Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

anix, Hippa ja sILv4, hirveän lahjonnan ja muun säädön kautta, olen mukana, kuin peräpukama, teidän hytissä. Vippaan rahat teille satamassa. :) Jipii!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei, Eki, Mika ja Savannah, oon nyt varannu sen hotlan meille (alko hinnat uhkaavasti nouseen ni oli pakko jo varata se). Huone tuli maksaan sen 56e. Mikalle saatan olla jotain rahaa velkaa muutenkin, mutta Eki ja Savannah voi sitten joko ennen risteilyä tai risteilyllä maksaa osuutensa mulle :D

Ei oo enää pitkästi. Woooohoooooo!!!!

Itsehän varoitin mutsia ja sen miestä (asuvat Turussa), että oon sit tulossa todennäköisesti saatanallisessa jurrissa niille punkkaamaan noiden pippaloiden jälkeen. Selvis sekin yösija aika vaivatta :D

Itsehän varoitin mutsia ja sen miestä (asuvat Turussa), että oon sit tulossa todennäköisesti saatanallisessa jurrissa niille punkkaamaan noiden pippaloiden jälkeen. Selvis sekin yösija aika vaivatta :D

Selvis myös se, minne kaikki muutkin yöpaikattomat tulee...

Hei, Eki, Mika ja Savannah, oon nyt varannu sen hotlan meille (alko hinnat uhkaavasti nouseen ni oli pakko jo varata se). Huone tuli maksaan sen 56e. Mikalle saatan olla jotain rahaa velkaa muutenkin, mutta Eki ja Savannah voi sitten joko ennen risteilyä tai risteilyllä maksaa osuutensa mulle :D

Ei oo enää pitkästi. Woooohoooooo!!!!

Ok. Voiko sen maksun suorittaa luonnossa esim. random ihmiselle, joka maksaa sen maksumuodon euroissa sulle?

TJ
licor-43-bottle-image2.jpg

Mieluiten ottaisin sen 14e suoraan sulta itseltäs. Mutta en luonnossa :D

Siis se joku toinen ihminen maksaa sulle rahana, jolle minä maksan luonnossa.

Mut joo :D

^Mää voin palkata sut 15€ kantamaan mun laukkuja ja viinoja.. ja hakemaan mulle aina lisää viinaa kun tarviin sitä :)

Ei sentään tuollasia!

Sovittiin XairaXin kanssa, että pukeudutaan koko risteilyn ajan sellasiin afrikkalaismammakaapuihin.

XairaX: Voin maksaa osuuteni siitä hotellihuoneesta ennakkoon jos vain laitat vaikka sun tilinumeron mulle tulemaan:)

Ja apua mua on alkanu jännittämään tää risteily hirveesti! Jaiks.

Älä sie semmoisia jännitä. En tunne ketään sieltä, mutta hauskaa tulee varmasti olemaan. Kiva nähdä minkälaisia tyyppejä nimimerkkien takaa löytyy. Itsehän ajattelin kehua Sahaajan kanssa Michael Mannin elokuvia koko illan.

Kiva nähdä minkälaisia tyyppejä nimimerkkien takaa löytyy

Hehheh, kuka sano että nimimerkit paljastuu ;)? Mutta kuten myös. Yhden henkilön tunnen entuudestaan koko n.50 ihmisen revohkasta. Harmi, että ei taida millään ehtiä tutustua kaikkiin kunnolla, saati muistaa nimiä jälkeenpäin...

voi teille tulla vähän orpo olo siellä Alfa-Urosten keskellä :rolleyes: tai sitten saatte vaan pyyhkiä kuolaa paidalta, kun timmit pakkis-mimmit palloilee teidän edessä tiukempaa tiukoissa vaatteissa :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom