Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kyllä niin älyllisesti ja emotionaalisesti täysin epärehellistä, että mukamas huoli ja kauhu kun vasemmisto ei ole tekijänä.

Tänne kun olen postaillut hakkaamisia, vandalisointia ja polttamista mitä vasemmisto tehnyt viimeisen neljän vuoden aikana, niin on vaan asiallisesti vesi lähtenyt hanhen selästä ei mitään. Väkivalta tai edes kuolema ei liikuta vasemmistolaista palaakaan, jos vasemmisto tekee. Ei liikuta yhtään jos vanhaa naista hakataan kakkosnelosilla. Reaktio oli "ei se ollut oikeasti vanha". Minä olin väärässä et oli olut jotain pahaa kun isot BLM äijät hakkas. Kun se siis ei ollutkaan vanha nainen vaan näytti vaan videolla siltä olikin alle keski-ikäinen.

Nyt ollaan sitten niin tunnekuohussa.

Eli: näyttää rauhanomaiselta mielenosoitukselta.
 
Tää on kyllä niin älyllisesti ja emotionaalisesti täysin epärehellistä, että mukamas huoli ja kauhu kun vasemmisto ei ole tekijänä.

Tänne kun olen postaillut hakkaamisia, vandalisointia ja polttamista mitä vasemmisto tehnyt viimeisen neljän vuoden aikana, niin on vaan asiallisesti vesi lähtenyt hanhen selästä ei mitään. Väkivalta tai edes kuolema ei liikuta vasemmistolaista palaakaan, jos vasemmisto tekee. Ei liikuta yhtään jos vanhaa naista hakataan kakkosnelosilla. Reaktio oli "ei se ollut oikeasti vanha". Minä olin väärässä et oli olut jotain pahaa kun isot BLM äijät hakkas. Kun se siis ei ollutkaan vanha nainen vaan näytti vaan videolla siltä olikin alle keski-ikäinen.

Nyt ollaan sitten niin tunnekuohussa.

Eli: näyttää rauhanomaiselta mielenosoitukselta.
Maltsu trollaa loppuun asti. 😂
 
Tää on kyllä niin älyllisesti ja emotionaalisesti täysin epärehellistä, että mukamas huoli ja kauhu kun vasemmisto ei ole tekijänä.

Tänne kun olen postaillut hakkaamisia, vandalisointia ja polttamista mitä vasemmisto tehnyt viimeisen neljän vuoden aikana, niin on vaan asiallisesti vesi lähtenyt hanhen selästä ei mitään. Väkivalta tai edes kuolema ei liikuta vasemmistolaista palaakaan, jos vasemmisto tekee. Ei liikuta yhtään jos vanhaa naista hakataan kakkosnelosilla. Reaktio oli "ei se ollut oikeasti vanha". Minä olin väärässä et oli olut jotain pahaa kun isot BLM äijät hakkas. Kun se siis ei ollutkaan vanha nainen vaan näytti vaan videolla siltä olikin alle keski-ikäinen.

Nyt ollaan sitten niin tunnekuohussa.

Eli: näyttää rauhanomaiselta mielenosoitukselta.
Tai sitten tuo kaikki on vain mielikuvituksesi tuotetta.

Tähänkään tilanteeseen ei mielestäsi varmaan ole mitään osaa ja arpaa Trumpin perusteettomalla ulinalla vaalihuijauksista, vaan kaikki paha on ilkeän median syytä.
 
Mikä helvetti teitä vaivaa??!!!

Ei se senaatti lipsahtanut Trumpin käsistä vaan järkevien ihmisten USA:n ja maailman käsistä. Trump is gone. Onko tää median rumba nyt saanut aivot täysin solmuun, tajuatteko te mitä te teette??? Ettekö ymmärrä mistään muusta kuin Trumpista enää?

Osakefutuurit jyrkästi miinuksella ja baana auki cancel- ja wokekulttuurille, haittamaahanmuutolle ja mamun ja transun palvonnnalle.

Tsiisus sentään tätä tyhmyyttä kun ihmiset 100% kiinni jossain Trumpin persoonassa eikä nää eikä tajuu mitään muuta.

Sori, mutta tää täyty sanoa kovasti, potkaskaa nyt itseänne persuuksiin ja herätkää kooomasta!

Trump is gone, miettikää nyt sitä minkä ootte kutsunu sisään sen tilalle myllyttämällä nega paskaa Trumpista ja republikaaaneista, kuitenkin järkevän reaalipolitiikan sijaan. Nyt tulee paskaa.

Tähän teitä lampaita käytettiin, olkaa hyvä saitte mitä teitä ohjanneet tilasivat.
Ei helkkari mikä totaalipsykoosi! :LOL:

Jessus sä olet kyllä säälittävä ihminen, ei muuta voi sanoa. Koeta nyt joku ote saada todellisuudesta ennen kuin kuolet yksin. :X3:
 
Maailma olisi parempi paikka jos trumpistit alkaisivat nussimaan lampaita serkkujensa sijaan.
Tää kaveri näyttää kyllä siltä, että puhvelia on vedetty muuallakin kuin lautasella

68eb326d-298f-4f8a-a9b2-5e598ea90e57.jpeg
 
Back
Ylös Bottom