Joo.. niinkuin todennäköinen mahdollisuus että joutuu jäämään pois.. :( kuviot selvittelyn alla..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo.. niinkuin todennäköinen mahdollisuus että joutuu jäämään pois.. :( kuviot selvittelyn alla..
Pääsiskö vielä mukaan?
Kuviot selvitellään luonnollisesti tämän kannalta suotuisella tavalla, tämän ei pitäisi olla epäselvää.Joo.. niinkuin todennäköinen mahdollisuus että joutuu jäämään pois.. :( kuviot selvittelyn alla..
Kuviot selvitellään luonnollisesti tämän kannalta suotuisella tavalla, tämän ei pitäisi olla epäselvää.
Mua kiinnostais majoitus Ompussa.
Adrift just rikko mun unelmayön hotellihuoneesta kolmen miehen kanssa :D Loikkari perkele. No ei, mutta siis tosiasia on se, että mun omppuhuoneessa on nyt siis yks petipaikka vielä auki!
Adrift just rikko mun unelmayön hotellihuoneesta kolmen miehen kanssa :D Loikkari perkele. No ei, mutta siis tosiasia on se, että mun omppuhuoneessa on nyt siis yks petipaikka vielä auki!
Jep, mä varastin sulta miehen. Mutta nyt meitäkin on kolme, joten sulle ois tilaa toisessakin huoneessa...
Järjestynee.Majapaikka sama?
No mul on onneks noi Mika1979 ja Eki kaverina ni ei tartte olla yksin
Mä tulen mielelläni kans omppuhotelliin!
No ainakin meidän huoneessahan ois nyt sit tilaa.
Paitsi jos Eki vastustelee ja Ekihän tietysti vastustelee.. :(
Juu Savannah mahtuu nyt sit meidän huoneeseen kyl ihan mainiosti. Ja minähän olen sen huoneen Kuningas, Kuningatar ja Resipentti, että sillä pienellä vihaisella kääpiöllä ei ole tähän mitään sanottavaa. Että sikäli.