Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähänkö odotan innolla tota reissua! Tässä on nyt vielä hyvin aikaa käydä shoppailemassa ja miettiä mitä laittaa päälle:)

Vaik ei toi kyl tunnu yhtään todelliselta, että on oikeasti lähdössä risteilylle toiselle puolelle suomea, täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Se paniikki iskee sitten varmaan hetki ennen lähtöä:rolleyes:

TJ
Room-Eleven.jpg

Ei paha enää.. nyt vaan Puku siistiksi ja pelipaikalle

Collegeasukokonaisuus rokkais kyllä!

Sulla on vaan jäänyt ne kuvat selaimen välimuistiin, siksi näkyy.
Miten ihmeessä joku Refen linkittämä kuva - joka ei kaikilla näy, mutta mulla näkyy - olisi mun selaimen välimuistiin päätynyt, muttei kaikkien? Ihan miten vaan, olkoon sitten noin.

TJ 11 kuitenkin, tämä varmasti näkyy kaikille.

Miten ihmeessä joku Refen linkittämä kuva - joka ei kaikilla näy, mutta mulla näkyy - olisi mun selaimen välimuistiin päätynyt, muttei kaikkien? Ihan miten vaan, olkoon sitten noin.

Emmää tiiä! ;)

Jostain syystä Refen kuva ei vain näy mulla, vaikka asetukset on kunnossa. Mutta suositaan tosiaan jatkossa tuota tekstipohjaista TJ-ilmoitusta, niin varmasti näkyy kaikille.

Homppelit

Heitän tähän toisen kysymyksen: onko kukaan löytänyt kumppania näiltä reissuilta?

Voitte myös kertoa kenen atleettiset vartalot ovat hinkanneet toisiaan vasten :pano:

Heitän tähän toisen kysymyksen: onko kukaan löytänyt kumppania näiltä reissuilta?

Voitte myös kertoa kenen atleettiset vartalot ovat hinkanneet toisiaan vasten :pano:

Riippuu varmaan vähän mitä sillä kumppanilla tarkoitetaan. Haetaanko tanssiparia yökerhon parketille kourittavaksi vai kenties seuraa Brokeback Mountain -henkiselle patikkaretkelle hyttikäytävällä? Ne, jotka lähtevät reissuun sinkkuketjussa tapahtuneen mainostuksen innoittamina, tulevat todennäköisesti pettymään. Kyseessä on perinteinen Turku-risteily, eikä mikään epätoivoisten valittajasinkkujen pariutumisleiri.

Sitten ei muuta kuin herneet nenään ja juhlafiilikseen! :)

Jotkut ensikertalaiset tulevat suurilla luuloilla mukaan reissuun, vain todetakseen että heiltä puuttuu Se Jokin. Yleensä se on lihakset... :hyper:

TJ tio, ten, kymmenen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom