Ds triatzole

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuntsa
  • Aloitettu Aloitettu
Juu elikkä moromoro tulipa tänään postissa triazole + activate extreme! Ensimmäistä kertaa testoboosteri kokeilussa, ajattelin annostella niin että 3 triazolekapselia ja 4 AXkapselia päivässä jaettuna aamulle ja illalle. Juuri tuossa ennen tätä postausta otin ensimmäiset 2kpl molempia ja päivittelen tänne sitten heti jos alkaa elimistössä tapahtumaan jotain poikkeuksellista, jos vaikka jotakuta kiinnostaisi :).

Painoni on 79.5 ja pituus 182cm elikkä olen testisubjektina tämmöistä vaikeasti lihoavaa sorttia.

EDIT Odotukset on kovat sillä ennestään minulla on ollut käytössä saman valmistajan (ds) latari elikkä Driven Sports Craze, ja on toimunut todella hyvin, puhtia on riittänyt.

Day 2 menossa ja olo on ollut puhelias/sosiaalinen koko iltapäivän. Oli selkätreeni tänään ja ensimmäinen liike eli maastaveto tuli kyllä tehtyä melko täysillä, ja taljaa tehdessä rinta meni pieneen pumppiin. Mitään ennennäkemätöntä ei vielä ole tapahtunut kuitenkaan joten paha sanoa johtuuko triasta, tuskinpa. Viikonloppu sitten lepoa, kuitenkin kuuria ylläpitäen ja maanantaina sitten toiveissa olisi helvetinmoiset rinta/habatreenit!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kanssa d2 menossa ja eilen sekä tänään jo treenattu. En kylläkään huomaan mitään eroa vaikka viikko sitten fiilikseen. Seurataan ja ollaan erittäin tarkkoja fiilisten sekä tuntemusten suhteen.

D1 eli tänään lähti. Pelkkää triaa ilman mitään ihmeitä. No Powefullia 2 kaps e2d kunnes purkki loppuu. Sitä riittänee varmaa vielä viikoksi-pariksi sillä annoksella.
Treeneissä menossa eilen alkanu kevyt viikko. Ukko on aika tukkosen tuntunen. Jto piiskaa mua kovilla reeneillä joten tän viikon huhhahhei harjoitteet tulee ihan tarpeeseen.
Ainakin setti ehtii antaa tehonsa irti ku ens sunnuntaina aletaa taas nostaa kovaa :) Viimeeks trialla käynyttyä nestekatoa on nyt koitettu torjua jo viimeviikolla alkaneella kreatiini tankauksella ja kreaa tullaan annostelemaan muutenkin aika reilusti kautta koko kevät talven kun samalla tässä kalorit on vedetty miinukselle. Eli kaikki neste josta voi pitää kiinni kannattaa pitää kropassa.
katsotaan meneekö purkki vai kaksi vai kaksi päivää, sitä ei vielä tiedä...
Ja tuleeko AX mukaan ja milloin vai milloinkaan? Pyrin nyt boostaamaan ainoastaan triazolella niin saa kouriintuntuvaa ihan pelkästään siitä ilman sisar tuotettaan.

Muuten.. Jos ja kerta tria ja ax on kehitetty rintarinnan käytettäväksi yhdessä. Niin miksei niitä sitten ole lyöty suoraan samoihin kapseleihin?? Rahastus?? halvempi luullakseni olisi tehdä neljä vähän täydempää kapselia ku seittemän tyhjempää ja kaksi eri purkkia..

Day4. Joo-o.. Fiiliksestä ja eräästä makuuhuoneeseen liittyvästä huomaa että jotain efektiä tämä tekee... Se ax:n kanssa riivannu kuivuuden tunne on ny jääny pois. Kreatiini tankkaus?? luulisin..
Reeneistä en osaa sanoa kun vielä toivun menneen kolmenviikon setistä. Tosin sen perusteella mitä maanantaina oletin ja sitten keskiviikkona reenasin, niin huomattavasti paremmin meni salilla mitä olisi antanut olettaa. Ei sillä, että uskoisin kyseisen tuotteen muka olevan ihan niiiin tehokas, vaan lähinnä se tieto että "tää vähän auttaa" + "fiilis"- joka mulla tuntuu olevan paras mittari onko tasot alhaalla vai ylhäällä..
Ihmettelin nopeaa efektiä ja olin iha varma että se on plaseboa, mutta jenkkifoorumeilla lueskelin että se on se maca-tiiviste jonka pitäs alkaa pelata suoraan kapselin sulaessa ilman latausaikaa.
Katotaan jos henkisellä tuella jotain aikaseksi saa. Ei tää yks purkki kuussa mun lompsaa tapa. Tai sitten hommaa vaan ison säkin sitä macaa? Tuskin siitä haittaakaan on...

En tiiä onko placeboo vai toimiiko tää oikeesti. Mutta käytön alottamisen jälkee on treenit sujunu tosi hyvin ja joka kerralla on johonki liikkeesee voinu laittaa lisää rautaa. En osaa sanoo juuta enkö jaata. Mut suosittelen kokeilemaa jos kiinnosttaa.

^otan itekki trian kylkeen nyt kreatiinia käyttöön, alotellaan ensviikolla ku tulee jenkkilästä BCAA.t

Trian kanssa tuskin erikseen pwo.ta tarvitsee?

Toimiiko triazole powerfullin kanssa? Mulla on noita pf kapseleita kaapissa ylimääräsenä, kun jäivät edellisestä stackista (tf+pw) yli.. Silloin huomasin vaikutuksena lähinnä parantuneet yöunet ja energiatasot, ehkä myös hitunen lisää agressiivisuutta oli ilmassa..?? Pelkkä powerfull taas suorastaan huonontaa oloa, väsymys ja vitutus lisääntyy tms. Aika jännä efekti oikeastaan, ja sen takia en ole niitä pelkästään juuri popsinutkaan.:rolleyes:

^otan itekki trian kylkeen nyt kreatiinia käyttöön, alotellaan ensviikolla ku tulee jenkkilästä BCAA.t

Trian kanssa tuskin erikseen pwo.ta tarvitsee?

Jos mua on väsyttäny nii oon otanu Crazee pwo:na. Ei toi kumminkaa mitää taikajuomaa oo :D tänään oli unelma treenit.. Melkei joka liikkeesee lisää rautaa ja virtaa piisas. Vois melkei syy toisen satsin tähä perää. En tiiä oliko vielki plaseboo, mut kyl tälläsesta placebosta jo maksaiski :D

Jos mua on väsyttäny nii oon otanu Crazee pwo:na. Ei toi kumminkaa mitää taikajuomaa oo :D tänään oli unelma treenit.. Melkei joka liikkeesee lisää rautaa ja virtaa piisas. Vois melkei syy toisen satsin tähä perää. En tiiä oliko vielki plaseboo, mut kyl tälläsesta placebosta jo maksaiski :D

Minkäsuuntasissa raudoissa suunnilleen liikut? Onko treenit erilaisia muuten verraten ennen triaa? Ihan kysyn jotta vähän saa kuvaa siitä miten aine saattaa pelittää erilaisilla taustoilla.

d7 tänään. Ehkä hieman positiivisempi fiilis kuin joulukuussa mutta voi myös johtua että on jo hieman valoisampaa. Vatsa on jonkin verran ollut sekaisin, uskon että johtuu noista. Painossakaan ei ole muutoksia vaikka hiilareita olen hieman tiputtanut. En myöskään huomaa mitään nesteiden häviämistä. Mutta hieman enempi olisi kiinnostanut painia emännän kanssa. Sekä suurin ihmetys on että nenän varteen tulee joka yö keltapäisiä paiseita. Jos illalla puristan edellisen pois niin aamulla on jo seuraava. Samoin muuallakin kropassa noita esiintyy.

Ei kannata sitten kovin paljoa kaljotella noiden aineiden kanssa. Boosti on kuitenkin sen verran heikko että kaljottelu kyllä kumoaa helposti positiiviset vaikutukset moneksi päiväksi.

Tosin kaljottelu nyt kannata muutenkaan, mutta noilla hifi aineilla saa siitä vielä hieman kalliimpaa :)

Joo se on huomattu että absolutistina kun pysyy niin pienen buustin saattaa tuntea. Taikka pienen ja pienen.. Kun ei ole omakohtaista kokemusta miltä se iso buusti sitten tuntuisi niin en lähde vertailemaan :)

Itselläni triazolen käyttö (oli kyllä activeX mukana myös) antoi sellaisen boostin, että oikein huvitti. Olo oli energinen ja rauta liikkui niin perhanasti.

Rupesin sitten kelailemaan "kuurin" jälkeen, että miksi se noin perhanan hyvin toimi ja marssin Mehiläiseen mittauttamaan testosteroniarvot. Ne oli alle viitteiden.

Todennäköisesti siis huonoilla testoarvoilla triazole(+activeX) todella nostaa niitä testoarvoja?

Niin tai näin, henkilökohtaisesti tuntui, että pirun toimiva tuote.

Itselläni triazolen käyttö (oli kyllä activeX mukana myös) antoi sellaisen boostin, että oikein huvitti. Olo oli energinen ja rauta liikkui niin perhanasti.

Rupesin sitten kelailemaan "kuurin" jälkeen, että miksi se noin perhanan hyvin toimi ja marssin Mehiläiseen mittauttamaan testosteroniarvot. Ne oli alle viitteiden.

Todennäköisesti siis huonoilla testoarvoilla triazole(+activeX) todella nostaa niitä testoarvoja?

Niin tai näin, henkilökohtaisesti tuntui, että pirun toimiva tuote.

Lisäksi Activaten on väitetty jenkkifoorumeilla laskeneen joillain tasoja käytön jälkeen. Varmaan menee niinkin et jos joku aine toimii, reboundia tiedossa. Muuten ollaan placebon ja välittäjäaineiden avulla todennäköisesti saavutettu se "hyöty".

Lisäksi Activaten on väitetty jenkkifoorumeilla laskeneen joillain tasoja käytön jälkeen. Varmaan menee niinkin et jos joku aine toimii, reboundia tiedossa. Muuten ollaan placebon ja välittäjäaineiden avulla todennäköisesti saavutettu se "hyöty".

Mietin itseasiassa sitäkin, että toivottavasti 3kk oli edes tarpeeksi pitkä väli, ennen kuin verikokeisiin marssin :) Mutta eiköhän se, on kuitenkin ihan kaupasta saatava tuote :hyvä:

Minkäsuuntasissa raudoissa suunnilleen liikut? Onko treenit erilaisia muuten verraten ennen triaa? Ihan kysyn jotta vähän saa kuvaa siitä miten aine saattaa pelittää erilaisilla taustoilla.

Treenit on pysyny aikalailla samoina. Mun päivyristä voi lukee treeint tarkemmin. Ennen jakso tehä 10x3 settejä. Nyt jaksaaa jossain liikkeissä tehtyä hyvin jo 10x4 setin. Treenit on perus bodailua/kehoilua.

Miten otatte nuo, heti herättyä ennen aamupalaa ja sitten ennen nukkumaanmenoa vai ruokien välissä?

Jännä nyt kokeilla omakohtaisesti noiden toimivuutta. Omat epäilykset ainakin ovat, että mitä huonommat omat tasot, sitä paremmin pitäisi toimia. Ei taida vaikutus olla sama, jos omat testo tasot ovat luonnostaan korkeat? Ja onko edes kohonneilla omilla testotasoilla nyt suurta hyötyä treenien kannalta, eli jos testo on 400 ja sen jälkeen 600, niin onko tuosta treenien kannalta hyötyä?

Tuossa muuten Layne Nortonin mietteitä näistä testoboostereista (alkaen 2:10) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dP6YJw0Pe2E#!

Mietin itseasiassa sitäkin, että toivottavasti 3kk oli edes tarpeeksi pitkä väli, ennen kuin verikokeisiin marssin :) Mutta eiköhän se, on kuitenkin ihan kaupasta saatava tuote :hyvä:

En halua saarnata itseäni vastaan mutta heroiinikin oli muutaman vuoden ihan perus yskänlääke... Aika näyttää- Vuonna 2020 saatetaan kirjotella että voi juma mitä ne nuijat vetivät... Eikö ne tienny/tajunnu että...???

Miten otatte nuo, heti herättyä ennen aamupalaa ja sitten ennen nukkumaanmenoa vai ruokien välissä?

Jännä nyt kokeilla omakohtaisesti noiden toimivuutta. Omat epäilykset ainakin ovat, että mitä huonommat omat tasot, sitä paremmin pitäisi toimia. Ei taida vaikutus olla sama, jos omat testo tasot ovat luonnostaan korkeat? Ja onko edes kohonneilla omilla testotasoilla nyt suurta hyötyä treenien kannalta, eli jos testo on 400 ja sen jälkeen 600, niin onko tuosta treenien kannalta hyötyä?

Tuossa muuten Layne Nortonin mietteitä näistä testoboostereista (alkaen 2:10) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dP6YJw0Pe2E#!

Hyviä ajatuksia tossa videossa..
Roina puolellahan ukot puhuu että ihan perus testo ei yksinään ole kauhean anabolinen. Vaan eri estereillä mixatut anabooliset on sitten se juttu..
Kehon oma testo on taatusti estereistä vapaa eli ns. täysin puhdasta. Järkeenkäypää olisi että omien tasojen (niin kauan kun ne ovat luonnollisia) nostamisella laidasta laitaan ei loppupeleissä ole vaikutusta missä ajassa penkki tulos nousee 120-140kg, tai lihaa tulee kroppaan tiukkaa 2kg.
Enemmän luulisi sitten olevan vaikutusta fiilikseen ja uskoon omiin voimiin, jos saa boostattua ne tasonsa sinne normaalin puolelle, jos vajetta on. Sitten jos kaveri jonka arvot ovat jo normaalit, saisikin ne nostettua sinne suositus maksimeihin niin ok, kyllähän sitä varmaan panettaa ja kyky uusia suoritus daamin kanssa palautuu lähemmäs teinivuosien tasoa. Mutta lisääkö se itsessään voimaa tai lihasten kasvunopeutta? Luulen että ei välttämättä.
Eli jos se asteikko on 10-38 (en nyt muista oliko s-testo vai mikä) niin luulen, että kaverit joilla toisella arvo on 15 ja toisella 35, saavat saman määrän rautaa tankoon ja lihaa kroppaan jos vaan syövät ja treenaavat oikein. toisella sitten on enemmän p*llu mielessä ja ehkä "jäykemmät" aamutunnelmat. Tuskin hänelläkään riittää kuitenkin into jokaisesta jäykistymisestä vonkaamaan ruveta, saatikka johtaisiko se sittenkään mihinkään. Eli summattuna Kumpikin saa salilla saman aikaiseksi. Toinen joutuu aamulla ottamaan vähän enemmän kaffia tai kauhallisen enemmän crazea enne reeniä, mutta sama kehitysvauhti on odotettavissa. Toinen vaan suhtautuu paremmalla fiiliksellä tulevaan koitokseen ja sitä vääntää vähän herkemmin kaksin kerroin kun sattuu näkevään salin tiukimman fitness-kissan tekevän SJMV:ta nostolavalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom