Desktop-thread (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Saapas sanoi:
Tomi, et viittis upata tuota taustakuvaasi tänne?
On aika hieno... :)

Löytyypi täältä.

Lisään tähän vielä tyhmän kysymyksen eli pitääkö minun on ottaa joku theme paketti, että saan tämän ala/käynnistyspalkin erilaiseksi vai saanko sen erikseen. Esim. Tuo Tomin palkki on todella hieno. Onko sulla Tomi ihan joku theme vai miten on? Antakaa sivuja mistä löytyy noita futuristisia taustakuvia kuten Kridellä. Olen muutaman sivun löytänyt, mutta oli aika heikkoja verrattuna mitä täällä on ollut esillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonny sanoi:
Onko sulla Tomi ihan joku theme vai miten on? Antakaa sivuja mistä löytyy noita futuristisia taustakuvia kuten Kridellä. Olen muutaman sivun löytänyt, mutta oli aika heikkoja verrattuna mitä täällä on ollut esillä.
Lataa tuo Style XP -niminen ohjelma. Siellä on valmiita teemoja. Itselläni on käytössä Forever Blue -niminen teema. Pystyt myös hakemaan uusia teemoja, ikoneita ja muuta sälää ko. ohjelman avulla.

No niin. Vielä tähän päivään asti meillä oli taustakuvana meidän Collie koiran kuva, mutta tämän threadin innoittamana rupesin toimeen. Kriden sähköpostaamalla scriptillä ja selkokielisillä ohjeilla asensin Samurizeen scriptin ja sitten Tomin mainitseman Style XP:n asensin kanssa. Valitsin taustaksi syksyisen kuvan.

Kokeilin Samurizeen Weather 2004 multilinqual sääpakettia, mutta valitettavasti tuo ei tunnistanut Joensuuta, joten se siitä. Sanokaahan joku sääpaketti tohon Samurizeen mikä näyttäsi Joensuun sään.

Liitteet

• desktop.JPG
    desktop.JPG
    622,1 KB · Katsottu: 544
jepuu.. 2 tuntia oli kone suojaamattomassa yhdynnässä internettiin, enkä ole enää koneeni admin. ei näy kun punasta silmissä kun vituttaa. :curs:

tikkuniska sanoi:
mistä ton style xp:n saa?

Dc:stä.

On kyllä aika pieni ohjelma, että ihmettelen miksei ole freewarea.

nevahood sanoi:
jepuu.. 2 tuntia oli kone suojaamattomassa yhdynnässä internettiin, enkä ole enää koneeni admin. ei näy kun punasta silmissä kun vituttaa. :curs:
Admin-salasanan saa selville ainakin win 2000:sta, luulis että myös xp:stä.

Sukulaku sanoi:
Dc:stä.

On kyllä aika pieni ohjelma, että ihmettelen miksei ole freewarea.
Mä latasin netistä kokeiluversion, mitä ominaisuuksia siinä täydessä on?

Tuolta saa ladattuu aika helponolosen editorinki. Yritin tehä pakkis themee matkimalla graffat suoraan foorumilta, mutta nyt alko vituttamaan kun en tajuu noita ruksi juttuja, ikkunat näyttää jo hienoilta. Haluaisko joku 1337 hax0r tehä täydellisen version? Olis meinaa aika käsittämättömän hieno :hyper:

Edit: kiitis kun kerroitte tästä ohjelmasta, nyt kun vaihto teemaa, niin huomas miten kauhee se edellinen oli.

Samalla kun asentelin XP:n uudelle kovolle niin värkkäsin tälläisen.

