Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimii muistaakseni vain Win 2000 ja XPztume sanoi:hmm..toimiikohan tuo stylexp winkku2000:essakin?
Pexi_ sanoi:Auttakaa mua ja kertokaa miten saan ton TV-guiden toimimaan.
letku sanoi:Kun otatte ton FinTV pluginin, niin siinä tulee mukana ihan kattavat ohjeet. Itse en saanut tuota suomi TV tsydeemiä toimimaan.
Tuota onko toi kello systeemi toi Samurize clock client ja onko tuolla mitään pakettia, jossa olis noi kaikki herkut?letku sanoi:näpertelin tälläisen aikani kuluksi.
suortti sanoi:Tuota onko toi kello systeemi toi Samurize clock client ja onko tuolla mitään pakettia, jossa olis noi kaikki herkut?
Egee 87 sanoi:Saako tuon toimimaan tuossa style xp:ssä vai pitääkö olla Samurize?
Latasin jonku fintv.dll tiedoston niin mihin se pitää nyt sitte tyrkätä ku mulla on käytössä style xp?
letku sanoi:No mä ainakin tein sen samurizella.
Tyrkkää se .dll filu Samurizen plugins kansioon. Siihen saa sitten vaikka 32 kanavan ohjelmat näkyviin.
Avaa vaikka sieltä samurizen kansiosta config.exe.Egee 87 sanoi:Siis miten tuon tv-guiden saa näkyyn työpöydällä? laitoin sen .dll sinne pluginssiin mitä sitte?
Egee 87 sanoi:no sain nuo tehtyä mutta miten sen sitte saa näkymään työpöydälle? pitääkö tallentaa tms jonku päälle tms. ei piru ku osaa vaikeeta
letku sanoi:Kyllä sitä jotenkuten alkaa hahmottamaan miten se toimii kun hieman miettii.
Tallenna se sun projekti samurizen config kansioon, käynnistä samurize clientti ja avaa sieltä se sun aikaisemmin tallentama viritys.