Dippivyöt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cuscus
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Wrangen vyö on huonoin mitä olen koittanut ja mieluummin vetelen vaikka hihnalla kuin sillä ylileveällä jäykällä laudalla.

Olen kokeillut muutaman valmistajan dippivöitä ja minun mielestäni wrangella on ylivoimaisesti mukavin vyö. En tosin ole kokeillut sitä kuin 40 kilolla voi olla, että raskaammilla painoilla erot tulevat paremmin esiin.

Olen kokeillut muutaman valmistajan dippivöitä ja minun mielestäni wrangella on ylivoimaisesti mukavin vyö. En tosin ole kokeillut sitä kuin 40 kilolla voi olla, että raskaammilla painoilla erot tulevat paremmin esiin.
darvinilla on hiekkaa pillussa, ei noista provoista ja trolleista kannata välittää.

itse ostin ketjua ja 2 kiinnityslenkit rauta-kaupasta ja kiinnitan ne tohon normi voima-nosto vyohon kiinni dippeja tai leukoja tehdessa. Hintaa tuli 8e ja samalla tavalla pelittaa kuin esim Wrangen dippivyo. Ketjua jai viela niin paljon ylimaaraista etta saa siita muutakin rakenneltua

Mie oon kolmisen kappaletta noita wrangen vöitä rikkonut ja vielä varsin maltillisilla painoilla (jossain 50kg tms). Tällä hetkellä dippivyönä toimii auton turvavyö.

Nuo omat viritelmät ainaki tuppaa tekeen aika kipeetä ku narut uppoo lihaan. Pääsin tänään hiplaan tuollasta Wrangen vyötä ja aika heikolta vaikutti ketju. No luulis siinä 40kg ainaki pysyvän.

Nuot Wrangen Superdipit hajoaapi sillain että nuo niitit ui läpi reijästänsä. Työpaikan salilla on nyt kolmas tai neljäs vyö jo rikkoontunut samalla tavalla ja ei varmasti yli 50kg käyttäjiä ole ollut. Liekö siinä niitissä liian pienihalkaisijainen kanta, tai sitten vyöhön lävistetty reikä on niitille liian iso. Eikö muilla ole ollut tätä ongelmaa?

10 € dippivyö joka ei hajoa ikinä on ostaa semi vahvaa teräsketjua ja jykevä palohaka. Mitä paksumpi ketju sitä vähemmän sattuu, toisekseen kun osaa laittaa sen ketjun tarpeeksi alas niin ei satu se kapeampikaan ketju. Selvää säästöä kun ei tarvi ostaa joka vuosi uutta dippivyötä, suosittelen !

Ei perkele kyl mä haen rautakaupasta ketjua ja pistän painonnostovyöhön jotenki kiinni. En rupee lottoon noitte dippivöiden kans ku rahat muutenki tiukasa. Saakos noita palohakoja kans iha rautakaupasta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom