Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisin varaamassa omppuhotellista huonetta, pari mahtuis vielä jos kiinnostaa. Varaukseen tarviis yöpyjien henkilötiedot (koko nimi + sotu) eli jos tässä vaiheessa haluaa yöpaikan varmistaa niin privana viestiä mulle

Adrift just rikko mun unelmayön hotellihuoneesta kolmen miehen kanssa :D Loikkari perkele. No ei, mutta siis tosiasia on se, että mun omppuhuoneessa on nyt siis yks petipaikka vielä auki!

Adrift just rikko mun unelmayön hotellihuoneesta kolmen miehen kanssa :D Loikkari perkele. No ei, mutta siis tosiasia on se, että mun omppuhuoneessa on nyt siis yks petipaikka vielä auki!

Jep, mä varastin sulta miehen. Mutta nyt meitäkin on kolme, joten sulle ois tilaa toisessakin huoneessa... :)

Mä tulen mielelläni kans omppuhotelliin!

No ainakin meidän huoneessahan ois nyt sit tilaa.

Paitsi jos Eki vastustelee ja Ekihän tietysti vastustelee.. :(

Juu Savannah mahtuu nyt sit meidän huoneeseen kyl ihan mainiosti. Ja minähän olen sen huoneen Kuningas, Kuningatar ja Resipentti, että sillä pienellä vihaisella kääpiöllä ei ole tähän mitään sanottavaa. Että sikäli.

Juu Savannah mahtuu nyt sit meidän huoneeseen kyl ihan mainiosti. Ja minähän olen sen huoneen Kuningas, Kuningatar ja Resipentti, että sillä pienellä vihaisella kääpiöllä ei ole tähän mitään sanottavaa. Että sikäli.

Okei hyvä juttu!:)

Oho, yhtä lukuunottatta kaikki ilmoittaneet nimensä :wtf:

Maksut uupuu edelleen neljältä. Odotellaan vielä huomiseen ennen kuin siirretään homma perintätoimisto Cannonball mc:lle.

^ näkyyks meitsin maksu? Sihteerini (United Brotherhood ent. Rogues Gallery) maksoivat sen muistaakseni torstaina mutta eri pankista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom