Desktop-thread (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
no jee, mä sain näkymään tekstin

Plugin: -
04:00 Uutisikkuna

Edit. Eiku nyt tuli lisää settiä, ku suurensin sitä boksia!! Mut pitää kyl säädellä vielä vähän! :D

Edit2. No nyt ei näy mitään! :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Egee 87 sanoi:
työpöydälle sain näkymään 3 riviä tekstiä..näyttää tältä:

disc: 16:05 medicit - renessanssin kummisetä
artist:16:05 medicit - renessanssin kummisetä
track:16:05 medicit - renessanssin kummisetä

Mikä tässä nyt kusee? ei tuu mitään esim mt3 logoo tms työpöydälle..näkyy vaan tuo teksti. joku asetus on kyllä perseellään, mutta mikä?

No luultavasti olet tehnyt kaiken päin persettä. Mitäs jos vaikka yrittäisit itse lukea niitä ohjeita ja miettiä miossä vika? Onnistuuko?

Olet ainakin nähtävästi valinnut ne pluginit ihan miten sattuu.

Edit:

Extract FinTV.dll into samurize/plugins -folder. Read FinTV.txt for usage.

Edit2:
Ne logot saa vaikka itse copypastettua sinne jos ei muuten onnistu.

Egee 87 sanoi:
Mikä tässä nyt kusee? ei tuu mitään esim mt3 logoo tms työpöydälle..näkyy vaan tuo teksti. joku asetus on kyllä perseellään, mutta mikä?

Ne logot pitää laittaa sinne erikseen muistaakseni. Eli hae ne iconit tuolta Samurizen sivuilta ja sitten laitat ne oikeisiin kohtiin edit graphics-->add drawobject-->add image.

Tuo eka kuva on deviantART:n sivuilta. Tuota Monica Belluccin persekuvan ( :kuola: :haart: ) alkuperää en muista.

Shamaanilla voisi jossain vaiheessa alkaa vääntämään jotain kivaa. Nyt pitää saada desktoppia aina vain paremmaksi ja paremmaksia :hyper:

Nyt tuli vähän StyleXp:llä leikittyä ja tausta ja winampin skini ja muoto vaihdettua

Nykyinen työpöytäni

Samurizesta vielä sen verran, että tietääkö porukat vaatiiko toi ohjelmatietojen haku jonkun erityisen portin avauksen mitä kautta liikenne kulkee?

Laitoin pluginit yms. mielestäni oikein, mutta kun laitan "test function" niin tulee: virhe - ohjelmatietoja ei kyetty hakemaan

Mulla on natin takana kone ja meinasin josko se aiheuttaa probleemia.

jesh sain kuin sainki tuon homman toimiin...vielä semmone juttu että sattuisko kukaan tietään miten tuon saa sillee ettei se ois kokoajan päällimmäisenä ja ois tavallaan osa työpöytää ei ikkuna.

Egee 87 sanoi:
jesh sain kuin sainki tuon homman toimiin...vielä semmone juttu että sattuisko kukaan tietään miten tuon saa sillee ettei se ois kokoajan päällimmäisenä ja ois tavallaan osa työpöytää ei ikkuna.

No mitäs jos vaikka koitat painaa hiiren oikealla napilla sitä samurizen pientä kuvaketta ja hieman katselet niitä valikoita läpi?

letku sanoi:
No mitäs jos vaikka koitat painaa hiiren oikealla napilla sitä samurizen pientä kuvaketta ja hieman katselet niitä valikoita läpi?

:lol2: kerkesin jo tajuta ennen ku sanoit :kippis1:

Päivittyy

Muokkasin Fahrenheit-säätiedoista Celsius-version ja onhan tuosta mukava katsella lähipäivien säätietoja. Viiden päivän sääennusteessa punainen pylväs on päivälämpötila ja sininen on yölämpötila. Laitoin suurimman pakkaslukeman optimistisesti -25 astetta vaikka onhan täällä Itä-Suomessa satunnaisesti jopa -35 astetta pakkasta keskitalvella. Nollaviivaa joutui hieman säätämään että se tulee oikeaan paikkaan. Jos datapankista ei löydy täsmälleen oikeaa paikkakuntaa niin 100 kilometrin tarkkuudella pitäisi olla joku vastaava koordinaatti.

Edit: Sanokaa joku asiasta tietävä että miten tuon viestiin liitetyn kuvan saa näkymään Thumbnailina eli pikkukuvana. Nyt kuva näkyy ainakin tännepäin linkkinä...

Liitteet

• Desktop-3.gif
    Desktop-3.gif
    297,6 KB · Katsottu: 644
protsku sanoi:
Edit: Sanokaa joku asiasta tietävä että miten tuon viestiin liitetyn kuvan saa näkymään Thumbnailina eli pikkukuvana. Nyt kuva näkyy ainakin tännepäin linkkinä...

Sullahan on varsinainen ilmatieteen laitos työpöydälläsi. :)

Giffit ja muutamat muut formaatit näkyvät linkkeinä, jpg-kuvat thumbbeina.

Löytyykö scriptiä, joka hakisi uutiset. Samurizen sivuilla oli ilta-sanomien ja hesarin haku scriptit, mutta ne ei toiminut. Hyvä ois, jos sais vaikka ylen sivuilta haettua uutiset.

Tässä mun desktoppi. Eipä kummempi, mitään hienoja juttuja en ole jaksanut väsätä. Jos saisi joskus inspiraation voisi yrittää sählätä jotain. Mut toistaiseksi tää nyt on tämmönen perusjuttu vaan.

Liitteet

• tausta_pakkis.jpg
    tausta_pakkis.jpg
    915,6 KB · Katsottu: 610
Tässä minun tietsikan simppeli Samurize ja Tahvo Tohvelin hieno wallpaper taustalla.

Liitteet

• anarkiaa-desktopissa.jpg
    anarkiaa-desktopissa.jpg
    62,4 KB · Katsottu: 497
Kriden ohjeilla sain aika pitkälle tehtyä, suuri kiitos Kridelle:worship: säätiedot vielä kun sais Mansesta ja toi tv-ohjelma tsydeemi tökkii. Voisko joku selittää sillai, että tyhmäkin tajuaa, että miten ne ohjelmatiedot tohon saa:lol2:

ZannaZ sanoi:
Tässä mun desktoppi. Eipä kummempi, mitään hienoja juttuja en ole jaksanut väsätä. Jos saisi joskus inspiraation voisi yrittää sählätä jotain. Mut toistaiseksi tää nyt on tämmönen perusjuttu vaan.

Oho. Eka jolla on toi mun tekemä wallpaper taustana :hyper:

:rock:

Esox Lucius sanoi:
Oho. Eka jolla on toi mun tekemä wallpaper taustana :hyper:

:rock:

Heh, joo. Tottakai sitä Pakkis-tausta oli saatava ja toi taustavärin valinta oli just kun tehty mulle. En muistanutkaan että toi oli sun väsäämä, no kiitoksia, loistavan taustakuvan oot väsännyt :worship:
ZannaZ :haart: sininen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom