Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas, eli Pyr0 jää kotia. :D

Siellä on myös todistettavasti käynyt ihmisiä, jotka ei ole edes muutamaan vuoteen treenanneet. Abaut kisakunnosta tavikseen abaut skaala. Itse ainakin varaan oikeuden olla kääpiö ja kynis.

Savannah: Heitä jollekkin sun numero, niin etköhän sää pääse perille & oikeaan porukkaan :) . Sama koskee muitakin jänskääviä ekakertalaisia.

On kyllä massiivinen porukka tällä kertaa. Viime reissulla oli oli 23 tyyppiä vähemmän ja jo silloin oli sviitissä aika tiivis tunnelma :D Saattaa olla laivapoliiseilla taas pinna kireänä kun tulevat pikkutunneilla muistuttamaan, että sviitissä ei oikeasti saa olla kuin kaksi tyyppiä :D

32 meinaa olla myös lauantain jatkoilla mukana??? LOL, pitää keksiä jo jotain muuta siihen alkuiltaan... Koitan varmaan buukata siihen erään saunatilan keskustan läheisyydestä, josta voimme sitten siirtyä keskustan vilskeeseen tahtimarssia noin 23 pintaan (tosin sitten ei budjetti enää riitä tuohon Börsin tukikohtakoppiin, mutta tämä lienee parempi vaihtoehto)?

Neuvottelut on vielä auki, mutta tuo olisi alustava plääni.

Pöh. Ei vieläkään tietoa työvuoroista eli ilmo meni harakoille, mut jos pääsen, buukkaan oman hytin samasta botskista ja sulaudun sulavasti joukkoonne ;)

TJ
600px-US_59.svg.png
:hyper:

No voi vittu taasko toi alkaa :D Herättäkää sitten kun se on 7 niin alan ottaan pohjia..

öh.... Taisit unohtaa jotain ;) Jotenka pohjien otto jäi minulle :D

öh.... Taisit unohtaa jotain ;) Jotenka pohjien otto jäi minulle :D

Fuuuuuuuuuck, voinko vielä vedota siihen, että saatoin olla alkoholin vaikutuksen alaisena sillon kun autokyydin lupasin :D Nyt muuten tulikin just sääntöpykälä tohon matkantekoon eli vain 0,00 promillea Toyotassa olevaan alkometriin puhaltavat pääsevät kyytiin :evil: :D

No saatana, heti aletaan käyttämään hyväksi sääntöpykälien porsaanreikiä :D
Sääntöpykälä nro 2: ajoneuvosta pääsevät poistumaan ulos myös vain ne, jotka puhaltavat...:D

(ja lopputulemana itse vietän risteilyviikonlopun toyotan peräkontissa niputettuna :D)

^Haha en tiedä uskallanks mä enää tulla sun kyytiin:-D

Ei taida Lahesta olla lähössä kun tuo yksi auto? Meikällä olis auto, mutta ei kiinnosta ajaa sitten yhtään. Varsinkin tuo sunnuntai on ihan täysi itsemurhakeikka noissa hommissa. Taidanpa paiskoa junalla menemään ja yrittää kikkailla sinne baariin pikku noususessa, mikäs sen mukavampaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom