Dokumentti WTC iskuista yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samout
  • Aloitettu Aloitettu
Yhä kysyn, että oletko katsonut tuon esityksen, joka kertoo tornien romahduksesta?

http://video.google.com/videoplay?docid=-8182697765360042032

Kerro vain suoraan jos et aio katsoa tuota tai ole katsonut. Tämän jälkeen minun ei tarvitse jatkaa väittelyä kanssasi.

Em ole katsonut, mutta aion katsoa. Nyt en ehdi mutta palataan vaikka ens viikolla asiaan kun olen katsonut.

En tiedä onko tuossa videossa selitetty miten nää tornit on sitten panostettu jos ne kerran on räjäytetty. Se tuskin on ihan pikkuhomma kun pienempienkin pytinkien panostamiseen menee viikkoja ellei kuukausia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja jos kone kerta höyrystyi polttoaineen palamisen vuoksi (sekin mahdotonta materiaalien suhteen), niin miten ihmeessä on voitu löytää dna:ta jolla ruumiit on tunnistettu.. fuck mee sanon minä :hyper: Miksi valvontakameroiden pätkiä ei näytetä huoltoasemalta ja hotellilta...:dance2:

Montako kertaa pitää sanoa ettei Pentagoniin iskenyt kone höyrystynyt, vaan siitä jäi aika paljonkin jäljelle. Niin koneen osia kuin hiiltyneitä ruumiita vielä istuimissaan vyötettyinä. Tutustu vaikka tähän sivuun ensi töiksesi.

http://media.popularmechanics.com/images/911-flight77-debris.jpg

Tossakin jotain.
http://www.metacafe.com/watch/873231/911_pentagon_attack/

Em ole katsonut, mutta aion katsoa. Nyt en ehdi mutta palataan vaikka ens viikolla asiaan kun olen katsonut.

En tiedä onko tuossa videossa selitetty miten nää tornit on sitten panostettu jos ne kerran on räjäytetty. Se tuskin on ihan pikkuhomma kun pienempienkin pytinkien panostamiseen menee viikkoja ellei kuukausia.

Ota tosta, tuo googlevideon esitys on jotenkin köppösempi, vaikka sama tyyppi. Ei oikein vedä niin hyvin kuin videossa tossa isohuntin linkissä:
http://isohunt.com/torrent_details/51007198/9/11+Blueprint+for+Truth?tab=summary

Salaliittoteoreetikoille mikään tutkimus ei ole tarpeeksi puolueeton, paitsi sellaiset jossa todetaan ilman perusteluja että George W Bush on paska jätkä ja koko homman takana oli Texasin öljyntuottajat.;):david:

Kaikista eniten ihmettelen että miten vitussa iso rakennus sortuu jos siinä on vain tulipalo parissa kerroksessa? Ja jostain luin että useat niistä "kaappaajista" on yhä elossa?

Kaikista eniten ihmettelen että miten vitussa iso rakennus sortuu jos siinä on vain tulipalo parissa kerroksessa? Ja jostain luin että useat niistä "kaappaajista" on yhä elossa?

Aivan, zeitgeistissä kerrotaan että useimmat "kaappareista" ovat elossa. Eräskin nuorimies ihmetteli että miten hänen nimensä on kaappaajien listalla. Hän kertoo että on elossa eikä hänellä ole pienintä aavistusta siitä, miten lentokonetta lennetään:wtf:

Kannatta katsoa tuo September Clues dokkari, jos haluaa nähdä lisää näitä tietokoneanimaatiojuttuja WTC tapahtumista.

Kannatta katsoa tuo September Clues dokkari, jos haluaa nähdä lisää näitä tietokoneanimaatiojuttuja WTC tapahtumista.

Ei jumaliste. Dokkarissa väitetään, että koneet olivatkin tietokoneella animoituja juttuja, jotka sitten näytettiin uutisissa. Tää dokkari oli varmaan tarkoitettukin vitsiksi.

Niin se taitaa väittää.
Se että oliko ne vai ei, niin voi jokainen päättää ite ja voi myös päättää että katsooko tuota dokkaria vai ei. En ala kinasteleen enkä sano mitään tämän asian puolesta, enkä vastaan. Tämä sen takia, kun tuntuu olevan niin tunteita kiehuttava aihe :) Kumminkin, tuossa on dokkaria tästä tietokonemanipulaatioaiheesta.

Mä olen muutaman dokkarin noista iskuista nähnyt ja nuo salaliittoteoriat ovat älyttömän mielenkiintoisia! Outoa oli mm. sen kolmannen rakennuksen sortuminen, joka ei ollut edes niin pahasti kuvien mukaan vaurioitunut, kuin moni lähempänä ollut rakennus.

WTC:t ammuttiin ohjuksilla, videot manipuloitiin jälkeenpäin. Tämä oli testi, että onko ihmisiä yhtä helppo kusettaa ku.... ihmisiä. Obaman kaudella tulee tapahtumaan paljon isompi "terroristi hyökkäys" ja 21.12.2012(;)) mennessä maailman kansat on tuhottu/orjuutettu(niinhän ne nytki on, mutta tässä kohtaa se tapahtuu niin, että jengi älyää sen).

Ja nyt kaikki ennustamaan. Katotaan kuka on 2000-luvun nostradamus.

P.S. En oo kattonu yhtään dokkaria zeitgeistin ja noiden mistä käy ilmi videoiden manipulointi lisäksi.

e- Ainiin, näitä asioita päätetään siinä meetingissä, jonka nimeä en nyt muista. Kaikki aidot foliohatut tietää kyllä mistä puhutaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom