- Ikä
- 43
Tosi nätti kuva. Viittitkö upata alkuperäistä kuvaa tänne, niin voisin laittaa itellekin taustailemaan ton...?Tahvo Tohveli sanoi:Tällainen minulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosi nätti kuva. Viittitkö upata alkuperäistä kuvaa tänne, niin voisin laittaa itellekin taustailemaan ton...?Tahvo Tohveli sanoi:Tällainen minulla.
xjussix sanoi:Kotikoneen desktoppi löytyy täältä.
Goa sanoi:Hirvittävä määrä kilkettä ja karkkia näkyy joillakin olevan. Itse olen ratkaissut asian niin että theme-palvelu pois päältä. wintoosan sininen tausta eikä pikakuvakkeita tai quickshortkutteja. Keep-It-Simple tyylinen. Ja latautuu mm. nopeammin kun ei ole kilkettä hidastamassa. Mutta tämä vain minun mielipide.
Johan sanoi:Tälläinen minulla on desktop, Samurize sydeemit ja Vncviewer:llä kiinni Linux Suse serverissä. Työkavereille jotka on HIFK kannattajia vähän kuittia :D
Kotona sitten desktop aivan erillainen ;)
Kride sanoi:Oho, sait sen jopa niillä ohjeilla toimimaan! :D
HaRaXz sanoi:Tuhannet kiitokset Kridelle! Just laitoin desktopin uuteen uskoon. Viel pitäis joku sää juttu laittaa ja Winamppi toimimaan niin sit...
Ota mieluummin BBLeanhernekeppi sanoi:
Hellion sanoi:Kotikonetta tulee käytettyä lähinnä surffaamiseen ja musiikin kuunteluun. Joskus satunnaisesti pelaamista tai jopa jotain hyötykäyttöä.
Tässä desktoppi, pankaa paremmaksi :D
Vittu.GoA sanoi:Tässäpä sitten.