Dieetin aikana kipeäksi

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen nyt ollut menestyksekkäästi dieetillä pari kuukautta ja laardi on lähtenyt varsin kiitettävästi, mässypäivä on ollut kerran kahdessa viikossa. Nyt iski flunssan pirulainen kimppuun ja mietinkin että miten te hoidatte tuon flunssan dieetin aikana, jatkatteko normaalia -500kc linjaa vai vedättekö enemmän sitä +500kc/mässyttelylinjaa, käsittääkseni miinuskaloreilla elimistön olisi ainakin hankalampi sairautta parantaa?

onhanse vähän mutta onko vitamiinit kunnossa? niitä vaaan niin kyllä se siitä lähtee, mutta noupeutuisihan se jos laittasit vaikka +-0 kalorit

kunnolla vaan vitamiineja ja glutamiinia vähän reilummin. Ja treenit jätä kokonaan pois, niin kyllä se siitä. :thumbs:

Noista kaloreista kiinnostais kyllä kuulla jonkun kokeneemman spekulointia. Onko mitään järkeä jatkaa useamman viikon sairastelun ajan koko ajan miinuskaloreilla?

itse en tule dieetillä yleensä kipeäksi ja jos pöpö yrittää tulla, saan sen aika hyvin pysymään loitolla. Tällä dieetillä olen selvinnyt 3:sta flunssasta siten, että yhtenä iltana on vain ollut kipeä olo ja seuraavana päivänä ihan ok. Glutamiinia ja c:tä ihan älyttömät määrät!

Jos kumminkin tulee kipeäksi, niin kun dieetillä ollaan, ei niitä kaloreita voi oikeen lähteä flunssan takia nostelemaan. Sama dieetti linja jatkuu ihan yhtä tiukasti. Ainoastaan treeni jää pois. Yleensä jopa lasken energiansaantia, sillä treenit jää pois. Hiilareiden osuutta voi kumminkin hieman nostaa ja laskee sitten protskuista ja rasvasta.

No just joo, kyllä ainakin itse väitän, että C-vitamiini toimii hyvin antioksidanttina flunssaa vastaan ja myös nopeuttaa paranemista E-vitskusta taitaa myös olla hyötyä.

Itselle ei flunnssa hevillä tule, kiitän tästä vihreää teetä, C-vitskua, terveellistä ja monipuolista ravintoa ja hyvää yleiskuntoa, niin bulkilla kuin dietilläkin.

Kyllä mielestäni voit hyvin pitää kalorit miinuksella, jätät treenit pois, juot paljon kuumaa ja kylmää niin kyllä se siitä lähtee!

jayjay sanoi:
Noista kaloreista kiinnostais kyllä kuulla jonkun kokeneemman spekulointia. Onko mitään järkeä jatkaa useamman viikon sairastelun ajan koko ajan miinuskaloreilla?

Tuosta keskusteltiin palstalla aikaisemminkin, ainakin sellainen juttu taitaa olla että osa immuunipuolustuksen soluista ei toimi ihan yhtä hyvin ainakaan matalilla hiilareilla. Lyle McD sanoo palstallaan että sairauden aikana tai treenivamman vaivatessa kannattaisi palata vähintään ylläpidolle, ja ottaa hiilareita vähintään kohtalaisesti. Kuulostaa imo ihan maalaisjärkeenkäyvältä.

Xtreme sanoi:
No just joo, kyllä ainakin itse väitän, että C-vitamiini toimii hyvin antioksidanttina flunssaa vastaan ja myös nopeuttaa paranemista E-vitskusta taitaa myös olla hyötyä.

Itselle ei flunnssa hevillä tule, kiitän tästä vihreää teetä, C-vitskua, terveellistä ja monipuolista ravintoa ja hyvää yleiskuntoa, niin bulkilla kuin dietilläkin.

Kyllä mielestäni voit hyvin pitää kalorit miinuksella, jätät treenit pois, juot paljon kuumaa ja kylmää niin kyllä se siitä lähtee!

Joo kyllä se c-vitamiini varmasti auttaakin flunssaan niinkuin hyvin moni muukin ravinto-/vitamiini-/hiven-/kivennäisaine, mutta ei se tarkoita, että se yksinään tekisi mitään ihmeitä. Jos syöt riittävän monipuolisesti paranet varmasti nopeammin kun jollain :david:-gluta-cvita"kuurilla".

Olen ollut myös kipeänä (mahataudissa) ja syönyt sen mitä olen pystynyt. Elikkä kuivaa leipää ja banaania. Kannattaa kuunnella kroppaa ja mennä sen mukaan.
Pikaista paranemista!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
itselläni on nyt joku 39 asteen kuume, eikä todellakaan tule kysymykseenkään ajatella jotain "oikeaoppista" ravintoa. Dieetti itsellänikin päällä.

Juu, reenit jäivät ja jäävät kyllä niin pitkäksi aikaa että on kunnossa, minä en mitään sydänlihaksentulehdusta tai vastaavaa paskaa halua. Ruokaa olen kiskonut inauksen enemmän, lähinnä rehuja ja hedelmiä, kuitenkin -200kc miinuksella pysyen. Jollei pure niin vielä vähän ylimääräistä safkaa naamariin. Vitamiinia kiskotaan kuin viimeistä päivää ja tuntuu että kohta helpottaa, nouseepahan motivaatiot ainakin :)

Carbon sanoi:
itselläni on nyt joku 39 asteen kuume, eikä todellakaan tule kysymykseenkään ajatella jotain "oikeaoppista" ravintoa. Dieetti itsellänikin päällä.

Itselläni tuli puolitoista viikkoa sitten vatsatauti, no dieettihän siinä kärsi jonkun verran mutta onneksi meni nopeasti ohi ja pikkuhiljaa pystyin syömään kunnolla ja pääsin salillekin muutaman kerran.
Puolitoista viikkoa ja 3 treeniä takana ja nyt on taas tullut joku saatanan vatsapöpö ettei saa mitään syödyksi ja salille menemisen voi unohtaa saman tien. Pitäisi saada edes jotain syödyksi. Dieetti sekä treenit tässä kärsii niin perkeleesti. Ei auta itku markkinoilla.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Edit. Typoja

Viimeksi muokattu:
Päivitystä...
Eilen alkoi taas oksentelu iltapäivällä, muutaman kerran tuli ryynättyä. Tänään vähän helpottanut mutta mahaa korventaa jonkun verran. Kohta olisi lähtö tutkimuksiin, jos saisi tämän vittumaisen oireilun selvitettyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom