit huitellee lähempänä 20% kuin 15%.. Tulee mulla kyllä kunnon kaljamahaakin jos alan nostaa massoja liian nopeesti.. Triaa koneeseen nyt ainaki kaksi purkkia ja siinä ajassa tarkoitus diettailla 6-7 kiloo veke.. Sitten hypätään uudelleen inbodyyn (kierretään kolme-neljä eri laitetta ja katotaan vähän keskiarvoja, ja pihti mittaus päälle). Ja sitten ehkä uskaltaa analysoida että tapahtuiko mitään. Toki rasvan poisto itessään laskee estroja jo sekin.

Ainaki fiilis ja liibbido pysyny hyvänä vaikka -500kcal ruokavaliolla mennäänkin.. Ja jaksaa reenata ihan samoin kuin pikkasen bulkatessa :)

Tänään tuli tria, tarkoitus olisi jokatapauksessa siis vetästä 2 purkkia jos toimii(lue jos ei aiheuta komplikaatioita :D), niin millasiahan eroja tuolla annostuksella nyt on, esim 3vs4? Voiko tuolla jo olla eroja jos omaa keskitasoa alhaisemmat testotasot valmiiksi.

Jenkit suositteli että alle 220 paunaa ottaa kolme/päovä ja isommat äijät sen neljä. Nyt tänään ensimmäinen oire siitä että ruuansulatus alkaa tökkimään. Kirvelyä mahassa heti syömisen jälkeen ja turvottaa. Viimeeks siihen autto activia. Sama saa luvan toimia nytkin..

Jenkit suositteli että alle 220 paunaa ottaa kolme/päovä ja isommat äijät sen neljä. Nyt tänään ensimmäinen oire siitä että ruuansulatus alkaa tökkimään. Kirvelyä mahassa heti syömisen jälkeen ja turvottaa. Viimeeks siihen autto activia. Sama saa luvan toimia nytkin..

Onko Triazolen kanssa ollut vatsaongelmia laajemminkin? Olen viime päivät ihmetellyt, kun pakki on välillä kipeä ja sekaisin ja välillä ok, mutta tuo voisi selittää.

ameriican foorumeilla aika monella on ekalla kokeilulla meinannu vähä ummettaa. Ei merkitystä ottaako tyhjään mahaan vai ri. Estro vaikuttaa ruuansulatukseen ja sen väheneminen voi jumittaa pakkia. Activia auttaa päivässä parissa.

Kannattaa ottaa täyteen jos siltä tuntuu, niinhän sitä yleensä suositellaan. Ite en kyllä huomannut mitään eroa ottaako tyhjään vai täyteen.

Aamulla otan aamupala pirtelön yhteydessä muiden lisien kanssa ja illalla sitten normi ruuan mukana. Hieman on vatsa sekoillut mutta voi olla muustakin kuin noista.
Eilen oli d13 ja tänään d14. Jostain syystä on havaittavissa sellaista että mikään ei pahasti vituta, ei edes pakkanen.(kts. aikaisemmat postaukset sää threadista). Ja panettaa kyllä joka hetki, emäntä vink vink jos luet tätä.
Aikaisempaa testforce kokeiluun verratuna olen noin 2kg läskimpi mutta ruokailu on sama nyt. Olen vain lisännyt pari aminohappo drinkkiä. Nälkä kuitenkin on paljon yleisempää ja varsinkin noin 2h siitä kun olen ottanut tria/ax satsin. Treenissä olen saanut hieman lisätä rautoja tai toistoja.

Testforce 2 on kyllä ihan toimimatonta paskaa allekirjoittaneella. Haluaako joku ostaa yhden avaamattoman purkin ?

Ja mulla toimi hemmetin hyvin. Olen sitä mieltä että kovempi vaikutus oli sillä d13-d14 tienoilla kuin tällä setillä. Tarjoan 15€ postikuluineen.

Nyt kun tätä on pari viikkoa tullut otettu tria+AX niin voin todeta että vaikutus on aika mitätön. :/ Välillä ehkä tekee mieli ylittää itsensä salilla mutta paha sanoa että johtuuko näistä tuotteista. Myöskään seksuaalisessa draivissa ei muutosta.

Ainiin, eräs päivä töissä tuntui rinta menevän pumppiin (itsestään!!) ja libido oli ihan katossa suhteessa tavan päivään. Kyllä harmitti kun salille ei päässyt vasta kun illalla. Aika erikoista sillä tuota päivää edeltävänä yönä olin nukkunut ehkä 4h ja senkin pätkissä.

Triazole + AX tuntu taas laskevan libidoa. Jätin AX:n veke, niin libido nousi. Muilla vastaavaa?

Tuota voisi kokeilla ensi viikon ajan.

D4 on it's way.. vaikea nyt sanoa vielä mitään. Huulet kuivunu kyl, en sit tiiä johtuuko pakkasesta vai tästä. Yöllä heräsin ja huulet kuivunu kiinni et ku avasin suun ni repäs siitä sitte ihosta kelpo pätkää. Saan myös erektioita normaalia herkemmin/enemmän.. Vieläku niist ois jotai hyötyä.

Suositut

Back
Ylös Bottom