Joko se jatkojen hotla on tiedossa? Vois ittekin ottaa samasta sitten huoneen...
Kai se on Börssi? Mut kaikkihan ne on Börssit, Omput ym siinä lähettyvillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko se jatkojen hotla on tiedossa? Vois ittekin ottaa samasta sitten huoneen...
Onko satakunnasta lähdössä ainoastaan kaksi soturia?
Mä meen ainaki autolla pk-seudulta ja mun kyytiin mahtuu kaksi (2). En vielä tiedä ajanko takas la vai su.
Katotaan sitä sit lähempänä ajankohtaa ja mistä jne, mutta sulle on varattu paikka Kiisselikuluihin tulee osallistua.Ok. Mä ainakin olen kiinnostunut kyytimahdollisuudesta.
Katotaan sitä sit lähempänä ajankohtaa ja mistä jne, mutta sulle on varattu paikka Kiisselikuluihin tulee osallistua.
Kusee tällä hetkellä melko vahvasti nuo jatkotouhut, kun mistään ei tunnu irtoavan sopivaa saunatilaa... Katsotaan kuinka käy, mutta pahimmassa tapauksessa palauttelemme sitten rahat asianosaisille jatkojen osalta.
Mä meen ainaki autolla pk-seudulta ja mun kyytiin mahtuu kaksi (2). En vielä tiedä ajanko takas la vai su.
Eiköhän me silti pärjätä, jos porukka vähän vaan jakautuu alottelupaikkoihin ja treffataan jossain baarissa porukalla.