Liitteet

• fire_desktop.jpg
    fire_desktop.jpg
    145,6 KB · Katsottu: 723
Mä laitoin tolla Style XP:llä teemaksi Wispin ja taustakuvaksi tämän kuvan Christinasta. Hyvin sopii sävyt yhteen, joten vaikka itse sanonkin, niin miellyttää silmää. :)

Jonny sanoi:
Kriden sähköpostaamalla scriptillä ja selkokielisillä ohjeilla asensin Samurizeen scriptin ja sitten Tomin mainitseman Style XP:n asensin kanssa. Valitsin taustaksi syksyisen kuvan.

Löytyisikö jostain ohjeita suomeksi tuohon Samurizeen, kun se tuntuu niin saatanan hankalalta käyttää. :(

Warheart sanoi:
Mä laitoin tolla Style XP:llä teemaksi Wispin ja taustakuvaksi tämän kuvan Christinasta. Hyvin sopii sävyt yhteen, joten vaikka itse sanonkin, niin miellyttää silmää. :)

Kiitti tosta kuvasta. Itsekin pistin ja Günther sai väistyä:D
Visual stylenä se Wisp.

www.desktopgirls.com löytyy paljon taustakuvia tytöistä. Pitäisi vain löytää joku kiva kuva, jonka tausta sopisi jotenkin johonkin teemaan. Tai pitää käydä hakemassa vähän lisää noita teemoja.

Mike sanoi:
Kertokaas mulle muuten että mitä teette koneellanne? Katotte taustakuvaa ja sieltä paljonko kello on, mitä tulee telsusta, mikä biisi soi, paljonko New yorkissa on lämmintä, mitä prossu sanoo, paljon kovotilaa vai teettekö ihan oikeasti sillä jotain? Itsellä taustakuva vilahtaa kun käynnistän aamulla koneen ja vilahtaa kun suljen illalla.
Ite tulee ainakin pyörittyä eri foorumeilla, pelattua, väännettyä koodia, kateltua leffoja/tv-sarjoja, waretettua.

Ihme samuraiskriptejä teillä pyörii taustalla kokoajan. Ite oon ainakin koittanu karsia kaikki taustaohjelmat ihan minimiin. Ainoot mitä on taustalla yleensä dc++, ehkä winamp, joskus mother board monitor + tietenkin kaikki välttämättömät servicet.

NaruJackson sanoi:
Ihme samuraiskriptejä teillä pyörii taustalla kokoajan. Ite oon ainakin koittanu karsia kaikki taustaohjelmat ihan minimiin. Ainoot mitä on taustalla yleensä dc++, ehkä winamp, joskus mother board monitor + tietenkin kaikki välttämättömät servicet.

:offtopic:
Millä noi kaikki paskat saa siivottua tuolta taustalta? Mulla pyörii siellä jotain messengereitä ja quicktimeja, enkä jaksais niitä joka kertaa poistaa sieltä erikseen, kun avaan koneen.

Tarttis vielä jonkun kivan winamp-skinin tai vastaavan, joka ei olisi tuollainen kökkö ja kulmikas kasa laatikoita. Joku muukin samantapainen ohjelma käy jos siihen saa kivat värita ja se on muodokas:)

Mr. man sanoi:
Löytyisikö jostain ohjeita suomeksi tuohon Samurizeen, kun se tuntuu niin saatanan hankalalta käyttää. :(

Kride ainakin lähetteli tota sen skriptiä minulle ja muutamelle muullekin. Samurize:en saa ainakin suomenkieliset teksit. Enempää ei pysty neuvomaan kun ei vielä itsekkään osaa... StyleXp on ainakin tosi helppo käyttöinen.

Sukulaku sanoi:
:offtopic:
Millä noi kaikki paskat saa siivottua tuolta taustalta? Mulla pyörii siellä jotain messengereitä ja quicktimeja, enkä jaksais niitä joka kertaa poistaa sieltä erikseen, kun avaan koneen.

Napsauta Käynnistä-painiketta, valitse Suorita, kirjoita Avaa-ruutuun msconfig ja valitse sitten ok. tuolta pystyy määrittää käynnistyvät ohjelmat ja paljon muutakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom