Liikkeitä olen vaihdellut alkuperäisistä omalle kropalle sopivemmiksi esim mave--kulmasoutu.
Mitään alkuperäisliikkeitä ei olekaan, vaan jokaiselle lihakselle pitää valita omat suosikkiliikkeensä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liikkeitä olen vaihdellut alkuperäisistä omalle kropalle sopivemmiksi esim mave--kulmasoutu.
En tiedä kuuluuko dc:n jalkatreenien olla niin kovia, että jalat ovat olleet kipeät ja tärisseet salilta lähdettäessä ja kipua on kestänyt n.3-4 pvä.
Mitään alkuperäisliikkeitä ei olekaan, vaan jokaiselle lihakselle pitää valita omat suosikkiliikkeensä...
Okei, ei siinä sitten mitään.Meinasin siis sitä, että mitkä olin alunperin valinnut, mutta mave ei sopinutkaan oikein hyvin niin vaihdoin sen kulmasoutuun. Ajattelin maven olevan aluksi tehokkaampi, mutta joko en vain osannut sen tekniikkaa tai se ei sovi minulle en vain saa pidettyä selkää suorassa, joten vaihdoin sen kulmasoutuun jolla olen saanut hyvää kehitystä sarjapainoihin ja lihakset kipeiksi.
Juuri näin!Jees... eikä välttämättä edes niitä liikkeitä, joista TYKKÄÄ eniten, vaan ne joita TARVII eniten.
Palkkari (ennen treeniä)
60g heraproteiinia
10g glutaa ja beetaa
5g kreaa
60g maltoa
eihän DC:ssä oteta tollasessa tilanteessa pienempiä painoja vaan vaihdetaan liikettä.Tänään se tapahtui kapeapenkki ei kehittynyt vaan sain vaivalloisesti työnnettyä samat 7 toistoa 80kg kuin viimeksikin. Ensikerraksi otan pienemmät painot millä menee enemmän toistoja ettei juututa samoihin painoihin. Muissa ojentaja liikkeissä (dippi,ranskalainen) on kyllä tullut kehitystä painoissa ja toistoissa.
Miten DC:ssä kuuluu aloittaa uusi blast-jakso cruisen jälkeen? Siis jos blastin viimeisessä treenissä on jossakin liikkeessä mennyt tavoitetoistot esim. 100kg:lla niin onko tarkoitus heti cruisen jälkeen laittaa kyseisessä liikkeessä se 102,5kg tankoon? Vai kuuluuko blastin eka treeni tehdä vähän pienemmillä painoilla, esim. 97,5 kilolla, mutta luonnollisesti silti failureen asti? Ja siitä sitten samaan malliin lisää rautaa joka treenissä jos vaadittavat toistot menee?
Olen nyt sen verran väsynyt, etten jaksa lähteä hakemaan suoraa quotea intensemusclesta tai muualta, mutta kyllä mun käsittääkseni noiden kruisailujen jälkeen tulisi jatkaa nimenomaan progressioperiaatteen mukaisilla painoilla. Itse olen ainakin kokenut kruisailujen jälkeen olevani hyvin palautunut, jonka johdosta voimatasotkin ovat korkealla ja toistoja tulee hyvin.