Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No oot ainakin kalliit muistit ajatellu laittaa. 4x1 GB kammat tulis huomattavasti halvemmaksi. Muutenkin jos et aio kellottaa niin nuo Corsairin kellotusmuistit on melkoinen ylilyönti kun 533 MHz perusmuistitkin riittäisivät.
Näyttää ihan hyvältä, itse ostin syksyllä vastaavan setin (e6600+4G+raptor+GF7950 1G+24"). Ja ei tuo raptor mitenkään kovin äänekäs ole, tosi kiva kun latautuu käyttis nanosekunnissa Ja jos tarttee tilaa niin voi ostaa kaveriksi jonkun hitaan mutta ison kiintolevyn. Kunnon näyttöön kannattaa myös satsata, monella kopan alla nopeaa rautaa ja sitten näyttö joku 17" viewsonic.
Logitech Internet 350 Keyboard, Musta OEM
13€
Logitech Premium Optical Wheel Mouse (B58), musta
11€
Näyttö on tosiaan pitkäikäisimpiä komponentteja koneessa, joten siihen on minunkin mielestä perusteltua sijoittaa hieman enemmän.En tarkoittanut dissata mitään merkkiä, minusta näytön vaan pitäisi olla arvoltaan oikeassa suhteessa masiinaan. Se on kuitenkin se osa mitä möllötetään tuntikausia.
En tarkoittanut dissata mitään merkkiä, minusta näytön vaan pitäisi olla arvoltaan oikeassa suhteessa masiinaan. Se on kuitenkin se osa mitä möllötetään tuntikausia.
Loppuiko rahat?
Niinkuin tuossa aiemmin sanoin niin minulla on 19" Nokia 920c, jossa saa max 1600x1200 32bit reson. Eikö tämä nyt sitten kelpaa? Eikös nykyajan litteissä näytöissä ole pienemmät max resoluutiot? Ja sillä litteydellä en tee mitään.
Ja ei tuo raptor mitenkään kovin äänekäs ole, tosi kiva kun latautuu käyttis nanosekunnissa
Kannattaa ainakin kunnon hiiri ostaa, jos kerran pelata aikoo. Ei tommosella 11€ paskalla tee mitään. Logitech MX1000 on itellä ja aivan loistohiiri on.
Helppoa. Asennat koneeseen XP:n.
Ja päivität VISTA:an vasta sitten kun ohjelmien/pelien yhteensopivuus on parempi. Tai jos on liikaa rahaa niin laita XP ja toiselle osioille/kovalevylle VISTA. Pelaat XP:llä.
Itse siirryn VISTA:an aikaisintaan vuodenvaihteessa. XP toimii sen verran hyvin.