Do-win Paini/Salikengät kyykätessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hello!

Etsin tosta vanhoja posteja, sekä muilta forumeilta jos jollain ois tietoa kyseisistä kengistä, mut ei nyt tullu ihan tarpeeksi inffoa! Ainut että pohjat olisi aavistuksen liian korkeat?
Eli oisko tääl kellään kokemusta noista Do-Win kengistä kyykätessä/Mavessa tai onkon muutenkin hyvät jaloissa ja sopiiko hyvin salitreeniin? En ole noita kaupoissa nähnyt niin pitäisi netistä tilata, eli en pääse sovittamaan kenkiä.

PS. Kai tässä vois nyt keskustella muistakin treenikengistä jos jotkut haluavat! (kokemukset,hinta,laatu,kestävyys) =)

painitossut1.jpg

Näin tollaset Budget Sportissa ei ollu musta ees pahan hintaset. Ellen iha väärin muista tais olla 40e en tiiä mitkä mallit. Koitin niitä huvikseen ja tuntu vähän oudoilta. Jatkan sukkasiltaan... :D Kai joskus vois ostaa, kun on ylimäärästä

E: Siis tossa Tammisto Budgetissa

Ainakin painonosto kenkinä do-win on saanut huonoa palautetta, itse ostin adidaksen painikengät (salikäyttöön) ja ne makso 80e, on toiminut niin kuin pitää.

Meinasin nimen omaan juuri noita kuvan kenkiä. Nämähän ovat siis painikengät, mutta painikenkiähän on kehuttu hyviksi salikengiksi? Sais hitusen päälle neljällä kympillä netistä, ja onhan noi viel aika makeet :hyvä:

Eräässä lehdessä Jerry Ossi käytti muistaakseni kuvissa tämmöisiä reenijalkineina, että eivätköhän ne toimi ihan hyvin yleissalireenikenkinä siinä missä mitkä tahansa painitossut. Kyykkäämiseen käyttäisin ite mieluummin painonnostokenkiä ja olen kuullut Do-Winistä ihan hyviä kommentteja kyykkykenkinäkin. Tosin niissä on suht korkea kanta, mulle piisaisi matalampi, joten hankin lähiaikoina vanhojen ja risojen Karhun painonnostokenkien tilalle varmaan Wei Rui merkkiset kiinalaiset kengät. Olen tsekannut semmoiset livenä ja hinta/laatusuhde vakuutti, eikä kanta ole niin korkea, kuin Do-Wineissä.

Itellä on tommoset ja on kyllä parhaat kengät salille mitä ite olen omistanut. Tuskin menee se 40e hukkaan minkä nuihin sijoitat. Muuta huonoa en nuista keksi paitsi nauhat mutta uudet nauhat maksaa jonku euron verran eli halvaksi tulee edelleen.

Jos kyykkyyn hakee nuita halppis kenkiä niin ehdottomasti nuo uudemman mallin do-win painon-nosto kengät,paljon laadukkaammat mitä esim,Wei-Ruin kengät.Muutenhan se on melkein sama minkälaiset tossut on jalassa

Minulla on muutama vuosi ollut käytössä kuvan mukaiset kengät. Makso silloin 19€ jostain poistokorista.
Itsellä on todella leveä jalka, ja nuo on mulle todella hyvät kengät, eli leveä lesti.
Kyykyssä ehkä vähän haittaa tuo ylileveä lesti, sillä jalka pääsee vähän liikkumaan sivusuunnassa, mutta muuten mitä mainioin salikenkä :)

Itselläni on myös juuri vastaavan popot olleet jo vuosia treenikenkinä. Pelkkää positiivista sanottavaa ja laatukin tuntuu olevan kohdallaan, koska mitään hajoamisen merkkejä ei ole vieläkään missään. 40 ecua muistaakseni maksoin.

Mulla on ollu noi pelkästään salikäytössä vajaa 1½ vuotta ja alkaa jo pohja repsottaa. Addun Attackit kesti monta vuotta ja mikään sauma ei repsottanu. Heitin roskiin, ku ne haisi aivan helvetin pahalle, eikä se haju lähtenyt millään etikkakäsittelyllä tms pois. Onhan noi halvat, mutta ei ne kestävät ole:

IMG_8395.webp
IMG_8398.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on ollu noi pelkästään salikäytössä vajaa 1½ vuotta ja alkaa jo pohja repsottaa. Addun Attackit kesti monta vuotta ja mikään sauma ei repsottanu. Heitin roskiin, ku ne haisi aivan helvetin pahalle, eikä se haju lähtenyt millään etikkakäsittelyllä tms pois. Onhan noi halvat, mutta ei ne kestävät ole:
Vähän Liquisolea saumoihin niin tulee kuin uudet :)

itellä pohjat ihan rikki, menny painiessa, no mavessa ei niin tärkeä tuo kenkä tuen suhteen (kyllä pohja pitää) mutta kyykätessä ei nyt paras, kun noista aika jättää niin otan käyttöön wnb converset salille

Minulla on muutama vuosi ollut käytössä kuvan mukaiset kengät. Makso silloin 19€ jostain poistokorista.
Itsellä on todella leveä jalka, ja nuo on mulle todella hyvät kengät, eli leveä lesti.
Kyykyssä ehkä vähän haittaa tuo ylileveä lesti, sillä jalka pääsee vähän liikkumaan sivusuunnassa, mutta muuten mitä mainioin salikenkä :)

Itel kans levee jalka ni luulen et noi sopii miulle!
Kiitos kaikille hyvista kommenteista! Tilaampa tästä samantien! :hyvä:

Itel kans levee jalka ni luulen et noi sopii miulle!
Kiitos kaikille hyvista kommenteista! Tilaampa tästä samantien! :hyvä:

Tuo korostettu sana kiteyttää omat tuntemukset aika hyvin. Ite en tilaa ainuitakaa kenkiä netistä pääsemättä kokeilemaa ensin miten se sopii siihen omaan jalkaan. Se mikä toimii toisella ei toimi välttämättä itellä koska jalkojen ominaisuuksissa on niin helvetisti muuttujia...

Tuo korostettu sana kiteyttää omat tuntemukset aika hyvin. Ite en tilaa ainuitakaa kenkiä netistä pääsemättä kokeilemaa ensin miten se sopii siihen omaan jalkaan. Se mikä toimii toisella ei toimi välttämättä itellä koska jalkojen ominaisuuksissa on niin helvetisti muuttujia...
Voihan ne aina palauttaa jos ei ole hyvät! :)

Itselläni ollut muutaman kuukauden käytössä, enkä osaa sanoa mitään negatiivista kengistä. Oikein hyvät monot siis. Budgetista löytyy, tai ainakin silloin löytyi.

PS. Kai tässä vois nyt keskustella muistakin treenikengistä jos jotkut haluavat! (kokemukset,hinta,laatu,kestävyys)

Kyykyssä itellä on ollu käytössä Adidaksen Ironwork III:t. Sopii hyvin kapeajalkaisille. Noilla on kyllä jo hintaa vähän enemmän, mutta tuntuu kestäviltä:

ironworkIII.jpg

Painitossut sopivat kyllä muuhun salireeniin hienosti, paitsi kyykkäämiseen ja painonnostoliikkeisiin tai niiden muunnelmiin. Ite olen suosinut myös ankarimmissa penkkireeneissä painonnostokenkiä. Jotenkin auttaa pikkuisen nostoasennon pitämisessä se pieni korko kannan alla, siksi. Ei ole isosta asiasta kyse, mutta kun kilomäärät nostetaan lähelle maksimeja, niin pienikin jeesi suoritustekniikan suhteen on paikallaan. Tai no, kyllähän monet voimanostajat kyykkäävätkin painitossuilla tai vastaavilla, missä on tasainen pohja. Ehkä moinen vaatii leveän kyykkyasennon, että toimii.

Suositut

Back
Ylös Bottom