Donald Trump

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jos rajataan ihan vaan Suomen valtamediaan, kun me kaikki siten jollain tasolla päivittäin kuitenkin seurataan, niin ennustan, että seuraavan neljän vuoden aikana valtamediasta ei löydy ensimmäistäkään juttua, jossa kerrottaisiin Trumpin tekeneen jotain oikein tai onnistuneen jossain. Uutisointi tulee keskittymään lähes 100% negatiivisiin asioihin. Jos niitä ei meinaa aina löytyä niin käytetään mielikuvitusta.

Edelliset 8 vuotta olleet tätä. Varmasti toimittelijat vihaavat sydämensä pohjasta demokratiaa ja kansanvaltaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Edelliset 8 vuotta olleet tätä. Varmasti toimittelijat vihaavat sydämensä pohjasta demokratiaa ja kansanvaltaa.
Jep, en ainakaan itse muista yhtään positiivista Trump-uutista tuolta ajanjaksolta. Muutama suht neutraali on saattanut olla. Tuo on hyvä kuvaus. Se ultimaattinen viha, jolla toimittajat suhtautuvat demokratiaan, on sanoinkuvaamattoman syvä.

Jep, en ainakaan itse muista yhtään positiivista Trump-uutista tuolta ajanjaksolta. Muutama suht neutraali on saattanut olla. Tuo on hyvä kuvaus. Se ultimaattinen viha, jolla toimittajat suhtautuvat demokratiaan, on sanoinkuvaamattoman syvä.

Ja siis meidän kaiken paremmuuden ytimessä pitäisi olla demokratia vs diktatuurit ja kommarilandiat joilla sitä ei ole. Nyt kun demokratia, kansanvalta vastoin toimittelijoiden päivittäistä aivopesun projektia omalla tunnollaan ja järjellään valitsivat Trumpin yli median oligarkkien vallan täysin selkeästi, niin: onko ollut jotain juttuja siitä miten kuitenkin demokratia tavalliset ihmiset näkivät jonkin valheellisen narratiivin läpi ja hienoa että on demokratia?
En paljoja meikäläistä mediaa seuraa ehkä kerran kolmeen päivään skrollaan ylehesarin ja samat Trump rienausjutut joka päivä kuten ennen, en ole nähnyt mitään kredittiä annetun demokratialle.

Jos rajataan ihan vaan Suomen valtamediaan, kun me kaikki siten jollain tasolla päivittäin kuitenkin seurataan, niin ennustan, että seuraavan neljän vuoden aikana valtamediasta ei löydy ensimmäistäkään juttua, jossa kerrottaisiin Trumpin tekeneen jotain oikein tai onnistuneen jossain. Uutisointi tulee keskittymään lähes 100% negatiivisiin asioihin. Jos niitä ei meinaa aina löytyä niin käytetään mielikuvitusta.
Olen hiukan erimieltä, toki positiivisia juttuja ei varmasti tule paljoa löytymään, mutta negatiivisia ja varsinkin suoria henkilökohtaisia hyökkäyksiä Trumpia kohtaan tulee olemaan suomen medialta ja poliitikoilta huomattavasti vähemmän kuin edellisellä kerralla, mielestäni tämä on jo näkynyt selvästi Trumpin valinnan jälkeen, yllättävän maltillista on ollut uutisointi.

Syykin tähän on ihan selvä, suomi on ajanut itsensä täysin jenkkien aisuriksi ja riippuvaiseksi siitä, joten sen hallintoa ei sovi suututtaa ja tämän poliitikot ja media tottakai ymmärtävät.

Vai sorzon kulttikaverien rituaaleja?

Missäs kultissa minä oikein olen?

Vakavasti tuutelle, oletan (toivon), että olet aika nuori kaveri, koska tuollainen kaninkolosta kaikille ohikulkijoille huutelu vaikuttaa melko epäkypsältä. Olen minäkin kalunnut jo yli 20 vuotta sitten netin 911, NWO-, illuminaatti-, juutalais- ym. salaliitot, mutta elämänkokemuksen ja asioihin perehtymisen myötä todennut hevonkukuksi. Viihdearvoa niillä on toki edelleen ja henkilökohtaisesti olen vieläkin kiinnostunut esim. ufoista ja niihin liittyvistä teorioista, ehkä osin pitkän sci-fi kirjallisuus harrastuksen myötä. Pidän itseäni suht avomielisenä erilaisille ajatuksille ja uskon, että isojakin agendoja ajetaan kulisseissa sekä täysin avoimesti, ne vain naamioidaan joksikin muuksi, esimerkkinä woke. Tämä sinun touhu menee kuitenkin överiksi jo.

Tämä ei nyt sinuun välttämättä päde, mutta olen huomannut, että yleensä salaliittouskovaisten suurin motiivi on oman ylemmyyden tunnon pönkittäminen : minä tiedän jotain mitä tyhmät lampaat eivät älyä. Pelkkää pätemistä ilman mitään konkreettista ajatusta mitä asioille pitäisi tehdä. Eräänlaista woketusta siis (woke=herännyt, oikean tiedon omistaja).

Sanotaan vielä, että minullakin on omat biasit, eikä kontentti varmaan aina 100% timanttifaktaa vaikka niin haluasin kuvitella.

Ihan selkeästi, mutta meidän "vastuullinen media" ei häpeile otsikoida päin helvettiä asiaa joksikin Muskin Tesla jutuksi. Tuohan on vaan sinister juonne asiassa, tekijä halunnut koplata Teslat ja Muskin ja Trumpin ja tehdä terrorismi spektaakkelin ja v-media toimittajat ostaa kybällä rikollisten sanoman ja levittää sitä. Todella alhaista vastuutonta journalismia.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
^Toivottavasti ei karma puraise Bidenia persuuksista, ukko on aika lopussa ja 30pv pitkä aika.

Demarien viimeisin demokratian sabotointi projekti on loppusuoralla. Tuomio annetaan 10.1. eli ensi viikolla. Kaikkensa demarit tekee ovat kyllä vastenmielisiä ihmisiä ja maan asiat voi tahrata mitenkä vaan kunhan poliittista vastustajaa pääsee kurmuuttamaan. Ennuste on että tuomari toteaa että syyllinen, mutta ei anna mitään tuomiota. Mutta antaa sitten demareille ja lehdistölle juhlapäivän ja Suomenkin lehdistö aivan mehuissaan ”convicted felon”.

Muistutuksena tuomitsevasta tuomarista, tätä ei ylehesari kerro. Ei pitäisi kyllä oikeusvaltiossa tuomita vastapuolen poliitikkoja, aika sairasta. Varsinkaan suoraan kansan valitsemaa pressaa.
Tuomari Merchan:

During the 2020 United States presidential election, Merchan donated $15 to Democratic Party candidate Joe Biden's campaign, $10 to the Progressive Turnout Project, and $10 to Stop Republicans, a subsidiary of the previous.

Merchan’s daughter, who heads a digital marketing agency that works with Democratic Party candidates and non-profits "a rabid Trump hater”

Eli halunnut oikein hakata kiveen noilla pikkulahjoituksilla olevansa rebu/Trump vastainen umpidemari. Silti saa tuomita Trumpia. :woot:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom