Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

Joutuu perumaan, tyhmää. Mietin et mun buffetin sais varmaan joku nälkänen nauttia, toivottavasti kelpaa jollekin! Ja hauskaa reissua kaikille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs on nyt sitten Qan:in kyytitilanne kun ilmeisesti Helsingistä tai läheltä lähdet, onko tilaa jos olen Helsingissä perjantain töissä?
Mites se Lahden kyyti mika1979 jos olenkin duunissa perjantaina siellä?
Ja mites se Ompun varaaminen Life?

Tossa laskeskelin jossain vaiheessa sellasta aikataulua, että kun täältä ajaa Turkkuseen sellaset 3 tuntia (poliiseja on taajuudella) ja olis ajoittanu laskeutumisen Shamrockiin vaikka viideks niin lähtö ois kahden persiissä. Mutta jos tekee töiden kans tiukkaa ja muukin jengi tähtää kuudeksi Shamiin niin voidaan lähteä vaikka kolmeltakin.

edit.

Se omppuhotellin huoneen hinta sitten pompsahtelee, mitä lähemmäs ajankohtaa tullaan. Vuosi sitten keväällä otettiin ex tempore -hotellihuone Ompusta ja se tais olla aika tarkkaan 100e kun viime hetkellä varas.

edit. Tällä hetkellä huone näyttäis olevan 69,90e. Mä varasin about vajaa 2kk sitten ja silloin oli 59,90. Viikkoa aiemmin jos olisin varannut niin olis ollu 49,90. Että niin se pompsahtelee...

Eli olen sulle tosta pystyssä 14,975 € eiköskös? Voinko maksaa Zimbabwen dollareissa?

Mikäs on nyt sitten Qan:in kyytitilanne kun ilmeisesti Helsingistä tai läheltä lähdet, onko tilaa jos olen Helsingissä perjantain töissä?
Mites se Lahden kyyti mika1979 jos olenkin duunissa perjantaina siellä?
Ja mites se Ompun varaaminen Life?

Valitettavasti mun auto on vaan 2-matkustajapaikkainen, mut jos haluut matkustaa perätilassa, niin onnistuu :D Sinne voi ottaa tuolin?!

Valitettavasti mun auto on vaan 2-matkustajapaikkainen, mut jos haluut matkustaa perätilassa, niin onnistuu :D Sinne voi ottaa tuolin?!
Hoho, ei taida olla laillista mutta säännöthän on tehty rikottaviks :). Siis onko se joku paku vai mikä ja monelta olisit menossa? Voi olla toki turvallisempaa jos mika1979:n kyydissä menen :).

Paku joo ja lähetään klo 17.07 Keilarannasta :D

TULEE!!!!!!!!!! TULIPALOKIIRE JA MULLA ON RASKAS KAASUJALKA JA HUONOSTI KIIHTYVÄ AUTO!! :D

Nooo, mun työvuoro loppuu klo 17, eikä oo mahollista vapautua aiemmin.... :eek:

Miks te oletatte, et Espoosta menis yli 3h Turun satamaan? :D

Ehei, ei onnistu. HUOMIO kyytiläiset: Kapteeni käskee ottamaan prodepatukoita mukaan. Autossa saa myös nauttia virvokkeita, mutta kuselle pysähdytään vaan kerran.

;)

Tossa laskeskelin jossain vaiheessa sellasta aikataulua, että kun täältä ajaa Turkkuseen sellaset 3 tuntia (poliiseja on taajuudella) ja olis ajoittanu laskeutumisen Shamrockiin vaikka viideks niin lähtö ois kahden persiissä. Mutta jos tekee töiden kans tiukkaa ja muukin jengi tähtää kuudeksi Shamiin niin voidaan lähteä vaikka kolmeltakin.
Näyttää siltä että lähdettävä sun kyytiin kun Qanin selviämisestä ajoissa satamaan hengissä ei ole takeita :D. Mulle sopii kahden ja kolmen välillä periaatteessa mikä vaan aika. Onnistuuko napata mut kyytiin Renkomäestä, helpottais aika paljon?

Näyttää siltä että lähdettävä sun kyytiin kun Qanin selviämisestä ajoissa satamaan hengissä ei ole takeita :D.

Joo kyllä aika varmasti uskallan luvata, että satamaan asti päästään. Nyt varsinkin kun sain kortinkin takaisin...:D

Mulle sopii kahden ja kolmen välillä periaatteessa mikä vaan aika. Onnistuuko napata mut kyytiin Renkomäestä, helpottais aika paljon?

Onnistuu toki. Matkan varrellahan se on. Mä ilmotan tarkan ajan kun saan varmistuksen siitä mihin aikaan J.Stallion ja Savannah pääsee irtaantumaan :)

Mä näytän teille! :evil:

Onnistuu toki. Matkan varrellahan se on. Mä ilmotan tarkan ajan kun saan varmistuksen siitä mihin aikaan J.Stallion ja Savannah pääsee irtaantumaan :)

Mulle tolla ajalla ei ole niin väliä, koska mul on onneks vapaapäivä tuolloin:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom