Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Ei helkkari mikä totaalipsykoosi! :LOL:

Jessus sä olet kyllä säälittävä ihminen, ei muuta voi sanoa. Koeta nyt joku ote saada todellisuudesta ennen kuin kuolet yksin. :X3:

Mä olen kyllä parisuhteessa ollut onnellisesti viimeset melkeen 20v.

Että mene sä vaan runkkaamaan luuseri.

E: ja mun toi viesti tuli hieman tunnekuohussa ekana reaktiona demarien 3/3 voittoon myönnettäköön. =D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen kyllä parisuhteessa ollut onnellisesti viimeset melkeen 20v.

Että mene sä vaan runkkaamaan luuseri.
En usko, ei kellään joka ei tee mitään muuta kuin päivystää pakkiksella puolustelemassa Trumpia voi olla muuta elämää. Sähän olet toimeliaampi kuin kokonainen Kremlin trollitehdas yhteensä! :LOL:
 
Tähän väliin voisi listata sen erään uuden kongressinaisen tv-spotin, jossa mainostaa kantavansa asetta mukana kongressissa, koska Washington DC on niin turvaton paikka.
 
En usko, ei kellään joka ei tee mitään muuta kuin päivystää pakkiksella puolustelemassa Trumpia voi olla muuta elämää. Sähän olet toimeliaampi kuin kokonainen Kremlin trollitehdas yhteensä! :LOL:

Minä olen imuroinut, pannut, vienyt muovikuusen kellariin ja vetänyt maasta tänään. Nyt otan lonkeroa kun vituttaa tämä senaatin vaali. =D
 
Tää kaveri näyttää kyllä siltä, että puhvelia on vedetty muuallakin kuin lautasella

68eb326d-298f-4f8a-a9b2-5e598ea90e57.jpeg
Onko tuossa lipussa joku keihäs salkona 😧
 
"We have to have peace".

Vasemmistolle tuntematon käsite olis tällainen. Tietenkin pitää riehua jos huono fiilis. Edellisen presidentin toimista maailmalla päätellen plus viimeset 4 vuotta kaduilla.
Ei sitten voinut tuotakaan videota tehdä mainitsematta vaalien varastamista, pahoja ihmisiä ja sanoi rakastavansa näitä mielenosoittajia.
En yhtään ihmettelisi mikäli Pence pistää tuon vielä sivuun.
 
Eihän tuo läskiperse edes uskaltanut puhua livenä. 😂

Kuinkahan monta ottoa tarvittiin, että tuo säälittävä "puhe" saatiin purkkiin. Vittu mikä sontaläjä toi äijä on, mutta täytyy sanoa, että nyt tuntuu aika ihanalta, kun muistaa, että parin viikon päästä saa äijä painua vittuun.
 
Meksikon kartellit ja laittomien siirtolaisten välittäjät varmaan huokasee helpotuksesta kun Trump lähtee.
Mutta mitäs Joe muuttaa ensimmäisenä? Trumpin hallinto palauttanu ilman asiallisia matkustusasiakirjoja tulleet pikavauhdilla ja pystyneet tekemään sen covid lakien perusteella vissiinkin. Aitaakin rakennettu, niin helpotus USA:lle, ei mitään leirihämminkejä eikä muutakaan ku veke vaan ja oikeestikaan eivät varmasti kaipaa pandemian takia mitään trafiikkia sinne, saatikka paperitonta. Niin veikkaisin että ensimmäisten asioiden joukossa rajavalvontaa liikkuu asiallisen suunnasta johonkin vaaleanpunahötöiseen päin, kun Bidenin hallinto aloittaa.
 
Rajavalvonta varmaan onkin tällä hetkellä se isoin ongelma tuossa maassa :rolleyes: ...

No joo yks isoimpia, siinä on rajan takana yks maailman käynnissä olevista neljästä suuresta sodasta, Meksikon huumesota.

Eiku Trumpin hallinnon aikana vähentyny, suuriin sotiin lasketaan enää Afganistan ja Yemen.
Meksiko, Syyria ja Irak oli listalla Trumpin alottaessa. Viidestä suuresta sodasta tiputtu kahteen. Jaottelu siis menee 10 000 kuolonuria on iso sota.

Vastenmielistä tällanen kehitys.

 
Antifa soluttautuu aina joka paikkaan.
Sarvipää saattaa olla patriootti mut ei varmuutta.
Boylover logo rinnassa ei sitä tue mutta haastatteluissa kiittää ja tukee Trumpia
 

Liitteet

  • antifa1.jpg
    antifa1.jpg
    147,5 KB · Katsottu: 60
  • antifa2.jpg
    antifa2.jpg
    122,8 KB · Katsottu: 60
  • antifa4.jpg
    antifa4.jpg
    38,9 KB · Katsottu: 49
  • antifa5.jpg
    antifa5.jpg
    100,3 KB · Katsottu: 48
Viimeksi muokattu:
Joo varmasti, terkut äitin kellariin. :heart:
Täähän olis unelmaa, ei huolen häivää elämästä. 24/7/365 chillausta, ei kukaan loppujen lopulta muista paskan vertaa mitä täällä touhutaan. Muutama sukupolvi ja muistot on haalea kasa paskaa lumi hangessa, kaikki täällä kuollaan, toiset vaan kituu läpi elämänsä oravanpyörässä.
 
Melko kova suoritus konservatiivisilta lähteä tonne riehumaan. Yleensä ne ei pysty mihinkään muuhun kuin lipun heilutteluun ja muutamaan sloganiin.


Liittovaltion poliisi tulee pidättämään suurimman osan osallistujista tulevina kuukausina. Ja toisin kuin Portlandissa, niin tuolla ei ole tuomareita jotka vapauttaisivat riehujat ellei Biden sitten ole anteeksiantavaisella tuulella.
 
Back
Ylös Bottom