Ds triatzole

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuntsa
  • Aloitettu Aloitettu
Heh... Toisaalta... miulla on tossa 24 päivän annokset triaa ja ax:ä.. Kuukaudeksi l-dopaa ja pari purtiloa tf2:sta. Tässähän voisi olla ainekset lähes eeppiseen kokeiluun mitä tapahtuu kun kaikki hemmetin kalliiit mössöt rouhii kerralla :D

Loistava idea!
Mut mä voin kertoa miten käy, menee rahat ja tulee masu kipeäksi :)

No mutta oikeasti, kyllähän tuosta voi jotain mielenkiintoista seurata ja ehkä jopa jotain hyötyä, sillä kyllä AX ja Tria ainakin jollain tasolla kroppaan vaikuttavat. Muistahan raportoida ahkerasti!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutama päivä menny... Tria tekee edelleen vähän "etovan" olon n. 30-60min kapselien oton jälkeen mutta se menee suht nopeesti pois.. Vähän sormet vihloo... tosin kaksi veto treeniä nyt 4 päivän sisään tehtynä joten jätetään "oire" omaan arvoonsa. Vielä ei mitään mullistavaa muutosta vallinneeseen olo tilaan (eli TF2 + l-dopa sykli useemman viikon verran takana).. Mutta ei myöskään yhtä pahaa neste pakoa kuin viimeksi pelkällä tria+ax stackilla, eli TF2 saattaa hyvinkin vähentää trian haittoja, mutta menettääkö se samalla omat hyötynsä? Katsotaan...

Onkohan tuossa mahdollsita saada bounce backia jos kokeilis kuurin tuota triazolee + activate extremee? Eli pomppaako estrot kattoon kun kuuri loppuu?

Mikäli mie oon Lontoon kielisistä teksteistä oikein käsittäny, niin tria ei ihan suoraan tuhoa olemassa olevaa estron tuotantoa vaan hillitsee aromitoisumista/aromitaasia/aromi... no se juttu jossa vapaa testo muuttuu estradio...joksikin... ja tätä "vaikea sana"- prosessia jarruttamalla triazole nostaa vapaan teston määrää kehossa. Rautalankana oon ajatellu itte näin että siis, ax lisää testoa-> tria pitää syntyvän teston, no... testona?!...
Luontaisesti ilman boostattua testoa syntyvä estro ei siis miun ymmärryksen mukaan häiriinny joten tuskin mitään bouncebäkkiä olisi tulossa.
Itellä nyt pakkaa sekoittaa toi TF2 joka lisää kaikkia kolmea testo/estro/GH. Trian kanssa siis pitäis testoa tulla vi*usti mutta estro/GH puoli jäänee vähemmälle. Vaikea pala peli ja kallis. Katsotaan nyt oliko tässä järkeä vai.

Muutama päivä menny... Tria tekee edelleen vähän "etovan" olon n. 30-60min kapselien oton jälkeen mutta se menee suht nopeesti pois.. Vähän sormet vihloo... tosin kaksi veto treeniä nyt 4 päivän sisään tehtynä joten jätetään "oire" omaan arvoonsa. Vielä ei mitään mullistavaa muutosta vallinneeseen olo tilaan (eli TF2 + l-dopa sykli useemman viikon verran takana).. Mutta ei myöskään yhtä pahaa neste pakoa kuin viimeksi pelkällä tria+ax stackilla, eli TF2 saattaa hyvinkin vähentää trian haittoja, mutta menettääkö se samalla omat hyötynsä? Katsotaan...

Hyvä hyvä! Pistähän näitä päivityksiä jatkossakin, kiinnostaa kovasti tämä projektisi.
Itsellä tuntui varsinkin AX:stä tulevan "positiiviista pöhinää" ja kun kaapista löytyy purkki TF2:sta ja AX:ää, niin ajattelin että jos vielä hommais "ultimate testoboosting"- setin, eli purkin TF2:sta, AX:ää ja Triaa ja näistä söisin jokun n. 8vko sekamelskan :)

Koska en ole koskaan roinaa kokeillut niin en tiedä millä prosentilla kuvaisin... Onko tässä nyt 20% vai 40% vai mitä % siitä kun kova shitti "potkii sisään"...
Mutta, Jotain tässä nyt kyllä tapahtuu.. Kaikkihan voi olla plaseboa mutta nyt parin viimepäivän aikana on jotain muutosta yleiseen olotilaan selvästi tullut.
TF2:ta 4-scoop/day syöty nyt se kolmisen viikkoa.. Eli suurinpiirtein siinä ajassa sen tuotteen pitäisi antaa maksimitehonsa... Triaa ja ax:ää rinnalle about viikon verran niin on tässä nyt sanottava että jotain kyl nyt tuntuu mitä aiemmin ei ole tuntunut.
Eilen salilla ennätys ykköset kyykyssä ja penkissä ja vielä höyhenen kevyt kolmonen mavessa 90%:lla. ja koko treenin oli semmonen "nyt nousee mitä vaan pöhinä"..
No, ois noiden rautojen pitänykki nousta tässä vaiheessa ohjelmaa mutta että fiilis ja yleinen jaksaminen vielä tommosen puoltoista tuntisen "harjoitus-kisan" jälkeen ihan kuin mitään ei olisikaan tapahtunut. Ja entä nyt. Vähemmän tukkoinen olo kuin eilen aamulla. Kaikki voi olla sattumaa/plaseboa mutta ihan uusi ilmiö meikäläisellä. Ja entäs ne muut fiilikset.. No, kyllähän tässä koko ajan panettaa. Eikä laannu vaikka vaimon kanssa aktiivisena olisikin. Pari tuntia ja taas vouhotus jatkuu. Normisti sitä nyt malttaa töiden jälkeen iltaan asti mutta ei nyt kyllä ihan samalla tavalla pysy rauhallisena :) Unet selvästi syvempiä.
Tämä viikko loppuun mennään tf:llä 4-scoop annoksella ja sitten aletaan kokeilla 1 aamuin ja illoin. Jos huononeen jokin niin palataan tupliin ja katotaan onko vaikutusta,
ennen nukkumaan menoa otettavan trian vaihdon päivällisen yhteyteen-> Jäi se pienikin hedari illasta pois :)
Kallishan tämä stacki on mutta ainakin tässä vaiheessa vaikuttais hyvältä. Mutta pitäsin tärkeenä sitä että tf:ää pohjalle kaksi-kolmekin viikkoa että ehtii vaikuttaa kunnolla ja sitten heittää ax+tria koneeseen lisäksi. Eli kolme-4 purkkia tf:ää ja pullot kumpaakin on tällähetkellä menossa tyhjiksi tuossa miun lisäravinne tarjottimella.

joo kyllähän tää melko kalliiksi tulee... Mutta jos tehoa löytyy todella niin miksei jatkossakin sijoittaisi vastaavaan settiin.. Nyt miulla kävi niin että purtilot oli hankittu rrillisinä ajankohtina ja päätin vaan rouhia ne samaan aikaan.. Ei päässy se hankinta summa kerrallaan pelästyttämään :) mutta toisilla menee pari hunttia viikonloppuna baariin ja toiset sijoittaa harrastukseensa.

tf annoksen puolittaminen vei pössistä selvästi alaspäin.. Tämä tietysti herättää epäilyksiä mikä on triazolen todellinen teho jos kaikki "potku" on kiinni toisen tuotteen annostuksesta..

purkit tyhjeni ja muutama päivä menty tässä sitten..
ax:n osuudesta en osaa sanoa mitään, triazolen tehosta on näyttöä. Mutta unen laatu ja yleinen äijäfiilis korreloi eniten tf2:n annoskoon kanssa... Ilmeisesti GH ja Igf-1 tasot romahtavat ittellä kun estroja aletaan blokata liikaa. Nyt kun olen menny taas teeäffän ja powerfullin kanssa on olo parempi ku trian kanssa, pl.ihan ekat päivät kun stäkki potki sisään... Jos estroja on liikaa ja ylipainoa merkittävästi saattaa tria olla oikea tuote käyttää, mutta ainaki meikäläisen kuivusella kaverilla alentuneet tasot kusee heti kintuille.. Vielä pari purkkia teeäffää ja sitte mennää jallu-doupingin voimin.. Jos olo ei muutu kurjaksi niin tuskin otan uutta stäkkiä ennekui on oikea fysiologinen tarve :) 5-6kk daa käyttöä enemmän tai vähemmän aktiivisesti saa riittää sitten.

Miten krocco annostelit nuo?
Ja kun sulla on nyt kokemusta noista yhdessä ja erikseen niin miten söisit seuraavan satsin jos olisi 2kk tarve tf:ää/powerfullia sekä 2kk tarve ax/tria. Kun itse olen pyöritellyt sitä mahdollisuutta että vuoro kuukausina menis aina satsi.

