Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten muuten on jatkoilijat hoitanu nuo yöpaikkansa? Ompusta jos nyt varais huoneen niin taitais olla tilaakin ja hintakin aikas edullinen (~60e 4hlön huone)

Tais just tuolla ompussa olla viimeks joku 8 tyyppiä koisimassa samassa huoneessa vai muistanko väärin :D Tosiaan kaukomatkalaisille tiedoksi, että hotlathan tuolla Turun ytimessä ovat about kivenheiton matkan päässä toisistaan joten siinä mielessä aika sama mistä huoneen varailee. Omppuhotelli tietysti halvimmasta päästä ja siellä kun ei respaa ole niin voi "muutama" ylimääräinenkin nukkua huoneessa.

Isolta osalta keltanokkia puuttuu vielä nimet + syntymäajat. Muistutetaan samalla vielä tuosta eräpäivästä eli ensi maanantaina pitäisi maksujen näkyä tilillä. Myöhässä maksaneille keksimme varmasti jotain kivaa yllätystä laivalla.

WalkThePlank.jpg

YKSI normaalikokoinen huone on siis tällä hetkellä varattuna jatkojen (tai jatkojen jatkojen) tukikohdaksi (jonne todnäk allekirjoittanut jää yöksi + sopivien neuvottelujen jälkeen mahdollisesti 1-2 muuta). Sinne ei tosin kaikki mahdu, ei edes vaikka asennossa jäpitettäisi (eikä tosin oltaisi mahduttu tuohon junior sviittiinkään). Alkuiltaan koitan kovasti viritellä yhtä keskustan tuntumassa sijaitsevaa saunatilaa jonne voisimme paukkia suoraan laivalta taxeilla, mutta se ei ole vielä varmistunut. Monet saunatilat ovat olleet joko a) varattuna b) aivan liian kalliita tähän budjettiin c) niissä ei ole saanut juoda omia. Mutta palaan asiaan jahka jotain varmistuu.

Skenaario olisi siis (jos kaikki natsaa):

1. Laivalta saunatilalle
2. Saunatilalta jonnekin baareihin
3. Muutama sinnikäs (kaikki tuskin enää tänne selviävät) baarista Börsin yksiöön jatkojen jatkoille ja sieltä viimeistään sitten tutimaan.

Mä meen ainaki autolla pk-seudulta ja mun kyytiin mahtuu kaksi (2). En vielä tiedä ajanko takas la vai su.

Ok. Mä ainakin olen kiinnostunut kyytimahdollisuudesta.
Katotaan sitä sit lähempänä ajankohtaa ja mistä jne, mutta sulle on varattu paikka :) Kiisselikuluihin tulee osallistua.

Kusee tällä hetkellä melko vahvasti nuo jatkotouhut, kun mistään ei tunnu irtoavan sopivaa saunatilaa... Katsotaan kuinka käy, mutta pahimmassa tapauksessa palauttelemme sitten rahat asianosaisille jatkojen osalta.

Toivottavasti jotain järjestyy ja on meininkiä sitten lauantainakin... Mulle on ihan sama palauttaako sen 8e, varsinkin jos se menee yhtään säätämiseks. Jos on helpointa ostaa vaikka ruokaa ja viinaa sillä massilla. Tietysti niitä on paha alkaa veteleen, jos ei oo mitään paikkaa.
(sataman aulaa ja katoksia ei lasketa)

May the force be with you...

Kusee tällä hetkellä melko vahvasti nuo jatkotouhut, kun mistään ei tunnu irtoavan sopivaa saunatilaa... Katsotaan kuinka käy, mutta pahimmassa tapauksessa palauttelemme sitten rahat asianosaisille jatkojen osalta.

Eiköhän me silti pärjätä, jos porukka vähän vaan jakautuu alottelupaikkoihin ja treffataan jossain baarissa porukalla.

Aika härskiä ehdottelua...
Onneks oon samassa hytissä oppimassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom