Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meinasin siis sitä, että mitkä olin alunperin valinnut, mutta mave ei sopinutkaan oikein hyvin niin vaihdoin sen kulmasoutuun. Ajattelin maven olevan aluksi tehokkaampi, mutta joko en vain osannut sen tekniikkaa tai se ei sovi minulle en vain saa pidettyä selkää suorassa, joten vaihdoin sen kulmasoutuun jolla olen saanut hyvää kehitystä sarjapainoihin ja lihakset kipeiksi.

En tiedä kuuluuko dc:n jalkatreenien olla niin kovia, että jalat ovat olleet kipeät ja tärisseet salilta lähdettäessä ja kipua on kestänyt n.3-4 pvä.

Lihaskipu ei ole itsetarkoitus, mutta kyllähän sitä tulee, kun kovaa treenaa. Eli kuuluu asiaan. Kannattaa tosin vielä samana iltana heittää reipas kävelylenkki (tai viimeistään seuraavana aamuna) ja vaikka venytellä jalkoja lisää, niin helpottaa tuskaa. Seuraava jalkatreeni kulkee luultavasti paremmin, kun paikat on vähemmän aikaa kipeet.

Mitään alkuperäisliikkeitä ei olekaan, vaan jokaiselle lihakselle pitää valita omat suosikkiliikkeensä...

Jees... eikä välttämättä edes niitä liikkeitä, joista TYKKÄÄ eniten, vaan ne joita TARVII eniten.

Meinasin siis sitä, että mitkä olin alunperin valinnut, mutta mave ei sopinutkaan oikein hyvin niin vaihdoin sen kulmasoutuun. Ajattelin maven olevan aluksi tehokkaampi, mutta joko en vain osannut sen tekniikkaa tai se ei sovi minulle en vain saa pidettyä selkää suorassa, joten vaihdoin sen kulmasoutuun jolla olen saanut hyvää kehitystä sarjapainoihin ja lihakset kipeiksi.
Okei, ei siinä sitten mitään. :)

Jees... eikä välttämättä edes niitä liikkeitä, joista TYKKÄÄ eniten, vaan ne joita TARVII eniten.
Juuri näin!

Tänään se tapahtui kapeapenkki ei kehittynyt vaan sain vaivalloisesti työnnettyä samat 7 toistoa 80kg kuin viimeksikin. Ensikerraksi otan pienemmät painot millä menee enemmän toistoja ettei juututa samoihin painoihin. Muissa ojentaja liikkeissä (dippi,ranskalainen) on kyllä tullut kehitystä painoissa ja toistoissa.
Vinopenkissä tein kyllä uuden ennätyksen saamalla 2,5kg isommilla painoilla 2toistoa enemmän kuin viimeksi jos se uuvutti niin pajon ettei kapeaan penkkiin ollut puhtia.
Leuanvetokin on junnannut samassa 10 painon kyllä noustessa koko ajan. No pitää syödä ja levätä hyvin ja odottaa uusia reenejä.

Tänään se tapahtui kapeapenkki ei kehittynyt vaan sain vaivalloisesti työnnettyä samat 7 toistoa 80kg kuin viimeksikin. Ensikerraksi otan pienemmät painot millä menee enemmän toistoja ettei juututa samoihin painoihin. Muissa ojentaja liikkeissä (dippi,ranskalainen) on kyllä tullut kehitystä painoissa ja toistoissa.
eihän DC:ssä oteta tollasessa tilanteessa pienempiä painoja vaan vaihdetaan liikettä.

Niimpä on asian laita, mutta kapepena on imo niin hyvä ojentaja liike et kokeilen viel ainaki kerran, kun muuten pitäisi ottaa jotain taljavetkutuksia tms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Smith on käytössa vain kerran viikossa ja silloin tehdään dippiä, koska muulloin tmä ei mahdollista. Nuo muut on kyllä toteutettavissa, joten voisihan se olla liikkeen vaihto. Ihmetyttää vaan kun kaikki muut rinta ja ojentaja liikkeet nousseet aika hyvin, mutta tuo meni noin huonosti.

Kato nyt ainakin se seuraava treenikerta ennenkuin alat vaihtamaan jos aiemmin on kehitystä tullut, kyllä yksi "huono päivä" joskus menee läpi muttei sen varjolla tietenkään saa alkaa löysäilemään. Jos ei vieläkään tulos nouse tai liike muuten kulje niin sitten vaihtoon.

Vittu että vituttaa!! Kärsitty jo torstaista asti kurkkukivusta ym paskasta, että piti jättää treeni 2C väliin. Menee tämäkin viikko ihan haaskuuseen, kun olen varmasti huomennakin vielä kotona ja hyvässä lykyssä pääsen salille kerran tänä viikkona. Ruokailutkin menneet erittäin huonosti tänään sain syötyä vähän, mutta eilen kun kokeilin syödä uunikalaa niin laattasin sen ulos. Noh toivotaan että perjantaina pääsisi tekemään sen 2c treenin ja ensi viikolla uusi kahden viikonkierto, jonka olisi pitänyt alkaa jo tänään.:( Tuloksetkin varmaan laskevat...

Mutta nyt taas uuden mustaherukka mehulasin äären ja koitetaan parantua.

DC Maastaveto 5x240kg, 11x205kg

Nyt alkaa edellisen dietin jäljiltä voimatasot olemaan sitä mitä ne on parhaillaan olleet. Jatkossa voidaan sitten taas puhua uudesta kehityksestä. DC treenit on käytössä, joskin olen ajatellut kokeilla miltä 3-jakoinen DC tuntuisi, kun olen tähän asti aina vain 2-jakoisella treenannut. Tarkoituksena olisi 3-jakoisella saada kehitystä heikompiin lihasryhmiin, jotka minulla on kädet ja selkä. "Advanced bodybuilder" kategoriaan, jolle 3-jakoinen on pääsääntöisesti tarkoittu, en välttämättä kuulu, mutta on säännöllistä treenitaustaa sentään jo 10 vuotta kertynyt. Ja minun treenifilosofiani on, että aina uusi juttuja kannattaa kokeilla ja sitten päättää toimiiko vai ei toimi.

Kerrankin tuli videota salilla otettua, joten tässä pätkä viime treenistä. Maastavedon teen takareisiliikkeenä.

HUOM! Tämä ei ole maastavedon tekniikkaopetusvideo :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten DC:ssä kuuluu aloittaa uusi blast-jakso cruisen jälkeen? Siis jos blastin viimeisessä treenissä on jossakin liikkeessä mennyt tavoitetoistot esim. 100kg:lla niin onko tarkoitus heti cruisen jälkeen laittaa kyseisessä liikkeessä se 102,5kg tankoon? Vai kuuluuko blastin eka treeni tehdä vähän pienemmillä painoilla, esim. 97,5 kilolla, mutta luonnollisesti silti failureen asti? Ja siitä sitten samaan malliin lisää rautaa joka treenissä jos vaadittavat toistot menee?

Itsellä on ainakin joka kerta voinut cruisen jälkeen lyödä lisää rautaa tankoon ja tullut samanverra ellei jopa enemmän toistoja kuin viime kerralla, joten suosittelisin että enemmän painoja tai samalla painolla, mutta tavoitteena enemmän toistoja. En ole myöskään niitä tavoite toistoja tuijottanut kovinkaan tarkasti olen lisäillyt painoja lisää silloin kun tuntuu eli melkein joka kerta. Ja hyvin on toiminut DC, tai ainakin paremmin kun entiset ohjelmat. Tämän päiväinen ojentajaliike joka oli vastaote penkkipunnerrus meni vähän hukkaan kun tuli aliarvioitua omat voimat ja toistoja tulikin 29.

Miten DC:ssä kuuluu aloittaa uusi blast-jakso cruisen jälkeen? Siis jos blastin viimeisessä treenissä on jossakin liikkeessä mennyt tavoitetoistot esim. 100kg:lla niin onko tarkoitus heti cruisen jälkeen laittaa kyseisessä liikkeessä se 102,5kg tankoon? Vai kuuluuko blastin eka treeni tehdä vähän pienemmillä painoilla, esim. 97,5 kilolla, mutta luonnollisesti silti failureen asti? Ja siitä sitten samaan malliin lisää rautaa joka treenissä jos vaadittavat toistot menee?

Olen nyt sen verran väsynyt, etten jaksa lähteä hakemaan suoraa quotea intensemusclesta tai muualta, mutta kyllä mun käsittääkseni noiden kruisailujen jälkeen tulisi jatkaa nimenomaan progressioperiaatteen mukaisilla painoilla. Itse olen ainakin kokenut kruisailujen jälkeen olevani hyvin palautunut, jonka johdosta voimatasotkin ovat korkealla ja toistoja tulee hyvin.

Olen nyt sen verran väsynyt, etten jaksa lähteä hakemaan suoraa quotea intensemusclesta tai muualta, mutta kyllä mun käsittääkseni noiden kruisailujen jälkeen tulisi jatkaa nimenomaan progressioperiaatteen mukaisilla painoilla. Itse olen ainakin kokenut kruisailujen jälkeen olevani hyvin palautunut, jonka johdosta voimatasotkin ovat korkealla ja toistoja tulee hyvin.

Juuri näin ainakin itse olen toiminut. Jos blastin viimeisessä treenissä on saatu esim. tuolla 100kg:lla tavoitetoistomäärä, niin seuraavan blastin alussa vaan sitten se 102,5kg. Jos oikein on treenannut ja antanut kropan palautua sen 7-14pv, niin varmasti on kehitystä tullut.

Tässä kannattaa menetellä ihan sen mukaan miten itestä tuntuu. On oikeastaan ihan hyvä, et vaikka ees sen yhen kerran totuttelee kovempien treenien makuun esim. 5kg pienemmillä sarjapainoilla, ja vasta sit seuraavilla kerroilla hakee sitä progressiota.

Suositut

Back
Ylös Bottom