Mun mielestä sun perusteluissa on aika paha aukko siinä kohdin, kun kuvittelet puhuvasi kaikkien Trumpin kannattajien puolesta. Miten sä voit tietää kuinka tosissaan Bob Wyomingista tai Sara Lee Lousianasta ottaa Trumpin sanomiset? Sä vaan teet sen hassun oletuksen, että kaikki muutkin Trumpin kannattajat ajattelisivat asioista samalla tavalla kuin sinä itse. Trumpin kannattajat eivät ole mitään harmaata massaa, joka olisi helppo lokeroida vaikkapa sosiaalisen statuksen perusteella. Monta kertaa on nähty kuinka Trumpin vastustajat kyllä yrittävät niin tehdä, mutta joka kerta menee pahasti metsään.
Ainakaan minulle ei ole vieläkään auennut miten tätä "promises made, promises kept"-mantraa pitäisi soveltaa. Siis jos etukäteen pitäisi yrittää arvata mikä vaalilupaus on Oikea Lupaus ja mikä vain showmiehen kömpelöä vitsailua, niin en varmaan saisi yhtään kohtaa oikein. Tuntuu kuin tämän mysteerin selvittämiseen tarvittaisiin ainakin astrologin, kartturin, sutenöörin, kaivonkatsojan, teelehtiennustajan ja viiden itämaan viisaan tietäjän apuja.
Pysyn kyllä helposti kärryillä siitä, mitä Biden yrittää sanoa sekoillessaan sanoissaan, mutta siihen ei vielä hirveitä logiikan ponnisteluita vaadita. Tai ehkä ymmärsin nekin väärin, kun en tajunnut niiden olevan vain nasevaa huumoria?