Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti jotain järjestyy ja on meininkiä sitten lauantainakin... Mulle on ihan sama palauttaako sen 8e, varsinkin jos se menee yhtään säätämiseks. Jos on helpointa ostaa vaikka ruokaa ja viinaa sillä massilla. Tietysti niitä on paha alkaa veteleen, jos ei oo mitään paikkaa.
(sataman aulaa ja katoksia ei lasketa)

May the force be with you...
Joo eiköhän tässä jotain saada järkkäiltyä. Kukaan ei kuitenkaan halua koko porukkaa sotkemaan omia nurkkiaan, vai haluaako? Vapaaehtoisia? :D

"Alottelu..." :D
Niinpä, "alottelu" indeed, toisen päivän iltana... :rolleyes:

Pitääkö olla ihan ydinkeskustassa se saunatila? Tuli vaan mieleen sellanen paikka kuin bar44 mutta se on vasaramäessä..eikä sinne saa viedä omia juomia. Käytännössä kaikki on kuitennii juonu salaa omia..Joskus ainakin maksoi 10/per nokka tuo. Nykyhintaa en tiiä.

Lauantain jatkot kiinnostaisi kyllä muakin jopa niin paljon että voisin hyvinkin osallistua.

Nigster: Mistä kaikkialta olet kysellyt vapaita saunoja? Oletko kysellyt jo Verkahovin saunaa? Kuulema siellä jossakin pitäisi olla fiksunoloinen tilaussaunatila.

Paukku79: Ainakin itse kannatan keskustan lähellä olevaa tilaa, jotta se olisi hyvien kulkuyhteyksien päässä ja helposti löydettävissä. En kyllä vastusta jos päädytään johonkin syrjäisempäänkin tilaan. :)

Noniin. Maksujen eräpäivä on oven takana eli ensi maanantaina. Vielä uupuu 14 henkilön maksut. Toivottavasti on maksut matkalla tai sitten varustuksesta löytyy Nordean tili, jolloin ei mene siirtopäiviä.

Nimet uupuu vielä kolmelta henkilöltä.

Pitääkö olla ihan ydinkeskustassa se saunatila? Tuli vaan mieleen sellanen paikka kuin bar44 mutta se on vasaramäessä..eikä sinne saa viedä omia juomia. Käytännössä kaikki on kuitennii juonu salaa omia..Joskus ainakin maksoi 10/per nokka tuo. Nykyhintaa en tiiä.
Ei pidä, muttei viitsisi myöskään kovin kauas lähteä. Mulla on vielä pari valttikorttia, mutta katsotaan nyt kuinka tässä käy... Vielä ei ole paniikki.

Nigster: Mistä kaikkialta olet kysellyt vapaita saunoja? Oletko kysellyt jo Verkahovin saunaa? Kuulema siellä jossakin pitäisi olla fiksunoloinen tilaussaunatila.
Liian monesta paikasta. :)

Mun mielestä lähtökohtana on se, että sinne päästään suht. kivuttomasti satamasta + siitä on helppo edetä esim. keskustaan tai minne kukin ikinä lähteekään.

Ja kaikki punkerot jotka vielä eivät ole maksaneet niin hopihopi!! Tämä edesauttaa myös jatkopaikan lunastamista hyvissä ajoin.

^ joo kyllähän se saunatila ois kiva olla niin keskustassa että kylpytakissa pääsee siirtymään kapakkaan drinkille.. :D

mutta ymmärrettävästi sellainen voi olla kiven alla, jolloin sijainnista voidaan tietysti tinkiä

Joo mullekin sitä kyytiä jos sopii.

Varattu toinen paikka autosta. Katotaan niitä muita kyytejä sit siellä laivalla ;)

Status update: jatkomesta lauantaille on varmistunut! Herkku saunatila jonne kaikki mahtuvat mukavasti. Löytyy siis sauna (jonne mahtuu helposti kymmenkunta henkilöä), keittiö ja reippaasti istumatilaa. Saa juoda myös omia juomia. Ainoa pieni miinus on se, että tuo meni inahduksen budjetin yli, joten tarvitaan jokaiselta vielä vajaa euro, jonka mielelläni kerään vaikka kolehtina kaikilta laivamatkan aikana. Tämän osalta toivon oma-aloitteisuutta, eli kaikki jatkoille osallistuvat voisivat pudottaa meikäläiselle tuon noin euron sitten reissun aikana. Kunhan kaikki ovat reissunsa Integrandille maksaneet, niin hän siirtelee jatkojen osuuden sitten mulle ja mä kuittaan tuon vajaaksi jäävän osuuden.

Mestoille voidaan mennä suoraan laivalta ja pois lähdetään sitten kun huvittaa (yöksi tuonne ei saa jäädä, joten siirtyminen baariin sitten jossakin välissä). Tarkempaa infoa mm. sijainnista sitten lähempänä. Mutta karkeasti sanottuna tuo sijaitsee kutakuinkin sataman ja keskustan puolivälissä.

Ja sitten vaan odotellaan...

Status update: jatkomesta lauantaille on varmistunut! Herkku saunatila jonne kaikki mahtuvat mukavasti. Löytyy siis sauna (jonne mahtuu helposti kymmenkunta henkilöä), keittiö ja reippaasti istumatilaa. Saa juoda myös omia juomia. Ainoa pieni miinus on se, että tuo meni inahduksen budjetin yli, joten tarvitaan jokaiselta vielä vajaa euro, jonka mielelläni kerään vaikka kolehtina kaikilta laivamatkan aikana. Tämän osalta toivon oma-aloitteisuutta, eli kaikki jatkoille osallistuvat voisivat pudottaa meikäläiselle tuon noin euron sitten reissun aikana. Kunhan kaikki ovat reissunsa Integrandille maksaneet, niin hän siirtelee jatkojen osuuden sitten mulle ja mä kuittaan tuon vajaaksi jäävän osuuden.

Mestoille voidaan mennä suoraan laivalta ja pois lähdetään sitten kun huvittaa (yöksi tuonne ei saa jäädä, joten siirtyminen baariin sitten jossakin välissä). Tarkempaa infoa mm. sijainnista sitten lähempänä. Mutta karkeasti sanottuna tuo sijaitsee kutakuinkin sataman ja keskustan puolivälissä.

Asiallista... kuinka monta jatkorookieta meillä on?? :evil:

Loistavaa! Voinko maksaa osuuteni vasta lauantaina, vai haluatko että nekin, jotka ei tule laivalle, maksaa saunasta etukäteen?

Olette hieno ihminen! :worship: :kippis1:

Loistavaa! Voinko maksaa osuuteni vasta lauantaina, vai haluatko että nekin, jotka ei tule laivalle, maksaa saunasta etukäteen?

Pyydä P myös mukaan!

No problemo, voit vippaa sen mulle lauantaina sitten, mä maksan sen saunan joka tapauksessa ennakkoon pois.

Jessjess! Huippukivaa!

Ellei melkein liian kivaa, eli nyt pelottaa että jokin menee kuitenki shitiks :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom