Desktop-thread (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ztume sanoi:
hmm..toimiikohan tuo stylexp winkku2000:essakin?
Toimii muistaakseni vain Win 2000 ja XP

EDIT: Tämä löytyi helpistä

Style XP(tm) is themeing software designed for the Windows® XP operating systems or better (such as .NET Server or Advanced Server 2002, Server 2003, Tablet PC).

Mitä? Olenko ainoa, jolla on Pakkotoisto-Brotherhood taustakuvana?? :eek:

Liitteet

• Desktop.JPG
    Desktop.JPG
    89,6 KB · Katsottu: 580
Kun otatte ton FinTV pluginin, niin siinä tulee mukana ihan kattavat ohjeet. Itse en saanut tuota suomi TV tsydeemiä toimimaan.

letku sanoi:
Kun otatte ton FinTV pluginin, niin siinä tulee mukana ihan kattavat ohjeet. Itse en saanut tuota suomi TV tsydeemiä toimimaan.

Saako tuon toimimaan tuossa style xp:ssä vai pitääkö olla Samurize?
Latasin jonku fintv.dll tiedoston niin mihin se pitää nyt sitte tyrkätä ku mulla on käytössä style xp?

suortti sanoi:
Tuota onko toi kello systeemi toi Samurize clock client ja onko tuolla mitään pakettia, jossa olis noi kaikki herkut?

Kello on rainmeteri skinillä ja kalenteri on railendar. Nuo TV systeemit on siis tehty samurizella ja samurizen FinTV pluginilla.

Egee 87 sanoi:
Saako tuon toimimaan tuossa style xp:ssä vai pitääkö olla Samurize?
Latasin jonku fintv.dll tiedoston niin mihin se pitää nyt sitte tyrkätä ku mulla on käytössä style xp?

No mä ainakin tein sen samurizella.
Tyrkkää se .dll filu Samurizen plugins kansioon. Siihen saa sitten vaikka 32 kanavan ohjelmat näkyviin.

letku sanoi:
No mä ainakin tein sen samurizella.
Tyrkkää se .dll filu Samurizen plugins kansioon. Siihen saa sitten vaikka 32 kanavan ohjelmat näkyviin.

Siis miten tuon tv-guiden saa näkyyn työpöydällä? laitoin sen .dll sinne pluginssiin mitä sitte?

Egee 87 sanoi:
Siis miten tuon tv-guiden saa näkyyn työpöydällä? laitoin sen .dll sinne pluginssiin mitä sitte?
Avaa vaikka sieltä samurizen kansiosta config.exe.
Sitten klikkaat lisää (mittari) -> plugin ja lähde välilehdestä valitset sen pluginin (FInTV) ja run me in background.

SItten tulee popuppi ja täytät ne kysymykset esim näin:
3
e
e
[aika] - [ohjelma]
[yle1]%b[yle1]%b[mtv3]%b[nelonen]%b[subtv]

Edit:
Ota sieltä ulkoasu välilehdestä se "plugin:" teksti pois, jätä loput siihen koloon.
Toi %b meinaa aina rivinvaihtoa.

Jos haluat kirjoittaa sinne esim. Kanavien nimet suoraan ennen noita ohjelmatietoja, niin kijoitat vain ne tuonne viimeisen rivin sekaan esim.

Ykkönen%b[yle1]%bKakkonen%b[yle1]%bKolmonen%b[mtv3]%bNelonen%b[nelonen]%bSuBi%b[subtv]

no sain nuo tehtyä mutta miten sen sitte saa näkymään työpöydälle? pitääkö tallentaa tms jonku päälle tms. ei piru ku osaa vaikeeta

Egee 87 sanoi:
no sain nuo tehtyä mutta miten sen sitte saa näkymään työpöydälle? pitääkö tallentaa tms jonku päälle tms. ei piru ku osaa vaikeeta

Kyllä sitä jotenkuten alkaa hahmottamaan miten se toimii kun hieman miettii.

Tallenna se sun projekti samurizen config kansioon, käynnistä samurize clientti ja avaa sieltä se sun aikaisemmin tallentama viritys.

letku sanoi:
Kyllä sitä jotenkuten alkaa hahmottamaan miten se toimii kun hieman miettii.

Tallenna se sun projekti samurizen config kansioon, käynnistä samurize clientti ja avaa sieltä se sun aikaisemmin tallentama viritys.

näin oon tehnykkin, muttei mitään tapahdu!

työpöydälle sain näkymään 3 riviä tekstiä..näyttää tältä:

disc: 16:05 medicit - renessanssin kummisetä
artist:16:05 medicit - renessanssin kummisetä
track:16:05 medicit - renessanssin kummisetä

Mikä tässä nyt kusee? ei tuu mitään esim mt3 logoo tms työpöydälle..näkyy vaan tuo teksti. joku asetus on kyllä perseellään, mutta mikä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom