Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

Pukeutumisesta puheen ollen, jokos Nigster oot tän teeman ehtiny jollain reissulla käyttämään?

miami-vice-dj-pmta.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mr.Referee sanoi:
Yleensä se on lihakset...
:lol2:

Pukeutumisesta puheen ollen, jokos Nigster oot tän teeman ehtiny jollain reissulla käyttämään?

miami-vice-dj-pmta.jpg
En, mutta tuota kylläkin jossakin määrin toteutettuna nyt suunnittelin. Prkl oliskohan sitä pokkaa ostaa tommonen pastellisävyinen puku... :D

Edit. LOL noi Ricon kengät on agressiiviset.

En, mutta tuota kylläkin jossakin määrin toteutettuna nyt suunnittelin. Prkl oliskohan sitä pokkaa ostaa tommonen pastellisävyinen puku... :D

Edit. LOL noi Ricon kengät on agressiiviset.

Oishan toi puku kyllä kovaa kamaa :D itse harkitsen (jälleen kerran) tota Sonnyn valkosta pukua..

Ja kyllähän sun on tollaset kengätkin saatava :D

Tässä astetta informatiivisempi viesti, eli siirtymisohjeet satamasta jatkopaikkaan. Pay attention punkerot!

satama-jatkot.jpg

Välimatka satamasta on 1,6 km.

satama-jatkot2.jpg

Tarkka osoite on Puutarhakatu 45 (jos joku tahtoo käydä vaikka omassa majoitusmestassaan laivan ja jatkojen välissä ja tulla taksilla perässä. Samalla pihalla on muuten Venemaailman liike, joka toimiikin hyvänä maamerkkinä). Pihalta voi sitten soitella vaikka mulle (numeron saa laivalla erillistä maksua vastaan) tai jollekin joka siellä jo silloin on. Street View -kuvasta katsottuna tuosta ihan oikeasta ylänurkasta mennään sisään ja ylimpään kerrokseen. Se alaovi on todennäköisesti kiinni, joten ylhäältä pitää kaiketi tulla jonkun sitten availemaan, tämä selvinnee sitten pelipaikalla.

Itse ainakin menen tuonne suoraan laivalta. Koko jatkopossen ei siis todellakaan tarvitse kulkea laivalta tuonne tahtimarssia muodossa tahi tunkea samaan taksiin. Ehkä jopa parempikin näin, niin ei saa tädit slaagia kun tulevat avaamaan meille ovet (jep, eivät luovuta avaimia).

Tässä vielä pari kuvaa sisältä:

_MG_1126.jpg _MG_1153.jpg

Sitten vain odotellaan... :dance:

Riippuu varmaan vähän mitä sillä kumppanilla tarkoitetaan. Haetaanko tanssiparia yökerhon parketille kourittavaksi vai kenties seuraa Brokeback Mountain -henkiselle patikkaretkelle hyttikäytävällä? Ne, jotka lähtevät reissuun sinkkuketjussa tapahtuneen mainostuksen innoittamina, tulevat todennäköisesti pettymään. Kyseessä on perinteinen Turku-risteily, eikä mikään epätoivoisten valittajasinkkujen pariutumisleiri.

Sitten ei muuta kuin herneet nenään ja juhlafiilikseen! :)

Tarkoitin lähinnä ovatko nämä reissut ikinä poikineet jotain vakavempaa parisuhdetta. I´m just curious :)

Kai porukka on viimeiset viikot treenannut pelkkiä showlihaksia? Itselläni on menossa special näinkaristatnestepöhötjaoletlaivankomeinalfa-ohjelma.

Totta munassa. Aamupaino ei ole noussut aikoihin näin nopeasti. Pitää vetää vielä kunnon kreatiinitankkaus muutama päivä ennen h-hetkeä, että saa viimeiset kilot poskiin nestepöhön muodossa.

Kai porukka on viimeiset viikot treenannut pelkkiä showlihaksia? Itselläni on menossa special näinkaristatnestepöhötjaoletlaivankomeinalfa-ohjelma.

Eipä sillä lie väliä, illalla ollaan kuitenkin turvoksissa naamaa myöten ja aamulla kuivakankarheita, nääntyneitä ja taas janoisia :)

Parhaimmillahan henkilöillä on omat heräpöntöt laivalla mukana, että ei katabolia pääse iskemään. Poseerauskoulua pidetään käytävillä ja jotkut ovat jopa kantaneet toisia, että ei vaan maanantain kyykkytreenit häiriintyisi turhasta kävelystä.
Myös tarvitsee ottaa huomioon se, että vielä ei ole buffetista ruoka loppunut kesken vaikka sitäkin on ollut iso joukko syömässä, yleensä baarissa on pöydät notkuneet kunnon drinkeistä...

ai niin, TJ
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaNineLives.jpg

Mä oon se, jonka käsivarsilla on anoreksia.

Haha! Mä oon se kaveri, joka on treenannut viimeeksi kunnolla elokuussa 2010 painon pysyessä silti lähes muuttumattomana.

T. Pullero

Olikos jollakin porukalla lauantain jatkoilla tilaa vielä hotellihuoneessa? Olen jatkoille ilmoittautunut mutta yöpymispaikasta ei mitään hajua vielä :).

Pitää itse varmaan pistää kyseisestä illasta viestiä yhdelle turkulaiselle hoidolle vielä kun muistaa. Säästyy yökerhossa sitten sekin vaiva. Todennäköisesti homma kaatuu kuitenkin liian tukevaan humalatilaan ja seurauksena :zzzz:

Jeps, itekkin alkaa vähitellen jo olla innoissaan risteilystä. Reilu viikko enään, cool!

Etsit sitten yökerhosta jonkun hottis turkulaismuijan jonka kotiin menet sitten jatkoille.
Eli sammun katuojaan nukkumaan. Turkulaiset nyt on muutenkin outoja, saati sitten siihen vielä yhdistettynä naisten outoudet. Mission impossible :). No jos nyt mitään majotusta ei ole ni kattoo jaksaako sinne jäädä jatkoilemaan. Ihan ittekseen ei kai viittis hotlaa maksaa.

Olikos jollakin porukalla lauantain jatkoilla tilaa vielä hotellihuoneessa? Olen jatkoille ilmoittautunut mutta yöpymispaikasta ei mitään hajua vielä :).

En oo ite vielä ottanu hotlaa vaikka aikomus mennä sinne jatkoille. Omppuhotelli lienee fiksu vaihtoehto. Mutta pitää katsoa tuota asiaa vielä vähän, en päätä vielä.

Siis tiedoksi sulle tämä spekulaatio että tuossa olisi sulla sitten mahdollista tulla mun kans samaan omppuhuoneeseen, olikohan se jotai 60e koko huone eli tämä vaihtoehto tekis sulle 30e yöpymisen. Lienee halvempaa kuin juottaa joku harakka känniin sieltä baarista ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom