Ds triatzole

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuntsa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2vko AX (4kpl/vrk) <-- En huomannut mitään eroa
2vko AX (4kpl) + Tria (2kpl) <-- tämä puolessa välissä menossa, eli viikko triaa takana, en ole varma huomaako mitään eroa
2vko Tria (3kpl)
2vko AX (4kpl)
2vko AX (4kpl) + Tria (2kpl)
2vko Tria (3kpl)
2vko Pes erase (3kpl) ???

Jahas jahas, menee yksinpuheluksi, mutta ei se mitään.

Updatea:

2vko AX (4kpl/vrk) <-- tämä syöty
2vko AX (4kpl) + Tria (2kpl) <-- tämä syöty
2vko Tria (3kpl) <-- tämä menossa kolmatta päivää
2vko AX (4kpl)
2vko AX (4kpl) + Tria (2kpl)
2vko Tria (3kpl)
2vko Pes erase (3kpl) ???

vko 1-2: en huomannut mitään eroa
vko 3-4: lopetin kreatiinin, tulokset tippui pikkusen ja paino putos vähän
vko 5-6: nyt siis pelkkää Triaa, vasta pari päivää takana, mutta huomaa jo nyt että on hilkulla alkaako maha menemään jumiin vai ei. Neljää ei pysty mitenkään vetämään vuorokaudessa, kolme on maksimi. Nivelet tuntuu ehkä snadisti kolottavan, liekö sitten Tria josta johtuu vai joku muu seikka? Jollain tavalla väittisin, että tämä Tria tekee kyllä jotain, mutta en ole siitä yhtään varma näkyykö se tuloksissa tai peilissä. Eli en tiedä onko tällä mitään positiivista vaikutusta.

Harkitsen hieman, että lopettaisin tämän koko pelleily "kuurin", jollain tavalla tuntuu niin turhalta. Ihan kuin viimeksi ois nämä "potkineet" edes jotenkin, ehkä se oli silloinkin kreatiini?

tulipa mieleeni toisesta ketjusta että jos tämän on tarkoitus nostaa testoja niin eikös sen sitten pitäisi tuntua ihan munaskuissa asti, meinaan vaan kun DAA ketjussa joku vai oliko useampikin kertoi että oli ruvennut kiveksissä tuntumaan :D niin eikö tällä sitten pitäisi olla samat fiilarit?? olen miettinyt tämän trian ostoa jo pidempään ja jatkan ilmeisesti samalla linjalla jollei joku minua vakuuta että rupeaa tekemään höpöä :D

Oliskohan Driven Sportsilla ollut ennen Craze-kohua tässäkin tuotteessa "vähän jotain extraa" mukana, kun n. vuosi sitten tuntui että Triazole potki ja nyt en huomaa mitään vaikutusta, ei edes ruoansulatusvaivoja ja ummetusta...

meinaatko että valmistaja poistaa jonkin aineosan miniatyyri markkinan vuoksi nimeltä suomi? eli tekisivät kahta eri satsia markkinoille...veikkaan että ei vittu ikinä :D
ilmeisesti AX:ssä oli jotain kiellettyä koska on poistunut ilmeisesti suomen markkinoilta

meinaatko että valmistaja poistaa jonkin aineosan miniatyyri markkinan vuoksi nimeltä suomi? eli tekisivät kahta eri satsia markkinoille...veikkaan että ei vittu ikinä :D
ilmeisesti AX:ssä oli jotain kiellettyä koska on poistunut ilmeisesti suomen markkinoilta

Itelläkin on 1 triazolea purkki kaapissa odottamassa sopivaa hetkeä kokeiluun. Mutta kaitsulle tiedoksi ett
Useaakin lisäravinnetta, vitamiineja ja treenibuustereita
On olemassa kahta eri versiota samalla nimellä. Jenkeissä niissä on yohimbea jne. Ja täällä myytävissä ei ole.

itse aion nyt myös tilata tätä kullin seisottajaa mutta mitä nyt siihen kylkeen kun AX on pois mahdollisuuksista??

itse aion nyt myös tilata tätä kullin seisottajaa mutta mitä nyt siihen kylkeen kun AX on pois mahdollisuuksista??

En tiedä varsinaisesti kylkeen, mutta Testforce2 kuusi viikkoa ja triazolea purkki päälle niin katsotaan miltä
tuntuu. Ideana nostaa eka testoja ja estroja testforcella ja sitten blokkailla estroja triazolella. Pelleilyähän tämä hiukan on, mutta aion kokeilla johonkin väliin kun paikat on kunnossa ja aikataulut antaa myöden treenata kunnolla. Varsinaisesti näitä vissiin käytetään ns. Palautteluun, ja itsellä ei sellaiseen ole tarvetta koska olen natusiima.

1 tai 2 purkkia tf2 olen jo syönyt, ei siitä ainakaan haittaa ollut. Mutta mitään huomattavia vaikutuksia ei tullut. Ja nyt aion tosiaan kokeilla 2 purkkia putkeen + triazole.

Suositut

Back
Ylös Bottom