Huomioiden että DAA:n kestokäytöstä ei ole faktaa. On vain varotteluja että saatta aiheuttaa jotain, mutta ei toisaalta osata myöskään missään sanoa että mitä, milloin ja millasilla määrillä..
Mutta jos sen ottaisi joksikin ohjenuoraksi niin:
VH1: Vuoro kuukausin Tf2+L-dopa 1. ja 3. kk AX - tria 2. ja 4. kk. Tf 4 scoop /päivä, L-dopaa (powefull) 2 kaps./eod AX 4 kaps./päivä, Tria 3 kaps/päivä.

Mutta jos positiiviset vaikutukset kiinnostaa:

2 kk putkeen: TF2 4-scoop/päivä, L-dopa eod, AX 4 kaps/päivä, Tria 3 kaps/päivä.

Itellä kohta 5kk tf2:sta enemmän tai vähemmän säännöllisesti koneessa, Ja olen hengissä ja voin hyvin.. Tiedä sitten.. Naapurifoorumilla eräs "guru" kertoi syöneensä Tf2:sta puoltoista vuotta ilman taukoja eikä negatiivisia havaintoja. Voihan porkkanaankin tukehtua... :)

Juu elikkä moromoro tulipa tänään postissa triazole + activate extreme! Ensimmäistä kertaa testoboosteri kokeilussa, ajattelin annostella niin että 3 triazolekapselia ja 4 AXkapselia päivässä jaettuna aamulle ja illalle. Juuri tuossa ennen tätä postausta otin ensimmäiset 2kpl molempia ja päivittelen tänne sitten heti jos alkaa elimistössä tapahtumaan jotain poikkeuksellista, jos vaikka jotakuta kiinnostaisi :).

Painoni on 79.5 ja pituus 182cm elikkä olen testisubjektina tämmöistä vaikeasti lihoavaa sorttia.

EDIT Odotukset on kovat sillä ennestään minulla on ollut käytössä saman valmistajan (ds) latari elikkä Driven Sports Craze, ja on toimunut todella hyvin, puhtia on riittänyt.

mie taian laittaa kokeiluun uudestaan jahka oon ollu hetken vielä ilman viime stackin jälkeen.. Kyllä sä jotai vaikutuksia huomaat viimistää 4-5 päivässä.

Onko nää drivensportsin tuotteet nyt oikeasti parempia verraten TF2? Lähinnä että tuhlatakko rahat ennemmin teeäffään vai kokeilla noita nyt? hintaeroa ei paljon ole jos toisaalta ennemmin ostaisi pari purkkia teeäffää niin se jopa riittäisi hetkeks. Varsinkin kun ei nyt varsinaisesti estroblokkeria tee mieli vetää samalla ku ntestoa boostaa.

Molemmat toimii, mutta vain jonkin aikaa. Kesästä asti joulun alle käytin molempia yhdessä ja erikseen, enemmän tf:ää. Tf mun mielestä toimii miellyttävämmällä tavalla, mutta lopulta tuntu että vasta kun sen lopetin fiilarit nousi taas. Nousiko prolaktiinit dittenkin ylös että teho katosi? Tuliko l-dopaan toleranssia vai oliko annos liian pieni.. Oliko estroa sitten lopulta liikaa?
en tiedä mutta voin spekuloida jokaisen kysymyksen suhteen vastauksen kyllä. Muutama seikka saa minut epäilemään että estroa saattoi tulla liikaa, koska rasvaprossa on ny bulkin lopulla aika korkeella.. Jahka tässä vähä aikaa oon ite ollu ilman mitää ni koneilen yksinään ihan pelkkää triaa ja katon mitä tapahtuu. Ilman siis edes ax:ä.

vastauksena edelliseen kysymykseen: ota purkki triaa ja kokeile! Jos ei skulaa niin vaihta tf:n!! Ja Rouhi stäkkinä jos haluut hetken kokeilla miten lailliset aineet potkii parhaimmillaan ;)

Mulla alkaa huomenna tria+ax setti. Aamuisin 2*tria + 2*ax. Illalla sitten 1*tria + 2*ax. Sitten vitamiinit+aminohapot+rasvat ja herat. Olen viellä miettinyt tuohon joko treenipäivien iltoihin viellä gh-stackkiä tai powerfullia mutta en ole viellä päättänyt että otanko vai en niitä.
Tässä vaiheessa on viellä suunnitelmissa sitten että siirryn suoraan tf2+l-dopa settiin kun tuo 30päivää on mennyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom