Ds triatzole

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuntsa
  • Aloitettu Aloitettu
25e sis postit.

Topicciin liittyen: Ei oo triazole itellä aiheuttanu vatsan kanssa mitään oireita. Ihan sama ottaako tyhjään vatsaan vai ruuankaa.

25 ekellä taitaa lähteä jos kukaan ei halua korottaa :)

Yksikkö

Nyt kun tätä on pari viikkoa tullut otettu tria+AX niin voin todeta että vaikutus on aika mitätön. :/ Välillä ehkä tekee mieli ylittää itsensä salilla mutta paha sanoa että johtuuko näistä tuotteista. Myöskään seksuaalisessa draivissa ei muutosta.

Kyllä mulla näiden hifiaineiden hinta/laatusuhde on liian heikko. Sama kombo toimii itällä paremmin kuin tf2:n mutta kuitenkin esim kunnon treeniboosterilla tuntee saavansa vähintään saman hyödyn. Mutta hyvä jos jollain toimii. Samahan se on kaikissa lisäravinteissa, toisilla toimii toinen ja toisilla toinen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Day 22 menossa...
Päivittelyä: Huomasin erään positiivisen asian, jonka joku taisi jo aijemmin mainitakin; unia näkyy nykyään paljon useammin! Ja ennen kun niitä tuli harvoin ne oli yleensä painajaisia reisissä kasvavista pähkinöistä yms. ihan vitun häröistä asioista, nyt on näkynyt tosi hauskoja biletysunia :D

Päivitetään kanssa. D20 menossa ja eilen tuli totaalinen väsymys ja vitutus. Ei sitten mikään onnistunut ja jostain syystä nälkä vaikka kokoajan söis. Olen tässä nukkunutkin parina yönä noin 9-11h, kun normaalisti se 8h riittää. Nyt jotenkin tuntuu että tuli sellainen hetkellinen huippu kaikessa viikko sitten ja nyt yhdessä päivässä totaalinen lasku. Kaikki ruokailut,treenit jne on pysyneet vakiona. Myös painokin on pysynyt samana. Ainoastaan tuloksissa on pientä nousua.

Päivitetään kanssa. D20 menossa ja eilen tuli totaalinen väsymys ja vitutus. Ei sitten mikään onnistunut ja jostain syystä nälkä vaikka kokoajan söis. Olen tässä nukkunutkin parina yönä noin 9-11h, kun normaalisti se 8h riittää. Nyt jotenkin tuntuu että tuli sellainen hetkellinen huippu kaikessa viikko sitten ja nyt yhdessä päivässä totaalinen lasku. Kaikki ruokailut,treenit jne on pysyneet vakiona. Myös painokin on pysynyt samana. Ainoastaan tuloksissa on pientä nousua.

Jooh, aika arvaamatonta tavaraa :D No jätkällä sentään tulokset edes siinä pienessä nousussa. Meikällä junnaa paikoillaan (vatsalihaksia lukuunottamatta)... Toisaalta vika taitaa johtua ihan itestäni... Syömispuoli on päässyt vähän lipsumaan ja on tainnut nuo viimepäivät olla jo miinuskaloreilla.

Ensimmäinen purkki kohta tyhjä.. Nostin annoksen 4 kapseliin ja tuntuu tehostaneen vähän. Powerfull kierrossa lisäksi tyyliin 2kaps ennen reeniä ja nukkumaan menoa, lepopäivinä vaan ennen nukkumaan menoa. Yksi päivä viikossa off. Unet hyviä ja emäntä alkanut haukkumaan pojanklopiksi... Mistä lie johtuu...

Kun viimes raportoin niin d20 kohdalla väsytti ja vitutti. Se korjaantui sit jo d21kohdalla. Ja d22 tempaisin kaikissa perusliikkeissä uudet raudat ja kaikilla meni kevyesti 2*6. Joten nyt pistää mietityttämään että onko näillä lisillä vaikutusta vai olenko löytänyt uuden juonen treeniin.
Paino edelleen samana vaikka hieman nyt ehkä on kuivumista havaittavissa sillä suonet ovat paremmin pinnassa sekä vähän nivelissä kipuja?
Samoin tuossa d19-20 kohdalla loppui finnien pukkaaminen nenän varteen mutta nyt d24 kohdalla alkoi uudestaan. Ja nyt on joka päivä 2-5 keltapäätä samassa kohden nenänvartta ja ne kun puristaa pois niin alle vuorokaudessa jo uudet siinä pullottavat.

En nyt tiiä voiko tää johtua triasta, mutta toissapäivänä ohjausta tehdessä täysin ilman painoja jännitin selkää ja joku meni samalla tajuttomaan jumiin. Eka päivä ja yö oli ihan tajuton paine alaselässä, sitten seuraavana päivänä siirtyi yläselkään, tänään tuli mukaan hirvee närästys/ylävatsan polttelu.. Nyt pikkusen menee ohitte jo. Tuo selkä ei ole mulla koskaan ennen ole ollut vastaavalla tavalla jumissa, siis ihan sellaista outoa nivelkipua ja painetta, ei lihaskipua..

Nyt menossa puolessavälissä ja otan varmaan loppuajan nelosen päiväannoksella.. Kuivumista/kiristymistä on jonkunverran tullu, treeneissäkin painot vähän nousussa, katsotaan..

Onkohan tuo Activate Xtreme turha tuote komboiluja ajatellen? Tuntuu, että positiiviset kokemukset ko tuotteesta ovat melko vähäiset. Kalliita tuotteitahan nämä ovat, niin lieneekö fiksuin idea kombottaa Triazolea ja TestForce kakkosta? Näistä nyt tuntuu ainakin jotain positiivisia kokemuksia ihmisillä olleen. Vai onko joku todennut AX:stä jotain positiivisia vaikutuksia? Tietysti noissa komboissa on vaikeaa erottaa ne toimivat tuotteet...

Ennemmin mä sen trian otan siihen kaveriksi.. AX toimii kyllä triaa vahvistavana mutta on niistä kahdesta se heikommin toimiva.. Tosin jossain oli että tria ois ns. nopea vaikutteinen ja AX sitten pitkä vaikutteinen mutta nää ny on jo semmosia juttuja taas että ei viitti edes alkaa miettiä.

Omakohtainen kokemus oli ettei Triazole vaikuttanut suoritustasoihin. Ei kannata ostaa ko. tuotetta.

Nämä tuotteet vaikuttaa testotasoihin vain 20-30%, eikä sillä määrällä ole mitään vaikutusta voimantuottoon.

- - - Updated - - -

Ennemmin mä sen trian otan siihen kaveriksi.. AX toimii kyllä triaa vahvistavana mutta on niistä kahdesta se heikommin toimiva.. Tosin jossain oli että tria ois ns. nopea vaikutteinen ja AX sitten pitkä vaikutteinen mutta nää ny on jo semmosia juttuja taas että ei viitti edes alkaa miettiä.
On se hyvä että edes joku saa placebovaikutuksen...

Omakohtainen kokemus oli ettei Triazole vaikuttanut suoritustasoihin. Ei kannata ostaa ko. tuotetta.

Nämä tuotteet vaikuttaa testotasoihin vain 20-30%, eikä sillä määrällä ole mitään vaikutusta voimantuottoon.

- - - Updated - - -

On se hyvä että edes joku saa placebovaikutuksen...

Mikä sun ikä oli? Kun mulla tullut käsitys että että hieman vanhemmilla tuo toimii ja 20 jannuilla ei kun pelkkä jallun lukeminen riittää....

On tullut kokeiltua nyt noin neljän päivän ajan enkä kyllä mitään mainitsemisen arvoista ole tänä aikana havainnut niin hyvässä kuin pahassakaan. No tuo unien näkeminen voi olla yhteensattumaa, koska niitä tuntuu tulevan yön aikana enemmän. Ehkei vielä näin nuorena ole käyttämisen arvoisia sitten tällaiset.

Ei missään nimessä voiman tuottoon.. Mutta oon melko vakuuttunut, että mielialani, unenlaatuni, sitä kautta asenne tekemiseen ja palautuminen johtuvat siitä 20-30% osuudesta. Kun se fiilis sitten vähän normaalista talvimasennuksesta paranee niin viitsiminen pitää ruokavalio kondiksessa, motivaatio pitää korkkia kiinni, tekevät sitten toisen mokoman.

Aikaisemmin, en muista oliko tämä vai joku muu ketju, spekuloin että testo määrissä periaatteessa riittänee että sitä on.. Se, että joku lisää tasojaan normaalin ala- tai keski paikkeilta lähemmäs ylärajoja, ei vaikuta suoraan treenaamiseen ja sen tuloksiin. Mutta, se toinen lähtee salille vähän positiivisemmin fiiliksin ja vähemmällä aamukaffilla kuin sitten joku muu. Itsellä ainakin parantunut mieliala ja vähempi väsymys aamuisin, koska olen pystynyt nukkumaan pidempiä ja yhtäjaksoisempia öitä, on vaikuttanut todella moneen asiaan positiivisesti. Sillä on varmasti konkreettisiakin vaikutuksia. Se, onko tämä plasebon ansiota vai ei? Sillä ei oikeastaan minulle ole merkitystä. Uskon kuitenkin vakaasti, että ilman tuotetta, jonka tehoon uskoin ei moisia muutoksia olisi voinut tyhjästä syntyä.

35v

Minun nimi on Teemu Piiroinen Tampereelta, mikäs sinun nimi on niin voidaan puhua ns. "kasvokkain"?

Joo ei kiitos ole tarve sen paremmin tuntea. Kuhan vaan oli utelias sen iän suhteen, kun hieman olen saannut käsitystä että monella vanhemmalla on ollut noilla jotain toimivuutta. Pahoittelen, kysymystäni.

Mutta asiaan. Kun lopetin tuon kokeilun niin meni viikko ja loppui kaikki naaman iho-ongelmat.

Mites muuten fiilikset on muuttunut?

Siinäpä se kun just siinä samassa kun loppu tuo tria/ax kokeilu tuli paha uutinen joka olis normaalisti viennyt mut sille tasolle stressiä että en olis nukkunu viikkoon ja varmasti olisin viellä saanut flunssan tai jotain muuta sairastelua. No nyt oli fiilis suhteelisen hyvä ja treenit kulkivat edelleen. Eli sellainen yleinen fiilis oli tosi hyvä kaikesta huolimatta.
Mä en oikein tiedä että olenko muuttunut ihmisenä vai onko tosiaan noilla testobuustereilla mulla vaikutusta sillä nyt olen 2 kertaa kokeilut tesforcea ja kerran tria/ax ja aivan kuin eläisin viimeiseen 10vuoteen parasta aikaa. Nukun hyvin, olen kokonaisuudessaan pirteämpi ja positiivisempi sekä en ole ollut yhtenään kipeenä.

Tekisi mieli kokeilla uudestaan tria+ax kombo mutta tuli mieleen että siihen voisi viellä stackkata jonkun muun mutta minkä. Ei daa:ta sillä se on tarkoitus ottaa tuon kokeilun jälkeen.
Olisko t-force,erase tai joku muu hyvä, ideoita?

KOhta 4vko offia tulee täyteen... Jotain muuta kuin plaseboa on kyseessä. huomaan kyllä itse erään sinänsä vähäpätöisen seikan minkä vain itse voi huomata että jokin muuttuu kun kapselit jäävät pois ja sitten se palaa kun ne aloittaa uudestaan... Voisiha sitä taas ottaa 8 vko kierron jahka offi kuukausi on täynnä :)

Mällin koostumus?

Nyt Tria + AX + Pes Erase (ja myöhemmin ehkä Erase Pro) -sekamelska menossa, tarkoitus rouhua n.15vko näitä aineita ja toivoa jotain hyötyä
2vko AX (4kpl/vrk)
2vko AX (4kpl) + Tria (2kpl)
2vko Tria (3kpl)
2vko AX (4kpl)
2vko AX (4kpl) + Tria (2kpl)
2vko Tria (3kpl)
2vko Pes erase (3kpl) ???

Jotain tuollaista mielessä, rahat meni jo, toivottavasti ei mene terveyskin. Viimeksi Triazole aiheutti aika törkeen pahoja ruuansulatusvaivoja, pakkia särki hulluna aina syömisen jälkeen. Tällä kertaa otan "vain" 3kpl vuorokaudessa ja lasken jopa siitä jos alkaa tökkiä. Aktiviaakin pitänee ostaa jääkaappiin varoiksi.

Mikähän olisi järkevä tapa sotkea tuo PES Erase tähän stäkkiin? Ajattelin loppuun vähän kiristymistä ja estrojen pomppaamista (kieh kieh) ehkäisemään?

Suositut

Back
Ylös Bottom