- Ikä
- 36
Collegeasukokonaisuus olis tosi pop. Löytyy multa aika paljon noita verkkareitakin. Ja tuulipukuja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
;)Laita se HIFKn pelipaita :D
Näkyypäs, ja niin näkyy munkin TJ 12 kuva. Laittakaa ne selaimenne asetukset kuntoon.
Miten ihmeessä joku Refen linkittämä kuva - joka ei kaikilla näy, mutta mulla näkyy - olisi mun selaimen välimuistiin päätynyt, muttei kaikkien? Ihan miten vaan, olkoon sitten noin.Sulla on vaan jäänyt ne kuvat selaimen välimuistiin, siksi näkyy.
Miten ihmeessä joku Refen linkittämä kuva - joka ei kaikilla näy, mutta mulla näkyy - olisi mun selaimen välimuistiin päätynyt, muttei kaikkien? Ihan miten vaan, olkoon sitten noin.
Laiva lähtee klo 20.15 niin jos sammuis vaikka joskus kympin pintaan.
Yritä tehdä ennätys ja vedä sellaiset lärvät että et pääse laivaan.. kukaan ei ole vielä siinä onnistunut :D
Yritä tehdä ennätys ja vedä sellaiset lärvät että et pääse laivaan.. kukaan ei ole vielä siinä onnistunut :D
Pitää paikkansa. Pahis aikanaan häädettiin jo linja-autosta matkalla satamaan. :lol2:"Pahis" taisi pudota joskus jostain kulkuvälineestä.
Heitän tähän toisen kysymyksen: onko kukaan löytänyt kumppania näiltä reissuilta?
Voitte myös kertoa kenen atleettiset vartalot ovat hinkanneet toisiaan vasten
Heitän tähän toisen kysymyksen: onko kukaan löytänyt kumppania näiltä reissuilta?
Voitte myös kertoa kenen atleettiset vartalot ovat hinkanneet toisiaan vasten