Desktop-thread (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Here you go, sir. DeviantART:sta tuokin.

Liitteet

• Social_Anarchy.jpg
    Social_Anarchy.jpg
    175,7 KB · Katsottu: 664
Kaikki oikealla olevassa palstassa näkyvät ohjelmat on asennettu tai ladattu vain opiskelu-, opetus- tai tietoturvakoulutuskäyttöön. :rolleyes:

Liitteet

• desktop.jpg
    desktop.jpg
    486,3 KB · Katsottu: 822
xjussix sanoi:
Kotikoneen desktoppi löytyy täältä.

Jahas... Eka Linuxin käyttäjä?

Spooniellakin taitaa olla Panther X alla?

Goa sanoi:
Hirvittävä määrä kilkettä ja karkkia näkyy joillakin olevan. Itse olen ratkaissut asian niin että theme-palvelu pois päältä. wintoosan sininen tausta eikä pikakuvakkeita tai quickshortkutteja. Keep-It-Simple tyylinen. Ja latautuu mm. nopeammin kun ei ole kilkettä hidastamassa. Mutta tämä vain minun mielipide.

Mulla on samalla tavalla. Sininen ruutu ja suht simppelit systeemit, joskus pidän jotain taustakuvaa korkeintaan koneella.

Hienon näköisiä äijien desktopit kieltämättä on :)

Mulla on tällänen ihan perussiisti työpöytä, mutta nyt tarvii kyllä tehdä jotain!

Kride viitsisitkö laittaa mullekkin sen configin ja pikku ohjeet, että mitä teen, miten teen ja millä teen.. :D
Ja Tahvo Tohvelin taustakuva ehdottomasti.

En vieläkään muista kuinka ton kuvan sai liitettyä tollain siististi pikkukuvakkeena tuohon.. Viitsiskö joku vielä kertoa senkin. :nolo:

Edit: se kuvahan meni ihan kivasti.. :vielänolompi:

Liitteet

• Desktop.JPG
    Desktop.JPG
    90,6 KB · Katsottu: 551
Tälläinen minulla on desktop, Samurize sydeemit ja Vncviewer:llä kiinni Linux Suse serverissä. Työkavereille jotka on HIFK kannattajia vähän kuittia :D
Kotona sitten desktop aivan erillainen ;)

Viimeksi muokattu:
Huoh, katees käy herrojen Desktopeja. Itse kun olen niin tumpelo näiden koneiden kanssa ja viellä kun on tälläinen 800mhz p3 ja 98 wintoosalla niin eipä paljoa pysty desktopeja laittelemaan. Ainut mitä joskus tulee aina vaihdehtua on taustakuva.

Johan sanoi:
Tälläinen minulla on desktop, Samurize sydeemit ja Vncviewer:llä kiinni Linux Suse serverissä. Työkavereille jotka on HIFK kannattajia vähän kuittia :D
Kotona sitten desktop aivan erillainen ;)

Oho, sait sen jopa niillä ohjeilla toimimaan! :D

Kride sanoi:
Oho, sait sen jopa niillä ohjeilla toimimaan! :D

Oliko sillä ohjeetkin, no onneksi ohjelmoin työkseni päivät niin osasin ees "vähän" säätää enkä joutunut pulaan :D Niin asiaan, seuraavaksi pitäisi sovittaa tonne winamp tai vast. säätiedot, päälehtien uutiset ym. Jossain on varmasti valmiina kaikki mut ei ole aikaa hakea. MuroBBS:ssä oli paljon juttua noista joskus mutta "tietyistä syistä" sinne on hieman hidasta päästä ;) Linkkejä tänne jos hyvää tavaraa tulee vastaan!

Tuhannet kiitokset Kridelle! Just laitoin desktopin uuteen uskoon. Viel pitäis joku sää juttu laittaa ja Winamppi toimimaan niin sit... :)

HaRaXz sanoi:
Tuhannet kiitokset Kridelle! Just laitoin desktopin uuteen uskoon. Viel pitäis joku sää juttu laittaa ja Winamppi toimimaan niin sit... :)

Tolla Weather 2004 pluginillä saa laitettua kaikki sääarvot mitä haluaa, mulle on riittänyt lämpötila ja kuva sääoloista.

Liitteet

• hmmm.jpg
    hmmm.jpg
    72,8 KB · Katsottu: 855
Kotikonetta tulee käytettyä lähinnä surffaamiseen ja musiikin kuunteluun. Joskus satunnaisesti pelaamista tai jopa jotain hyötykäyttöä.

Tässä desktoppi, pankaa paremmaksi :D

Liitteet

• desktop.JPG
    desktop.JPG
    37,8 KB · Katsottu: 545
Hellion sanoi:
Kotikonetta tulee käytettyä lähinnä surffaamiseen ja musiikin kuunteluun. Joskus satunnaisesti pelaamista tai jopa jotain hyötykäyttöä.

Tässä desktoppi, pankaa paremmaksi :D

Tässäpä sitten.

Liitteet

• desktop.JPG
    desktop.JPG
    16 KB · Katsottu: 568
Tuossapa oma sekasotku ...

Liitteet

• desktop.jpg
    desktop.jpg
    205,6 KB · Katsottu: 698

Latest posts