dietistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gasvi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Olen nyt 3 viikkoa syönyt alle kulutuksen ja illalla en ole syönyt hiilari pitoista safkaa. (Paitsi joitain kertoja). Ja liikunnan tuomat "lisäkalorit" olen laskenut jopa alakanttiin. Olen syönyt nyt yli -15000 kcal ja paino ei ole mihinkään suuntaan mennyt, ainoastaan maha on tottunut vähempään ruokaan --> Vyö menee nyt yks tai kaks kohtaa kireämmälle kuin ennen. Täällä on puhuttu, että -7000kcal olis yksi kilo fläsää pois ja vielä nesteitä sen lisäksi. Eli pari kiloa olis pitänyt ainakin painon tippua. Voiskohan laskurin antama peruskulutus olla päin metsää? Laskuri antoi 2872 kcal peruskulutukseksi. 17v/195cm/100kg.

Jos vyötä pitää tiukemmalle laittaa niin kyllä se paino sillon tippuu. Kai sulla on kunnon puntari? Punnitse aina vaikka aamukusen jälkeen heti.

Mitä laskuria oot käyttäny peruskulutuksen selvittämiseen? Itelläni energy.netin laskuri meinaa antaa vieläkin peruskulutukseksi miltei 3500kcal:ria ilman liikuntaa ja olen nyt dietin ansiosta 190cm/92.5kg (rasva% n.13 eli matkaa vielä on), ennen reilu 98kg. Dietin aikana kalorit per päivä on vaihdellu 2000-2500kcal välillä. Ja proteiinia tulee huononakin päivänä n.180g.

Marek sanoi:
Jos vyötä pitää tiukemmalle laittaa niin kyllä se paino sillon tippuu. Kai sulla on kunnon puntari? Punnitse aina vaikka aamukusen jälkeen heti.

Juuri näin! Ja eikös se ole ainut oikea tapakin saada vertailukelpoinen paino. Eli siis heti aamulla herättyäsi käyt kusella ja sitten puntariin. Tätä ennen ei hörpitä ees lasillista vettä.

Viestistäsi ei selvinnyt kuinka aloittelija olet. Voisi olla niin että jos olet aloittelija niin sulla on nyt todella optimalinen ravinto että lihasta tulee ja läskiä lähtee. Tosin jos tuota diettiä jatkaa useamman viikon niin uskon että se lihaksen lisäyskin tulee loppumaan.

Optimus sanoi:
Mitä laskuria oot käyttäny peruskulutuksen selvittämiseen? Itelläni energy.netin laskuri meinaa antaa vieläkin peruskulutukseksi miltei 3500kcal:ria ilman liikuntaa ja olen nyt dietin ansiosta 190cm/92.5kg (rasva% n.13 eli matkaa vielä on), ennen reilu 98kg. Dietin aikana kalorit per päivä on vaihdellu 2000-2500kcal välillä. Ja proteiinia tulee huononakin päivänä n.180g.
Jos puhumme samasta energy.netistä niin siellä yksi laskuri ei ainakaan toimi. Näyttää mullekkin 3500kcal, vaikka seon jotain 3000kcal maksimissaan sis. liikunta. Huonoin laskuri mitä tiedän :)

Marek sanoi:
Viestistäsi ei selvinnyt kuinka aloittelija olet. Voisi olla niin että jos olet aloittelija niin sulla on nyt todella optimalinen ravinto että lihasta tulee ja läskiä lähtee. Tosin jos tuota diettiä jatkaa useamman viikon niin uskon että se lihaksen lisäyskin tulee loppumaan.

8kk oon treenaillut. Voisihan se olla, että lihasta on alkanut tulla hyvin nyt viime aikoina kun olen uusia liikkeitä ottanut ja niillä olen saanut älyttömän pumpin! Mutta 3 viikossa 2 kiloo lihasta, ei ehkä ihan. :jahas: PRKL tänään vois vaikka marssia kauppoihin ja ostaa analogisen va´an. Kun nyt on digitaalinen 0.5kg tarkkuudella. (Joka ei kyllä täysin luotettava tosiaan ole).

Kävin googlettamassa muutamia eri laskureita ja kaavoja (5 eri kaavaa ja varmaan 10 eri laskuria) ja keskivertotulos itselleni ilman liikuntaa oli 2100-2200 kcal per päivä. Energy.netin laskurit siis näyttävät kulutuksen aivan päin persettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom