Desktop-thread (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Kride sanoi:
Vähän suttaantui kun kutistin tuosta 1600*1200 -> 800*600 mutta tuskin haittanee.

Et jaksaisi selittää tosi hitaasti ja sen jälkeen vääntää vielä rautaputkesta miten olen tuon saannut aikaan? :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rainlendar, SysMetrix, Samurize, Style XP.

Liitteet

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    431,6 KB · Katsottu: 1 615
Kertokaas mulle muuten että mitä teette koneellanne? Katotte taustakuvaa ja sieltä paljonko kello on, mitä tulee telsusta, mikä biisi soi, paljonko New yorkissa on lämmintä, mitä prossu sanoo, paljon kovotilaa vai teettekö ihan oikeasti sillä jotain? Itsellä taustakuva vilahtaa kun käynnistän aamulla koneen ja vilahtaa kun suljen illalla.

Pakkislaisten neuroottisen siistit työpöydät saivat aikaan valtavan paineen.
Tässä :kuvia: ennen ja jälkeen siivousoperaation.

Mitäkö teen koneellani? (Noista ennen-shotin kuvakkeista saa jo vähän osviittaa :nolo: )

Tärkeysjärjestyksessä:
- Kirjoittaminen
- Musiikin kuuntelu (AirTunes rox!)
- Surffailu, tiedostojen imuttaminen
- Sähköpostittelu
- Pelaaminen
- Elokuvien katseleminen
- Kuvien nakertelu PhotoShopilla
- Sekä satunnaisesti pientä IRC-toimintaa

Liitteet

• Ennen.jpg
    Ennen.jpg
    171,6 KB · Katsottu: 1 144
  • Jälkeen.jpg
    Jälkeen.jpg
    63,2 KB · Katsottu: 780
Milläs ohjelmalla NP on taustansa tehnyt?

Mike sanoi:
Itsellä taustakuva vilahtaa kun käynnistän aamulla koneen ja vilahtaa kun suljen illalla.

Sama. Mutta enpä minäkään Guntheria taustakuvana paljon tuijottelisi :D

Näistä kuvista kyllä huomaa että pakkislaiset on kovempia warettamaan kuin kaikki muropakettiteinit yhteensä. Jokaisella vähintään yksi p2p softa koneella :D :D

Kride sanoi:
Samurize. Sitten scriptinä on joku Vipez scriptipaketti, omilla säädöillä saatu suomalaiseksi.

Kiitos kun kerroit et tollanen hieno ohjelma on olemas :)

Piti heti hakee ja näperrellä itelle samallaine.

Liitteet

• Image1.jpg
    Image1.jpg
    126,7 KB · Katsottu: 1 090
Vois tollaisen Samurize Desktop:in joissain välissä mieleisekseen säätää.

http://www.samurize.com/modules/myalbum

Tulee mieleen pari työkaveria joilla on Linux:ssa aika hirvee taustakuva ja 4 konsolia auki joissa musta tausta ja koodi rivit vihreällä. On siinäkin HC työympäristä :D

Tomillakin tuo nätti silokkikuva :)

Oma ruutuni ei ole juuri kustomoitu, mitä nyt taskbar siirretty laitaan autohidellä. Taustakuvaa sen sijaan on harkittu pitkään :D

Liitteet

• dtop.jpg
    dtop.jpg
    83 KB · Katsottu: 999
Mike sanoi:
Tuplanäyttö ja asiallinen tausta....you touch my tralalaa!

mike mitä vittua, mulla on täsmälleen sama taustakuva ja tuplanäyttö!

scary.

Yksinkertainen on kaunista. Minulla on tämmöinen harrastukseen liittyvä kuva on työkoneessa keskitettynä mustalla taustalla. Sama on näytönsäästäjässä teksturoituna lippuna.

Liitteet

• HardlyaDavidsonLogo.jpg
    HardlyaDavidsonLogo.jpg
    15,4 KB · Katsottu: 629
Mike sanoi:
Kertokaas mulle muuten että mitä teette koneellanne? Katotte taustakuvaa ja sieltä paljonko kello on, mitä tulee telsusta, mikä biisi soi, paljonko New yorkissa on lämmintä, mitä prossu sanoo, paljon kovotilaa vai teettekö ihan oikeasti sillä jotain? Itsellä taustakuva vilahtaa kun käynnistän aamulla koneen ja vilahtaa kun suljen illalla.

Itse aika useasti reaktionomaisesti räväytän lippu-M-yhdistelmää, ja silloinhan tuo hässäkkä tulee esiin. Kyllä sitä ennemmin painelee työpöydälle TV-ohjelmat katsomaan, kuin nettiin selaamaan, eikä sitä ihan tarkoituksella aina tajua edes mennä katsomaan. Esim. minulla on tuo aika paljon esillä, koska en jaksa pitää pitää miljoonaa ikkunaa auki.

Ode-1 sanoi:
Kiitos kun kerroit et tollanen hieno ohjelma on olemas :)

Eipä mitään, minullekkin aika uusi tuttavuus.

HaRaXz sanoi:
Et jaksaisi selittää tosi hitaasti ja sen jälkeen vääntää vielä rautaputkesta miten olen tuon saannut aikaan? :kippis1:

Pistä minulle privalla sähköpostiosoitteesi, niin pistän tuon configin sinulle. Siinä on valmiiksi kaikki nuo Suomen tv-ohjelmaskriptit ja on helppo muuttaa omanlaiseksi.

HaRaXz sanoi:
Originally Posted by HaRaXz
Et jaksaisi selittää tosi hitaasti ja sen jälkeen vääntää vielä rautaputkesta miten olen tuon saannut aikaan?

Kride sanoi:
Itse aika useasti reaktionomaisesti räväytän lippu-M-yhdistelmää, ja silloinhan tuo hässäkkä tulee esiin. Kyllä sitä ennemmin painelee työpöydälle TV-ohjelmat katsomaan, kuin nettiin selaamaan, eikä sitä ihan tarkoituksella aina tajua edes mennä katsomaan. Esim. minulla on tuo aika paljon esillä, koska en jaksa pitää pitää miljoonaa ikkunaa auki.

Eipä mitään, minullekkin aika uusi tuttavuus.

Pistä minulle privalla sähköpostiosoitteesi, niin pistän tuon configin sinulle. Siinä on valmiiksi kaikki nuo Suomen tv-ohjelmaskriptit ja on helppo muuttaa omanlaiseksi.

Mulle kans sähköpostiin toi?

Kride sanoi:

Saisinkos minäkin tuon??? :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom