Dominoivimmat lihasryhmäsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naqblle
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos massallisesti ajattelee, niin vahvimmat ehkä etureidet, pohkeet ja selästä ns. putket. Heikoimmat lihasryhmät (massan osalta edelleen) on kädet ylipäätänsä, hitaimmat kasvamaankin. Alakroppa kyllä ottaa treeniä mulla vastaan paremmin kuin yläkroppa. Voimallisesti taas kaikki on aika hyvin tasopainossa ja kohtuu hyvin kehittyy kaikki.

Pohkeethan nuo aikalailla on parhaassa kunnossa, vaikka niitä oikeestaa kunnolla en oo koskaa treenannu. Rinta tulee sitte varmaan toisena. Reidet on kaikista heikoin :/

Vahvimpana koko selkä ehdottomasti ja myös takareidet. Heikomipina rinta ja hauikset, jokseenkin myös etureidet.

Selkä on ottanut aina perkeleen hyvin treeniä vastaan varsinkin edestä tulevissa soutuliikkeissä. Mave on isoista liikkeistä ollut aina vahvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen tainut sanoa tämän ennenkin, mutta rinta ja etuolkapäät dominoi. Penkkimaksimi on 115 kg ja pystypunnerruksessa nousee vitosen sarja 65 kg painolla. Oma paino 74 kg. Tosin rintalihakseen tuli repeämä jonkin aikaa sitten, joten penkistä nousee tällä hetkellä varmaankin se 105-110 kg. Heikoimpana ovat jalat.

Parhaimmat lihasryhmät rinta, ojentaja. Heikoimmat sitten selvästi jalat (pohkeet mukanlukien) ja vatsat. Jalkoihin ei vaan liha meinaan tarttua :face:

*~Vuosi oli olkapäät kaikkein dominoivin lihasryhmä, 4x10x45kg niskantaakse pystäristä, mutta valitettavasti joskus innostuin alaviistopenkkiä heijaamaan ilman lämppäreitä, niin kiertäjäkalvosin revähti ja vaivaa vieläkin...

Varmaan rinta dominoi, kiitos nuoruuden penkki, penkki, penkki, penkki - treenijaon.
Heikoista hankala eritellä, ehkä pohkeet olemattomimmat.

Itsellänihän ei mikään lihasryhmä ole muita oleellisesti suurempi, mutta koko ruumiin vasen puoli on paljon kehittyneempi kuin oikea. Luulisi että oikeakätisellä menee toisinpäi :/

Hartiat on mulla kokonaisuudessaan kehittynyt eniten. Luultavasti leuanvedon takia.
Puristusvoima on kova, vaikka narut kädet on.

Suositut

Back
Ylös Bottom