Heipparallaa vaan täältä sairaspetistä!!
Joo meikäläinenkin ehti jo alotella tuon kiristelemisen heti uuden vuoden jälkeen, mutta kuten jo muualla mainittua, viime viikon keskiviikkona iski tuo harvinaisen sitkeä flunssa ja pisti tämän neidin hommat vähän katkolle... :( Voipi olla että yksi syy tähän sairastumiseen oli mun tosi fiksu ei yhtään lepopäivää-meininki, joka hävettää ihan myöntää asioista kuitenkin jotain tietävänä. Ohjelmassa oli alkuun 4 punttia ja kolme lenkkiä sitten lepopäiville aseteltuna. Lenkit oli kyllä vaan 40-50 minuuttia pitkiä (tämän takia aattelin ettei ne rasita). No nyt kunhan tästä tokenen, niin se yks lepopäivä kyllä pysyy siellä ohjelmassa kuten aina ennenkin.
Kaloreita meni semmoset 1800-2000 vähän aktiivisuudesta riippuen, ja paino lähti tippuun sen 0,5kg viikossa tuolla tavalla. Painoon en tälläkään kertaa tuijota, vaan käytössä on joka viikkoiset mittaus-sessiot, ja se ah niin rakas PEILI :D Nyt sairaana makoilun aikana oon syöny koko ajan ihan puhtaasti (paitsi se saakelin viime lauantain vitutus-retkahdus Troijan kebabbiin...
), mutta pikkusen vähemmän ettei hirveenä kertyis fläsää. Proteiinit tietysti normaaleissa lukemissa. Uudet kuvat otan heti kunhan oon tästä pikkusen toennut päässyt taas vähän treenaileen. Tuntuu että tää paikallaan olo kerää nestettä, ja ne lähtee sitte heti kiertoon kun vähän liikkuu ja aineenvaihdunta lähtee taas normaalisti hurraamaan...
Ruokapuoli on alkuun siis täysin puhdas, eikä siihen kuulu mitään herkkuhetkiä. Koitan vetää koko homman läpi näin, ja pidän mielummin kaloreita korkeemmalla ku että esim. kerran viikossa söisin enemmän... saatikka että höpöjä. Ruokavalio koostuu niistä perusjutuista kuten kaurahiutaleista (plus lesestä yms.), täysjyväriisistä, ruisplus-pastasta, ryvitasta ja realista. Protuna rahkaa, raejuustoo, kalkkunaa, paistijauhelihaa, tonnikalaa jne. Rasvaa kylmäpuristetusta pellavansiemenöljystä ja lesitiinit tuun ottaan kans mukaan. Loppudieetille on varattu sitten "sitä mistä ei saa täällä kait enää puhua" eli mahuang-pohjaista stackia... toimii :haart:
Mutta tämmöstä siis tällä kertaa... katellaas sitte joskus myöhemmin uudelleen. :kippis1:
Edit: Hyi karsee ku tuli paljon hymiöitä...