Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo ite vielä ottanu hotlaa vaikka aikomus mennä sinne jatkoille. Omppuhotelli lienee fiksu vaihtoehto. Mutta pitää katsoa tuota asiaa vielä vähän, en päätä vielä.

Siis tiedoksi sulle tämä spekulaatio että tuossa olisi sulla sitten mahdollista tulla mun kans samaan omppuhuoneeseen, olikohan se jotai 60e koko huone eli tämä vaihtoehto tekis sulle 30e yöpymisen. Lienee halvempaa kuin juottaa joku harakka känniin sieltä baarista ;)
No eihän täs vielä tarvi päättää jos ja kun huoneita on mutta ilmoittele.

TJ 6 :dance:

dirty-harry-clint-eastwood1.JPG

Do you feel lucky?

Mä en jaksais odottaa! Torstaina vois pakata. Pitäis vielä sopii kyytiläisten kanssa tarkemmista järjestelyistä.
Menee kyl yks treeniviikonloppu vituiks... :rolleyes:

Moneltahan siellä terminaalissa pitäis olla? Klo 19 olis matkahuollon aikataulun mukaan bussi siellä

Kasilta lähtee laiva, että matkanjärjestäjä oottelee johonki 1945 asti laivan ulkopuolella, jos porukkaa puuttuu. Sulla on kuitenkin PRO-risteilijöiden numeroita, joten kyllä sääki pärjäät!

edit. Ihmetyttää, ettei porukka oo vielä perunu kai ollenkaan. Ehkä ne vaan jättää sitten tulematta?

Se omppuhotellin huoneen hinta sitten pompsahtelee, mitä lähemmäs ajankohtaa tullaan. Vuosi sitten keväällä otettiin ex tempore -hotellihuone Ompusta ja se tais olla aika tarkkaan 100e kun viime hetkellä varas.

edit. Tällä hetkellä huone näyttäis olevan 69,90e. Mä varasin about vajaa 2kk sitten ja silloin oli 59,90. Viikkoa aiemmin jos olisin varannut niin olis ollu 49,90. Että niin se pompsahtelee...

Mikäs on nyt sitten Qan:in kyytitilanne kun ilmeisesti Helsingistä tai läheltä lähdet, onko tilaa jos olen Helsingissä perjantain töissä?
Mites se Lahden kyyti mika1979 jos olenkin duunissa perjantaina siellä?
Ja mites se Ompun varaaminen Life?

edit. Ihmetyttää, ettei porukka oo vielä perunu kai ollenkaan. Ehkä ne vaan jättää sitten tulematta?

Just äsken tulin äkillisestä ensiavussa suoritetusta leikkauksesta sairaalasta, joten saatan olla hieman hiljainen reissun päällä. En voi tanssia, enkä kuviokellua altailla, enkä huoltaa niitä huollettaviakaan, mutta näillä näkymin pääsen silti osallistumaan reissuun, olettaen, että toipuminen menee oletetusti. Jos joku pystyis hankkimaan mulle uimarenkaan paikanpäälle siltä varalta, että istuminen on vaikeaa, niin olisin kovin kiitollinen.

Eiks Shamis oo tavattu yleensä siinä kuuden maissa? Mä oon tänä vuonna kyllä superaikaisin Turuus ku kaveri haluu lähtee ajaan Jklästä jo 12 aikoihin. Katotaa mitä keksin siinä ootellessa :D

Tiukkaa kyllä tekee. Perjantaina ei näköjään sitten ehdi hoitamaan yhtään mitään asioita. Töistä suoraan kotiin, ruokaa, suihku ja pikakännit. Kaikki tämä parin tunnin sisään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom