Dokumentti WTC iskuista yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samout
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hyvin voi täälläkin tutkia tuhoutumisvideoita. Niistä ja muiden tekemistä esityksistä saa selville mistä on kyse. Ei tarvitse salaliittoteorioita.

Mä en ainakaan näe noiden tornien kaatumisessa mitään yhtäläisyyttä räjäytettävien talojen hajoamisen kanssa. Ja sitten noi kuvat noista 45 asteen kulmassa katkaistuista teräspalkeista: ettei ne vaan olisi syntyneet siinä vaiheessa kun on purettu niitä pystyynjääneitä palkkeja talon sortumisen jälkeen...

Asiallisesti en kyllä tiedä.. voisin itsekkin tehdä dokkarin, jos ei tarvitsisi perustella väitteitä.

Olit ilmeisesti läpät silmillä koko dokumentin ajan? Omasta mielestäni dokumentissä perustellaan ainekin 911 asiaa koskevat jutut halki.

Mä en ainakaan näe noiden tornien kaatumisessa mitään yhtäläisyyttä räjäytettävien talojen hajoamisen kanssa. Ja sitten noi kuvat noista 45 asteen kulmassa katkaistuista teräspalkeista: ettei ne vaan olisi syntyneet siinä vaiheessa kun on purettu niitä pystyynjääneitä palkkeja talon sortumisen jälkeen...

Et näe mitään yhäläisyyksiä?

http://www.youtube.com/watch?v=73qK4j32iuo&feature=related

Hitaasti latautuu, joten torrenttina laitoin imuun ja tekstit löytyy sublandista.
Mitä alkua katsoin, niin lupaavalta vaikutti..

Zeigeistista on kokonaan oma ketjunsa.

Oliko toi jompikumpi niistä torneista?

WTC7, joka tuhoutui myös. Syttyi palamaan tornien 1 ja 2 tuhosta.

En voi laittaa vertauskuvaa niistä, sillä tämä on ensimmäinen kerta kun 400 metriset tornit tulevat alas vapaanpudotuksen nopeudella. Sori.

Mitäs mieltä olet WTC7:sta, joka vain sattui syttymään tuleen ja romahti, oi niin nätisti, alas?

Katsoitko edes tuota Blueprint esitystä?

Katsoppa Tehoseni tämä:

http://www.youtube.com/watch?v=Qa7PN-8T2VY

Voisitko oikeasti katsoa noita, etkä huudella vain mielipiteitä katsomatta muuta materiaalia kuin mitä päässäsi on?

Tossa videoissa on vertailuja korkeiden tornirakennelmien tuhoihin.

Joo olen ton romahduksen nähnyt aika monta kertaa ja eri kulmista. Löytyy tosta roimahduksesta ehkä 1% samankaltaisuutta "controlled demolition" videoihin verrattuna, mutta 99% näyttää erilaiselta.

Jos ottaa näkökulmaksi sen että etsii eroja eikä samankaltaisuuksia niin voipi mieli muuttua. Ei välttämättä muutu mutta voipi.

Joo olen ton romahduksen nähnyt aika monta kertaa ja eri kulmista. Löytyy tosta roimahduksesta ehkä 1% samankaltaisuutta "controlled demolition" videoihin verrattuna, mutta 99% näyttää erilaiselta.

Jos ottaa näkökulmaksi sen että etsii eroja eikä samankaltaisuuksia niin voipi mieli muuttua. Ei välttämättä muutu mutta voipi.

Yhä kysyn, että oletko katsonut tuon esityksen, joka kertoo tornien romahduksesta?

http://video.google.com/videoplay?docid=-8182697765360042032

Kerro vain suoraan jos et aio katsoa tuota tai ole katsonut. Tämän jälkeen minun ei tarvitse jatkaa väittelyä kanssasi.

Mun mielestä noissa "salaliiton todistevideoissa" on nimenomaan enemmän todisteita siitä, ettei kyseessä ollut hallittu räjäytys...Noihin räjäytyshommiin ei kovin montaa erikoistunutta heeboa ole tällä pallolla. Tarkoitan nyt nimenomaan maailman isoimpien joukossa olevien rakennusten räjäyttämiseen. No, tottakai onnistutaan valmiestelemaan ja tekemään nuo hallitut räjäytykset vielä "salassa" täysin onnistuneesti. Jopa niin salassa ettei mitään ulkoisia merkkejä nähdä. Ai niin, se yksi ikkuna räjähtää kuumuudessa. Onhan sillekkin tietenkin uskottavampi selitys salaliitto kun normaali tulipalo. Mutta tietenkin nämä räjähdexpertit ovat mukana salajuonessa...Jos netistä valikoiden tutkii tietoa, niin voi hyvin uskoa vaikka Jeesukseen. Jokainen uskoo mihin haluaa, muhun ei edelleenkään uppoa nuo todisteet. Siltikään en väitä etteikö noin voitaisi toimia. On tällä pallolla meno niin sekaisin. En vaan usko näiden "nettitodisteiden" valossa siihen.

Mun mielestä noissa videoissa on nimenomaan enemmän todisteita siitä, ettei kyseessä ollut hallittu räjäytys...Noihin räjäytyshommiin ei kovin montaa erikoistunutta heeboa ole tällä pallolla. Tarkoitan nyt nimenomaan maailman isoimpien joukossa olevien rakennusten räjäyttämiseen. No, tottakai onnistutaan valmiestelemaan ja tekemään nuo hallitut räjäytykset vielä "salassa" täysin onnistuneesti. Jopa niin salassa ettei mitään ulkoisia merkkejä nähdä. Ai niin, se yksi ikkuna räjähtää kuumuudessa. Onhan sillekkin tietenkin uskottavampi selitys salaliitto kun normaali tulipalo. Mutta tietenkin nämä räjähdexpertit ovat mukana salajuonessa...Jos netistä valikoiden tutkii tietoa, niin voi hyvin uskoa vaikka Jeesukseen.

No tottakai onnistutaan kaappaamaan kaksi boengia ja lentämään ne onnnistuneesti torneihin ja vielä täysin onnistuneesti saamaan ne sortumaan....eihän siihen muuta tarvitse kuin pari terroristia, uskottavat tutkimukset palosta ja rakenteiden vääntymisestä ja voila.

Onko se niin vaikea vaan hyväksyä että nuo tornit tuhoutui koska pipirättipää rahoitti homman?

No tottakai onnistutaan kaappaamaan kaksi boengia ja lentämään ne onnnistuneesti torneihin ja vielä täysin onnistuneesti saamaan ne sortumaan....eihän siihen muuta tarvitse kuin pari terroristia, uskottavat tutkimukset palosta ja rakenteiden vääntymisestä ja voila.

Niin uskomattomalta kun se varmaan kuulostaakin, niin täällä esitettyjen "todisteiden" valossa tämä tuntuu kaikkein uskottavimmalta selitykseltä. Jos haluaisin uskoa salaliittoteorioihin, niin uskoisin itse helpoiten tämän vaihtoehdon.

Niin uskomattomalta kun se varmaan kuulostaakin, niin täällä esitettyjen "todisteiden" valossa tämä tuntuu kaikkein uskottavimmalta selitykseltä. Jos haluaisin uskoa salaliittoteorioihin, niin uskoisin itse helpoiten tämän vaihtoehdon.

Olet yhtä lailla valinnut yhden totuuden johon uskoa. Älä kuitenkaan vähättele muita "totuuksia". Ja kannattaa katsoa sinunkin vaihtoehtoisia teorioita tornien sortumisesta. Ei oteta kantaa siihen, mikä tai kuka taho on sen saanut aikaan.

Itse suhtaudun todella skeptisesti näihin salaliittoteorioihin mutta tosiaan tuo WTC7, vai mikä se siinä sivussa ollut pienempi rakennus nyt olikaan hieman hämmentää. Sen romahdus ihmetyttää hieman, varsinkin kun kyseiseen rakennukseen ei kuitenkaan lennetty koneella, ja muutenkin oli hieman eri olosuhteet.

Ja pentagonin tapaus: mihin hävisi kokonainen kone, koneen osia ei löytynyt mistään (?). Ja miten se onnistui puhkaisemaan niin siistin reiän seinään?

Ja pentagonin tapaus: mihin hävisi kokonainen kone, koneen osia ei löytynyt mistään (?). Ja miten se onnistui puhkaisemaan niin siistin reiän seinään?

Ja jos kone kerta höyrystyi polttoaineen palamisen vuoksi (sekin mahdotonta materiaalien suhteen), niin miten ihmeessä on voitu löytää dna:ta jolla ruumiit on tunnistettu.. fuck mee sanon minä :hyper: Miksi valvontakameroiden pätkiä ei näytetä huoltoasemalta ja hotellilta...:dance2:

Statiikka ja lujuusoppi: nurjahdus

Turha vetää tulitikkutorneja mukaan koska teräsrakenteet ei käyttäydy kuin moiset.

Totta kai allaoleva rakenne vastustaa mutta koska ne nurjahtavat, voimaa ei olisi tarpeeksi jotta kaikki kamat leviäisi ympäristöön. Tiputa cd-levy toisen päälle 10 sentistä, pysyykö toinen levy alemman päällä vai lentääkö se maisemaan.

Tosiaan turha jatkaa väittelyä jos ei ole pohjatietoa lujuuslaskennasta (kuten loose change..)

Turha myöskään vetää cd-levyjä mukaan koska teräsrakenteet ei käyttäydy kuin moiset!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom