Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
anix, Hippa ja sILv4, hirveän lahjonnan ja muun säädön kautta, olen mukana, kuin peräpukama, teidän hytissä. Vippaan rahat teille satamassa. Jipii!
anix, Hippa ja sILv4, hirveän lahjonnan ja muun säädön kautta, olen mukana, kuin peräpukama, teidän hytissä. Vippaan rahat teille satamassa. Jipii!
Itsehän varoitin mutsia ja sen miestä (asuvat Turussa), että oon sit tulossa todennäköisesti saatanallisessa jurrissa niille punkkaamaan noiden pippaloiden jälkeen. Selvis sekin yösija aika vaivatta :D
Hei, Eki, Mika ja Savannah, oon nyt varannu sen hotlan meille (alko hinnat uhkaavasti nouseen ni oli pakko jo varata se). Huone tuli maksaan sen 56e. Mikalle saatan olla jotain rahaa velkaa muutenkin, mutta Eki ja Savannah voi sitten joko ennen risteilyä tai risteilyllä maksaa osuutensa mulle :D
Ei oo enää pitkästi. Woooohoooooo!!!!
Ok. Voiko sen maksun suorittaa luonnossa esim. random ihmiselle, joka maksaa sen maksumuodon euroissa sulle?
Mieluiten ottaisin sen 14e suoraan sulta itseltäs. Mutta en luonnossa :D
^Mää voin palkata sut 15€ kantamaan mun laukkuja ja viinoja.. ja hakemaan mulle aina lisää viinaa kun tarviin sitä
Kiva nähdä minkälaisia tyyppejä nimimerkkien takaa löytyy